جوز بیز قدرت باور نکردنی خود را با  بلند کردن لاگ پرس 190 کیلوگرم نشان داد!
0.0

جوز بیز قدرت باور نکردنی خود را با بلند کردن لاگ پرس 190 کیلوگرم نشان داد!

  • اخبار بدنسازی
  • 29 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 122 بازدید
  • بدون دیدگاه

 به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : جو بیز مرد قدرتمندی است که باید کار های او را زیر نظر داشت.

هنگامی که جوز بیز در کالج فوتبال رقابت میکرد، احتمالا فکر میکرد که آینده ی درخشانی در NFL (لیگ ملی فوتبال) دارد. که در این راه پیشرفت می کند. اما اوضاع به همین ترتیب برای بیز پیش نرفت. در حقیقت شغلی که در کالج داشت باعث می شد که تمرکز خود را بیشتر در حوزه ی ورزش های قدرتی بگذارد. بعد از ترک کالج، جوز بیز مشغول به بلند کردن وزنه های سنگین شد. درست مثل تمرین هایی که برای فوتبال میکرد.

جوز بیز

در حالی که این تمرینات او را قدرتمند کرد و توانست آمادگی جسمانی خوبی کسب کند. بیز هنوز هم آرزو داشت در مسابقات بزرگ رقابت کند و در آخر توانست به یک ورزشکار قدرتی تبدیل شود جایی که او قبلا موفقیت بزرگی را کسب کرده است. بعد از قهرمان شدن در ایونت آد هاگن قدرت کلاسیک 2019 آمریکا و شرکت در ایونت قدرت کلاسیک آرنولد امسال، جوز بیز آماده بود که کار حرفه ای خود را به عنوان ورزشکار قدرت کلاسیک به صورت جدی آغاز کند.

اکنون او به دنبال تقویت کردن قدرت خود می باشد. بیز در باشگاه وزنه های سنگینی را بلند میکند. بعد از فشار آوردن به عضله های سر خود در ایونت قدرت کلاسیک آرنولد در ماه مارس، بیز خیلی با احتیاط تمرینات خود را ادامه می دهد. به نظر میرسد که او شک و تردیدش را کنار گذاشته است و توانست لاگ پرس 190 کیلوگرمی را بلند کند.

جوز بیز

جوز بیز پستی در شب کریسمس به اشتراک گذاشت، گفت :

بالاخره توانستم موانع ذهنی که سر بلند کردن لاگ پرس 400 پوندی داشتم را از بین ببرم. آخرین باری که سعی کردم لاگ پرس 400 پوندی را بلند کنم، در ایونت آرنولد بود که فشار زیادی به عضله ها سرم وارد شد و از آن وقت خیلی مراقب هستم. اکنون قصد دارم که لاگ پرس 450 پوندی را بلند کنم!

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات