بیگ رامی در مصاحبه رسانه GI پاسخ داد : آیا ژنتیک نقش مهمی در فیزیک وی دارد؟
5

بیگ رامی در مصاحبه رسانه GI پاسخ داد : آیا ژنتیک نقش مهمی در فیزیک وی دارد؟

  • اخبار بدنسازی
  • 8 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 275 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : بیگ رامی در مصاحبه رسانه GI در مورد نقش ژنتیک در فیزیک صحبت کرد. کسب عنوان قهرمانی در مستر المپیا 2020 برای رامی شگفت انگیز بود و وی بالاخره به قول خود عمل کرد. بدون شک فیزیک رامی در شرایط فوق العاده ای قرار دارد. اما این فیزیک باور نکردنی محصول تمرین کردن است یا به ژنتیک ربط دارد؟ بیگ رامی در مصاحبه رسانه GI به این سوال پاسخ داده است.

 

وقتی بیگ رامی در صحنه مسابقات حرفه ای حاضر می شود، بلافاصله مورد توجه قرار می گیرد. این مورد تنها به دلیل فیزیک عالی وی نیست، بلکه این موضوع مربوط به قد بلند بیگ رامی می باشد. به طور معمول رامی قد بلند ترین بدنساز روی صحنه مسابقات است. درحالی که قد بلند بودن به معنی پیروزی نیست اما میتوان از قد بلند به عنوان یک ابزار استفاده کرد تا فیزیک فوق العاده خود را نشان دهد.

بیگ رامی در مصاحبه رسانه GI

بالاخره رامی با کسب قهرمانی مسترالمپیا 2020 به بزرگترین هدف خود رسید و اکنون قصد دارد برای سال های آینده قهرمان متوالی مستر المپیا شود. همان طور که می دانید، هیچکس نمی تواند ژنتیک خود را انتخاب کند. به همین دلیل در سال 2017 بیگ رامی در مصاحبه رسانه GI، در مورد ژنتیک و فیزیک صحبت کرده است. در این مصاحبه از رامی سوال شده است که آیا فیزیک عالی خود، نتیجه کوشش و تلاش بی وقفه است یا به طور طبیعی و به دلیل ژنتیک خوب این گونه سریع رشد کرده است؟!

 

با توجه به پاسخ رامی، وی در این مورد زیاد مطمئن نیست اما به این موضوع اشاره کرد که بدن وی به تمرینات بدنسازی واکنش سریع نشان داده است و توانست در کوتاه ترین مدت فیزیک خود را تقویت کند. در عین حال وی به قهرمان شدن در مسترالمپیا فکر می کرد و باعث شد تا کوشش و تلاش خود را چند برابر کند. سرانجام مانند بسیاری از بدنسازان حرفه ای، رامی نیز بی وقفه در حال تمرین کردن و تقویت فیزیک خود است و همه چیز به تلاش و کوشش بستگی دارد. اکنون رامی بعد از سال تلاش و کوشش توانست به هدف خود یعنی قهرمانی در مسترالمپیا برسد و داوران و طرفداران را شگفت زده کند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات