هافتور بیورنسون کرونا را شکست داد و دوباره به سالن بدنسازی بازگشت!
5

هافتور بیورنسون کرونا را شکست داد و دوباره به سالن بدنسازی بازگشت!

  • اخبار بدنسازی
  • 10 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 67 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : هافتور بیورنسون کرونا را شکست داد و در حال آماده شدن برای مسابقه بوکس خود مقابل ادی هال می باشد. بدون شک بحران جهانی ویروس کرونا همه افراد را در سراسر جهان تحت تاثیر قرار داده است. این به آن معنی است که سراسر جهان محدودیت ها و قرنطینه شدن را تجربه کرده اند. همچنین افراد زیادی به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا درگذشتند به همین دلیل وقتی هافتور بیورنسون به کرونا مبتلا شد، طرفداران وی نگران حال هافتور شدند.

هافتور بیورنسون کرونا را شکست داد

 

هافتور بیورنسون مرد قدرتمند ایسلندی اخیرا برای کسب آمادگی برای مسابقه بوکس خود مقابل ادی هال، در اولین مسابقه بوکس خود مبارزه کرد و توانست خوب عمل کند اما بعد از مدتی اعلام شد که قویترین مرد 2018 هافتور بیورنسون به کرونا مبتلا شده است. در حالی که از وضعیت وی در قرنطینه خبری نداشتیم اما  خوشبختانه هافتور بیورنسون کرونا را شکست داد و با به اشتراک گذاشتن ویدیو از خود این خبر خوب را اعلام کرده است.

 

بالاخره توانستم کرونا را شکست دهم و بعد از چند هفته از قرنطینه خارج شدم، بنابراین اکنون وقت آن رسیده که تمرینات خود را ادامه دهم. تصمیم گرفتم تمرینات خود را آهسته و با ثبات انجام بدم چرا که هنوز بهبودی کامل خود را کسب نکرده ام و باید صبور باشم. ولی خیلی هیجان زده هستم که بالاخره به سالن بدنسازی و بوکس برگشتم! امروز در دومین جلسه تمرینات بوکس و بدنسازی خود را با تمام تلاش انجام داده ام!

 

چندی پیش اعلام شد که مسابقه بوکس هافتور بیورنسون در مقابل ادی هال در سپتامبر 2021 برگزار می شود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات