اهداف کالم ون موگر برای مسابقات بدنسازی مستر المپیا 2021
3.7

اهداف کالم ون موگر برای مسابقات بدنسازی مستر المپیا 2021

  • اخبار بدنسازی
  • 8 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 368 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : کالم ون موگر در مورد آینده خود به عنوان بدنساز IFFB صحبت کرد.

در نوامبر 2020 کالم ون موگر توانست کارت IFBB (فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام) خود را در مسابقات جهانی NPC کسب کند.

با شرکت کالم ون موگر در بخش فیزیک کلاسیک، وی می تواند مقام خوبی در المپیا 2021 کسب کند. اکنون که وی کارت IFBB خود را دارد، کالم به راحتی میتواند با کریس بامستد و برون آنسلی در بخش فیزیک کلاسیک رقابت کند. اما دقیقا چه زمان کالم را در صحنه مسابقات حرفه ای خواهیم دید ؟ اهداف کالم ون موگر برای 2021 شرکت در چندین مسابقات حرفه ای بدنسازی خواهد بود.

 

کالم ون موگر برای کسب کارت IFBB مسیر دشواری را طی کرد. وی قرار بود سال 2018 برای کسب کردن کارت IFBB اقدام کند اما متاسفانه به دلیل مصدومیت کالم 1 سال نتوانست در مسابقه ای شرکت کند. یکی از اهداف کالم ون موگر کسب کردن کارت IFBB بود که وی بالاخره توانست در نوامبر 2020 آن را کسب کند. در حالی که کالم هنوز کاملا خوب نشده بود توانست فیزیک خود را تقویت کند و مقام اول مسابقات NPC شود. طرفداران زیادی مشتاق دیدن کالم ون موگر در مسابقات مستر المپیا 2021 هستند. اما قبل از اینکه کالم ون موگر بتواند در مستر المپیا 2021 شرکت کند وی باید در ابتدا صلاحیت مورد نیاز را کسب کند. بنابراین همه می خواهند بدانند چه زمان کالم در اولین نمایش حرفه ای خود رقابت می کند؟

اهداف کالم ون موگر

اهداف کالم ون موگر برای سال 2021

 

اهداف کالم ون موگر برای 2021 این است که او در ماه اگوست یا سپتامبر وارد صحنه ی مسابقات بشود. از همه مهم تر، کالم این زمان را برای بهبود فیزیک خود اختصاص می دهد تا بتواند فیزیک خود را به  بهترین مرحله حرفه ای برساند. با توجه به اینکه مسابقات مستر المپیا معمولا در ماه سپتامبر برگزار می شود، به نظر می رسد که کالم به دنبال کسب صلاحیت و شرکت در المپیا سال 2021  نباشد. اما اگر وی در ماه اگوست مسابقه دهد، هنوز هم احتمال حضور در المپیا 2021 برای کالم وجود دارد.

 

فقط زمان نشان خواهد داد اما کالم قصد دارد تمرینات خود را آهسته و با ثبات انجام بدهد. بدنسازان کم تجربه زیادی را شاهد بودیم که وقتی وارد صحنه ی مسابقات مستر المپیا می شدند  مقام مهم کسب نمی کردند. کالم ون موگر قصد دارد که مسیری آهسته را برای رسیدن به قهرمانی در بخش فیزیک کلاسیک المپیا طی کند. بدون شک روزی خواهد رسید که ما شاهد رقابت کریس بامستد و کالم ون موگر باشیم.

کالم ون موگر برای بزرگداشت بهبودی خود، در مورد خال کوبی جدید خود صحبت کرد. با تشبیه خود به ققنوس، کالم این خال کوبی را ادای احترام به بازگشت خود می داند. او از خاکستر برخاسته و امیدوار است که قدرتمند تر از هر زمان دیگر عمل کند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
3.7/5 - (3 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات