برگزاری کاپ «المپیاد ویدر» به میزبانی کشورمان
0.0

برگزاری کاپ «المپیاد ویدر» به میزبانی کشورمان

  • اخبار بدنسازی, بخشنامه, مسابقات داخلی
  • 9 آوریل 15
  • محمدرضا امیدی
  • 255 بازدید
  • بدون دیدگاه

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید به این نکته که پایه و اساس فعالیت های ما براساس فرمایشات مقام معظم رهبری است، مبانی کار این فدراسیون در سال جدید را عدم ایجاد حاشیه وتنش عنوان کرد.

به گزارش مکمل ها ات آی آر از: سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ناصر پورعلی فرد با حضور در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به بیان برنامه ها و تقویم فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در سال 94 پرداخت.

وی با بیان این که همه برنامه های فدراسیون بر اساس تقویم ورزشی تنظیم شده اند، گفت: ما به لحاظ حساسیت موضوعی، بخش آموزش، نظارت بر این حوزه و اطلاع رسانی را در اولویت امور قرار داده ایم.

پورعلی فرد در ادامه از برگزاری کاپ «المپیاد ویدر» به میزبانی کشورمان خبرداد و گفت: این برنامه یکی از رویدادهای طراز اول جهانی است که قرار است مهر ماه سال جاری برگزار شود؛ همچنین رقابت های جهانی 2016 را در آبان ماه پیش رو داریم که ایران میزبانی آن را برعهده خواهد داشت.

وی افزود: مسابقات پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک در اردیبهشت به میزبانی ژاپن، مسابقات جهانی بزرگسالان آبان ماه در اسپانیا و مسابقات قهرمانی بادی کلاسیک جهان در آذرماه به میزبانی کره جنوبی را از رویدادهای برون مرزی سال جاری عنوان کرد.

او در همین ارتباط گفت: تلاش خواهیم کرد نفراتی را با یاری بخش خصوصی و با توافق شورای برون مرزی به رویدادهای مندرج در تقویم جهانی اعزام کنیم.

در ادامه پورعلی فرد پرداختن به موضوع فرهنگ در ورزش را مورد تاکید قرار داد و افزود: در سال جاری طبق هماهنگی که با معاونت فرهنگی وزارتخانه انجام دادیم قرار شد تا در بخش فرهنگ عمومی ورزش و آموزش برای تیم های ملی، مدیران باشگاه ها و قهرمانان، با مشارکت برخی فدراسیون ها به صورت فعال حضور داشته باشیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تاکید به این نکته که پایه و اساس فعالیت های ما براساس فرمایشات مقام معظم رهبری است، گفت: مبانی کار این فدراسیون در سال جدید عدم ایجاد حاشیه وتنش خواهد بود تا بتوانیم دین خود را نسبت به جامعه ادا کنیم.
برگزاری کاپ «المپیاد ویدر» به میزبانی کشورمان,اخبار فدراسیون,اخبار بدنسازی,فدراسین بدنسازی و پرورش اندام,سایت بدنسازی و پرورش اندام,سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
او در ادامه مربی پروری و آموزش را مهم ترین اولویت ها در بخش بانوان فدراسیون دانست و افزود: تلاش خواهیم کرد مبنای کار باشگاه های بدنسازی دارای مجوز در بخش بانوان را آموزش مربیان این رشته قرار دهیم تا بتوانیم این جمعیت کثیر را به صورت علمی و صحیح پرورش دهیم.

پورعلی فرد با بیان این که کار بزرگی در جلوگیری از فعالیت باشگاه های غیر مجاز کشور آغاز شده است، گفت: در این بخش کمیسیونی تحت نظر وزارتخانه و در سطح استانی زیر نظر ادارات کل ورزش و جوانان، با عنوان «ماده 5» که نظارت بر باشگاه ها و صدور مجوز را شامل می شود تشکیل شد. سال گذشته طی بازرسی های متعددی که از طریق وزارتخانه صورت گرفت تعداد زیادی از باشگاه های غیر مجاز تعطیل و باشگاه هایی که از استانداردلازم برخوردار نبودند تذکر دریافت کردند که در صورت عدم رسیدگی به پلمپ منجر شد.

وی در این گفت و گو با تاکید به این نکته که فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در بحث مبارزه با دوپینگ پیشگام است، اظهار داشت: اواخر سال گذشته طبق آخرین دستورالعملی که از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی ابلاغ شد و از طریق اطلاع رسانی گسترده، مواد ممنوعه را به اطلاع کلیه ورزشکاران رساندیم؛ ما تلاش می کنیم همکاری لازم را با فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد مبارزه با دوپینگ داشته باشیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در همین ارتباط افزود: توصیه مان به خانواده ها این است که مراقب فرزندان خود باشند و باشگاه ها را برای ورزش آن ها بررسی کنند تا از بروز اتفاقات احتمالی در این موضوع جلوگیری شود.

پورعلی فرد در پایان سال گذشته را سال پرباری برای فدراسیون دانست و گفت: با حمایت هایی که از سوی وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت توانستیم تقویم ورزشی خود را تا سقف 95 درصد عملیاتی کنیم. ما در میادین بین المللی نیز موفق به احتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی شدیم که امیدواریم با حمایت وزارت خانه و کمیته ملی المپیک بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و با همکاری و تلاش همکاران سال خوبی را برای این رشته رقم بزنیم.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات