آکیم ویلیامز : بزرگترین چالش رژیم غذایی در بدنسازی چیست؟!
5

آکیم ویلیامز : بزرگترین چالش رژیم غذایی در بدنسازی چیست؟!

  • اخبار بدنسازی
  • 28 مارس 21
  • محمدرضا امیدی
  • 185 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : آکیم ویلیامز اخیرا در مورد فراز و نشیب رژیم غذایی در حوزه بدنسازی حرفه ای توضیح داده است. به نظر آکیم ویلیامز یافتن رژیم غذایی مناسب هنگام تمرینات بدون وقفه و سنگین بدنسازی کار دشواری می باشد. برخی از بدنسازان معتقد هستند که همه چیز فقط به تمرینات بدنسازی بستگی دارد اما در حقیقت رژیم غذایی همراه با برنامه تمرینات مناسب می تواند فیزیک را تقویت کند. همچنین حفظ یک رژیم غذایی متمرکز با سبک زندگی روزانه کار دشواری است. هر ساله با افزایش آمار چاقی در جوانان آمریکایی مشخص شده است که رژیم گرفتن، چالش برانگیزترین جنبه سلامتی و تناسب اندام است. در آخرین مصاحبه رسانه GI، آکیم ویلیامز در مورد بزرگترین چالش رژیم غذایی صحبت می کند.

 

به نظر می رسد بالاخره آکیم ویلیامز رژیم غدایی و برنامه تمرینات مناسب خود را پیدا کرده است و آماده است تا فیزیک فوق العاده خود را در مسترالمپیا 2021 به نمایش بگذارد. اما آکیم ویلیامز فیزیک شگفت انگیز خود را یک شبه کسب نکرده است و حاصل سال ها تلاش و کوشش می باشد. در ابتدا وی به این موضوع اشاره می کند که وقتی از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید باید در مرحله اول صبور باشید.

شاید در چند هفته ی اول نتیجه مطلوبی کسب نکنید اما در دراز مدت، بدون شک متوجه تغییرات در بدن خود می شوید. همچنین وی ادامه داد که همیشه رژیم غذایی و تمرینات متفاوتی را امتحان کنید تا بالاخره مناسب ترین روش برای خود پیدا کنید.

رژیم غذایی آکیم ویلیامز

ویلیامز در بخش وزن آزاد مردان سال های زیادی است که فعالیت می کند و همیشه سعی دارد روزانه روش های گوناگون را امتحان کند به همین دلیل وی توانست بالاخره مقام ششم را در مسترالمپیا 2020 کسب کند. در مصاحبه رسانه GI، آکیم ویلیامز توضیح می دهد چگونه رژیم غذایی مناسب خود را پیدا کرده است. بزرگ ترین چالش رژیم غذایی آکیم ویلیامز مربوط به کربوهیدرات است. در گذشته مربیان آکیم برای وی رژیم غذایی بدون کربوهیدرات در نظر گرفته بودند. این رژیم غذایی برای بدنسازان تا حدودی طبیعی است.

 

 برای آکیم ویلیامز  رژیم غذایی کربوهیدرات کم بسیار دشوار بوده است و نمی توانست به خوبی فیزیک خود را تقویت بکند. اما اکنون با رژیم غذایی کربوهیدرات بالا، اکنون توانسته است فیزیک خود را به خوبی تقویت کند. نکته اصلی آن است که هیچ وقت به برنامه تمرینات و رژیم غذایی بدنسازان مطرح توجهی نکنید و سعی کنید بهترین روش را برای خود پیدا کنید. رژیم غذایی برای هر فردی متفاوت می باشد. با این ذهنیت آکیم ویلیامز خود را برای 5 اکتبر مسترالمپیا 2021 آماده می کند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات