چرا آرش رهبر در بزرگترین ایونت بدنسازی سال مستر المپیا 2020 شرکت نکرد!؟
5

چرا آرش رهبر در بزرگترین ایونت بدنسازی سال مستر المپیا 2020 شرکت نکرد!؟

  • اخبار بدنسازی
  • 11 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 274 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : آرش رهبر در مسترالمپیا 2020 حضور پیدا نکرد. اکنون در آخرین مصاحبه رسانه GI با آرش رهبر، از وی سوال شده است که دلیل شرکت نکردن وی چه بوده است؟ آرش رهبر سال ها است که در رشته بدنسازی حرفه ای فعالیت می کند وی ابتدا در بخش فیزیک مردان فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد سپس تصمیم گرفت که در بخش فیزیک کلاسیک فعالیت کند و امیدوار است تا بتواند در این بخش عنوان قهرمانی را کسب کند.

 

در حالی که آرش رهبر هنوز نتوانسته مقام مهمی در مسترالمپیا کسب کند، اما شرایط فیزیک وی فوق العاده می باشد. در آخرین مصاحبه رسانه GI، این سوال مطرح شد : چرا آرش رهبر در مسترالمپیا 2020 حضور پیدا نکرد؟ سال 2020 بدون شک برای سراسر جهان سال عجیبی بود به همین دلیل بدنسازان زیادی نتواستند در مسترالمپیا 2020 حضور پیدا کنند. آرش رهبر مانند بسیاری از بدنسازان دیگر نتوانست در بزرگترین ایونت بدنسازی سال حضور پیدا کند. اما دلیل آن ربطی به ویروس کرونا ندارد و بیشتر مربوط به مصدومیت بوده است.

 

در اولین قرنطینه سراسری به دلیل ویروس کرونا، آرش رهبر درد شدیدی در قسمت مفصل چپ ران خود احساس کرد و مجبور شد به دکتر مراجعه کند و نتیجه آزمایشات، آسیب دیدن تاندون ران وی را نشان می داد به همین دلیل آرش رهبر نتوانست تمرینات خود را به خوبی انجام بدهد. همچنین آرش رهبر معتقد بود که باید روی فیزیک پا های خود تمرکز کند اما به دلیل آسیبی که به تاندون ران وی وارد شده بود این کار بسیار سخت و دشوار بوده است.

 

با این حال وی تلاش خود را برای شرکت در مسترالمپیا 2020 چند برابر کرد اما وقتی 7 هفته به مسابقات مسترالمپیا باقی مانده بود آرش رهبر معتقد بود که آن آمادگی لازم را ندارد بنابراین آرش رهبر در مسترالمپیا 2020 حضور پیدا نکرد و تصمیم گرفت سال 2020 را برای کسب بهبودی، استراحت کند.

آرش رهبر در مسترالمپیا 2020

آرش رهبر هنوز احساس عجیبی نسبت به این تصمیم دارد. وی از زمانی که فعالیت خود را در بدنسازی آغاز کرد، هیچ وقت فکر نمی کرد که به دلیل مصدومیت، نتواند در مسابقات مسترالمپیا شرکت کند. بنابراین شرکت نکردن در مسابقات مستر المپیا حتی برای یکسال، تصمیم ساده ای نبوده است.

اما به هر حال سال 2020 به پایان رسیده است و اکنون شرایط فیزیک آرش رهبر فوق العاده به نظر می رسد. بی صبرانه منتظر مسابقات مسترالمپیا 2021 هستیم و امیدواریم آرش رهبر در مسابقات مسترالمپیا امسال شرکت کند و مقام مهمی در بخش فیزیک کلاسیک کسب کند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات