بیگ رامی قهرمان مسترالمپیا 2020 : تمرین کردن با مربیان مختلف بدنسازی موثر است.
5

بیگ رامی قهرمان مسترالمپیا 2020 : تمرین کردن با مربیان مختلف بدنسازی موثر است.

  • اخبار بدنسازی
  • 20 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 303 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : بیگ رامی در مورد تفاوت تمرینات در آمریکا، خاورمیانه و مزایا تمرین کردن با مربیان مختلف را بررسی کرد. بدون شک بیگ رامی در طول فعالیت خود به عنوان بدنساز حرفه ای، با مربیان زیادی تمرین و کار کرده است. برای مدتی، وی در باشگاه اکسیژن فعالیت می کرد. اما در طی سالها، وی تصمیم گرفت که در باشگاه اکسیژن فعالیت نکند و ترجیح داد با دنیس جیمز و جورج فرح تمرینات خود را ادامه بدهد. در نهایت، بیگ رامی با برنامه تمرینات دنیس جیمز و چاد نیکولز توانست در مسترالمپیا 2020 قهرمان بخش وزن آزاد مردان بشود.

 

در مصاحبه رسانه GI، بیگ رامی در مورد مزایا تمرین کردن با مربیان مختلف صحبت کرد.

این مصاحبه در سال 2017 ضبط و ثبت شده است قبل از اینکه بیگ رامی قهرمان مسترالمپیا بشود. همچنین در سال 2017 وی هنوز در باشگاه اکسیژن تمرین می کرد. اما بیگ رامی به نکات مهمی مانند تفاوت تمرین کردن در باشگاه اکسیژن با تمرینات دنیس جیمز و جورج فرح در آمریکا اشاره کرد. پاسخ رامی نشان می دهد که چگونه وی بالاخره توانست در مسترالمپیا 2020 قهرمان شود.

بیگ رامی و مربیان بدنسازی

رشد و تمرین کردن مداوم ارزشمند است و بیگ رامی همیشه قصد دارد تا با ترفند های جدید تمرین کردن آشنا بشود. بیگ رامی سعی می کند از تجربیات مربیان مختلف استفاده کند تا نهایتا متوجه شود کدام ترفند و تمرینات برای وی مناسب تر است. رامی هر آنچه که یاد می گرفت را به برنامه نهایی تمرینات خود تبدیل می کرد. بعد از گذشت سال ها، رامی هنوز معتقد است که تمرین کردن با مربیان مختلف، خیلی مفید است زیرا می توانید از تجربیات آنان بهرمند شوید و در نهایت مناسب ترین روش را انتخاب کنید.

 

انگیزه و پشتکار، درس مهمی برای بدنسازان حرفه ای می باشد. تغییرات مداوم در نحوه تمرین کردن، رژیم غذایی و تغذیه رمز موفقیت در بدنسازی می باشد. یک تفاوت کوچک در نهایت می تواند شما را از بین  شش نفر دیگر روی صحنه مسابقات، قهرمان کند. سالها پس از این مصاحبه، بیگ رامی در باشگاه اکسیژن فعالیت نمی کند. وی همچنین چند مربی بدنسازی دیگر را امتحان کرد و تجربیات خود را افزایش داد. در حال حاضر بیگ رامی با چاد نیکولز و دنیس جیمز تمرینات خود را ادامه می دهد و با توجه به قهرمان شدن رامی در مسترالمپیا 2020، انتظار می رود که این تیم همچنان باقی بماند.

 

مصاحبه سال 2017 بیگ رامی نشان می دهد که هنوز وی به سخنان خود پایبند است. وی به چالش خود ادامه داد، مربیان جدیدی را امتحان کرد و در نهایت توانست قهرمان مسترالمپیا 2020 بشود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات