مسابقه بوکس هافتور بیورنسون در مقابل ادی هال 15 ژانویه در دبی برگزار می شود!
5

مسابقه بوکس هافتور بیورنسون در مقابل ادی هال 15 ژانویه در دبی برگزار می شود!

  • اخبار بدنسازی
  • 9 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 997 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : هافتور بیورنسون از فیزیک فوق العاده برخوردار است و برای مسابقه بوکس خود در 15 ژانویه آماده است. آماده شدن برای یک مسابقه بوکس می تواند وقت گیر و طاقت فرسا باشد. برای رسیدن به موفقیت در مسابقات بوکس، تلاش و کوشش بی وقفه لازم است. به همین دلیل است که هافتور بیورنسون قبل از مسابقه بوکس خود با ادی هال، وزن خود را کاهش داده است. هافتور بیورنسون کارنامه درخشان دارد زیرا او قهرمان آرنولد کلاسیک در بخش قویترین مردان سال 2018، 2019 و 2020 بوده است. اکنون بیورنسون قصد دارد تا با رقیب خود ادی هال وارد رینگ بوکس بشود.

مسابقه بوکس هافتور بیورنسون

مسابقه ی جنجالی بوکس بیورنسون در مقابل هال

اخیرا هافتور بیورنسون فیزیک فوق العاده خود را در صفحه ی اینستاگرام به اشتراک گذاشت. همچنین مکان مسابقه از ایسلند به دبی نیز تغییر کرده است.

مشکلات زیادی وجود دارند. به دلیل محدودیت های ویروس کرونا در ایسلند، تصمیم گرفتیم که مسابقه را در دبی برگزار کنیم. خیلی هیجان زده ام تا وارد رینگ بوکس شوم. برای تماشا مسابقه در 16 ژانویه به یوتوب و تویچ هافتور بیورنسون مراجعه کنید

چندی پیش مسابقه بوکس هافتور بیورنسون در مقابل ادی هال قرار بوده است که در ماه سپتامبر 2020 برگزار شود اما به دلیل محدودیت های کرونا، مسابقه به 15 ژانویه 2021 تاخیر خورده است. هافتور بیورنسون و ادی هال دو رقیب سرسخت به دنبال تسویه حساب در داخل رینگ بوکس هستند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات