پاورلیفتر روسی دیمیتری ناسونوف بار دیگر رکورد شخصی و جهانی را در بخش ددلیفت شکست داد.
5

پاورلیفتر روسی دیمیتری ناسونوف بار دیگر رکورد شخصی و جهانی را در بخش ددلیفت شکست داد.

  • اخبار بدنسازی, پاورلیفتینگ
  • 28 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 478 بازدید
  • بدون دیدگاه

 به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ 2020 که هفته ی پیش در مسکو اجرا شد، دیمیتری ناسونوف پاورلیفتر روسی  توانست ددلیفت 892.8 پوندی ( 405 کیلوگرم) را تا جلو ران بلند کند و رکورد شخصی و جهانی خود را برای ددلیفت شکست دهد و رکورد جدید جهانی ددلیفت را ثبت کند.

 

 عمل کرد او در بخش های متفاوت به شرح زیر ا است :

اسکات : 325 کیلوگرم / 716.5 پوند

پرس سینه : 180 کیلوگرم / 396.8 پوند

ددلیفت : 405 کیلوگرم / 892.8 پوند

مجموع : 910 کیلوگرم / 2006.1 پوند

 

این عملکرد بسیار چشمگیر اما کاملا شگفت انگیز از یکی از قدرتمند ترین پاورلیفتر های روسی انتظار می رفت. ناسونوف تقربیا یک دهه است که در حوزه ی پاورلیفتینگ فعالیت دارد اما هنوز در مسابقه ای خارج از روسیه شرکت نکرده است. با این حالی که او فقط در محدوده ی کشوری مسابقه میدهد توانسته اسم مشهوری از خود در اینستاگرام بسازد و در این راه نیز موفق به شکستن چند رکورد جهانی شده است. یکی از دلایلی که ناسونوف در مسابقات خارج از روسیه شرکت نمی کند مسلط نبودن به زبان انگلیسی است.

 

دستاورد های ناسونوف برای پاور لیفتر 28 ساله واقعا شگفت انگیز است و قطعا آینده ی درخشانی خواهد داشت. با شکستن رکورد جهانی ددلیفت اکنون می تواند برای رقابت های مهم تری در مسابقاتی که خارج از روسیه تشکیل می شود حضور پیدا کند. اگر به دنبال نکات و ترفند هایی هستید که تمرینات خود را به سطح بعدی ارتقا بدهید، اینستاگرام ناسونوف رو دنبال کنید زیرا که پست های زیادی از تمریناتش را در انجا با طرفدارانش به اشتراک میگذارد. بسیاری از تمرینات دیمیتری ناسونوف فراتر از چیزی است که یک مبتدی می تواند امتحان کند اما نکات قوت زندگی یک پاور لیفتر را به خوبی به نمایش میگذارد.

پاورلیفتر روسی

پاورلیفتر روسی دیمیتری ناسونوف

 

دومین ددلیفتی که ناسونوف بلند کرد خیلی جالب بود زیرا ورزشکاران حرفه ای شکست های خودشان را به اشتراک نمی گذارند اما ناسونوف هیچ ترسی ندارد که پشت پرده ی تمریناتش را با دیگران به اشتراک بگذارد به همین دلیل است که او یک ورزشکار مشهور است. در حقیقت برای اینکه او به جایی برسد که بتواند رکورد جهانی ددلیفت را شکست دهد، باید خیلی روی تمریناتش تمرکز کند و به این معنی است که سر راه نیز ممکن است شکست بخورد. دیمیتری ناسونوف خوب میداند که شکست ها باعث پیروزی هم می شوند. راه تناسب اندام با شکست و لغزشهایی از این دسته  همراه است. این نشانه ی آن نیست که شما یک ورزشکار بد هستید، بلکه علامتی است که نشان میدهد شما برای رشد و بهترشدن تلاش می کنید.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات