قهرمانان المپیا 2020 بیگ رامی و کریس بامستد کنار یکدیگر قرار گرفتند!
5

قهرمانان المپیا 2020 بیگ رامی و کریس بامستد کنار یکدیگر قرار گرفتند!

  • اخبار بدنسازی
  • 23 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 785 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : قهرمانان المپیا 2020، بیگ رامی و کریس بامستد رو در رو یکدیگر قرار گرفتند. المپیا 2020 بسیار هیجان انگیز بود. همه ما شاهد اتفاقات هیجان انگیز المپیا امسال بودیم مخصوصا در قسمت پیش داوری و فراخوان ها. در حالی که خیلی ها معتقد بودند که فیل هیث بازمیگردد و برنده ی میدان خواهد شد. اما همان طور که میدانیم همچنین اتفاقی رخ نداد. همچنین در بخش فیزیک کلاسیک شاهد نبردی سخت بین سه نفر برتر بودیم.

 

بالاخره بیگ رامی موفق شد که مقام قهرمانی مستر المپیا 2020 را کسب کند. به خصوص پس از دعوت ویژه به المپیا، خیلی ها معتقد بودند که او امسال نیز مقام مهمی کسب نمی کند. اما بیگ رامی اثبات کرد که نه تنها لیاقت دعوت شدن را دارد بلکه او قهرمان مستر المپیا 2020 نیز شد. کریس بامستد نیز توانست از عنوانی که سال 2019 کسب کرده بود، دفاع کند و امسال نیز هم قهرمان بخش فیزیک کلاسیک المپیا بشود. رقابت خیلی سخت بین کریس بامستد، ترنس روفین و برون آنسلی بود که بامستد توانست با فیزیک فوق العاده ی خود پیروز میدان شود.

 

قهرمانان المپیا 2020

قهرمانان المپیا 2020 بیگ رامی و کریس بامستد

هم اکنون بیگ رامی و کریس بامستد قهرمانان المپیا در عکسی کنار یک دیگر قرار گرفتند که هر دو فیزیک فوق العاده ی خود را به تصویر کشیدند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات