آخرین مقالات :

۴ روش برای سفت کردن باسن

۲ دیدگاه
2,877 بازدید
۴ روش برای سفت کردن باسن

همه ی خانم ها دوست دارند باسنی زیبا جذاب البته سفت داشته باشند.هروز  با حجم انبوی از ایمیل ها مواجه میشم که خواستار حرکاتی برای بزرگ کردن باسن و فرم دادن هستند.

لازم بذکر که چند هفته پیش مقاله ای در این باب تو سایت قرار دادم اما امروز با یک برنامه جدید و البته حرفه ای در خدمت شما هستم.

۱-دویدن روی سطح شیب دار با قدم های بلند

یکی از موثر ترین روش برای فرم دادن به باسن دویدن روی سطح شیب دار است. این عمل که همواره یک ورزش قدرتی و سرعتی میباشد عمل چربی سوزی را بخوبی انجام میدهد. در نتیجه عظلات شما مستحکم میشود و این عمل باعث صفت شدن باسن میشود.

شما برای انجام این حرکت میتوانید از تردمیل استفاده نماید

۲-استپ(بالا و پاین رفتن روی جسم سخت)

چند بار بر روی آن بالا و پایین بروید. به این شکل که یک پایتان را بر روی سطح مورد نظر گذاشته، با یک فشار بدنتان را بالا بکشید و پای دیگر را همانند پای قبلی بالا بکشید.

 

شما برای انجام این حرکت در باشگاه یا منزل میتوانید از یک سطح بلند استفاده کنید

 

۳-لانچ دمبل

همانطور که در تصویر زی مشخص است  شما یک جفت دمبل را بر میدارید وبه انجام حرکت زیر مشغول میشوید

 

 

۴-اسکوات(اسکات)

اسکوات(اسکات)

این آیتم را هم از جلو و هم از پشت انجام دهید

اسکوات یکی از بهترین و موثر ترین تمرینات برای زیبا کردن و بزرگ کردن  باسن میباشد

به این نکته توجه کنید که حرکت اسکوات یک حرکت قدرتی میباشد و هرچه  ئزنه سنگین تری بزنید به نفع شماس

این یه نکته رو اشاره کنم که تو جند تا سایت دیدم اشاره کرده بودن سنگین زدن آیتم اسکوات باعث بزرگ شدن پا نمیشود !!! این موضوع کاملا اشتپاه است تقریبا میشه گفت این حرکت ۵۰-۵۰ میباشد همانطور که به بزرگ شدن باسن و فرم دادن به ان کمک میکند دقیقا همین عمل را روی عظلات پا دارد.

ولی من به شخصه این قول را به شما میدم با سنگین زدن این آیتم سود بی شماری را آز اندام زیبای خود میبرید

توجه :هنگام زدن این حرکات حتما از کمربد استفاده نماید! سلامتی مهم تر از اندام زیبا میباشد

به یاد داشته باشید که سوزاندن چربی‌های اضافه‌ی بدنتان، باعث خواهد شد اندامتان سفت و در هم تنیده به نظر برسند.

نویسنده : محمدرضا امیدی
لینک کوتاه : https://mokamelhaa.ir/?p=452
کپی برداری از سایت مکملها تنها با ذکر منبع و دادن لینک فعال به مطلب مجاز می باشد.
اخبار مرتبط
۲۸ روز رژیم چربی سوزی کار آمد

۲۸ روز رژیم چربی سوزی کار آمد

شما هر روزه سخت تمرین می‌کنید، وزنه‌های سنگین را جابجا می‌کنید و تمرینات سخت هوازی انجام می‌دهید.گرچه همه این موارد...

۲نظر ارسال شده است
شما هم نظری ارسال کنید
  1. آرام :
    ۲۰ شهریور ۹۳

    سلام من آرام ۲۶ ساله هستم
    متاسفانه باسنم نمیدونم چطور بگم به زبون ساده پخ فلت فلتم
    آیا این برنامه برای من جواب میده
    آیا مکملی هست که منو از این وضع دراره!

  2. رضا :
    ۲۱ دی ۹۵

    یکی از بهترین تمریناتی که می‌توانید توسط آن باسن و کلا پایین تنه‌تان را سفت کنید و به آن شکل دهید، این است که در سر بالایی بدوید! شیب سربالایی‌ها باعث به وجود آمدن مقاومت مبهوت کننده‌ای در برابر نیروی شما می‌شود و زاویه‌ای که بدنتان در آن قرار می‌گیرد، باعث می‌شود عضلات ران و باسن شما تحت فشار قرار بگیرند. این تمرین، همچنین یک تمرین چربی سوز قوی نیز به حساب می‌آید!

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال تلگرام

آخرین مقالات سایت

آرشیو >

پربازدیدترین

آرشیو >

ریکاوری

آرشیو >

مکملهای قبل تمرین

آرشیو >
اطلاعیه های مهم
%u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
طراحی سایتسئوسرویس و تعمیر کولر گازیفروش ویلا و اجاره ویلااجاره ویلافروش ویلا