بیگ رامی بدنساز مصری بالاخره توانست قهرمان مستر المپیا 2020 بشود!
5

بیگ رامی بدنساز مصری بالاخره توانست قهرمان مستر المپیا 2020 بشود!

  • اخبار بدنسازی
  • 20 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 2,508 بازدید
  • بدون دیدگاه

 به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : بیگ رامی عنوان مستر المپیا 2020 را از آن خود کرد.

بعد از سال ها زحمت و کوشش، بیگ رامی بدنساز حرفه ای مصری بالاخره قهرمان مستر المپیا 2020 شد. بعد از رقابتی سخت بین چهار بدنساز دیگر، رامی توانست سربلند بیرون بیاید. ممدوح السبیعی با نام مستعار بیگ رامی، طرفداران زیادی دارد و بالاخره توانست قهرمان مستر المپیا 2020 بشود. مانند اسمش سایز اندام رامی واقعا فوق العاده است و کمتری کسی در رقابت ها چنین سایز بزرگی دارد. طرفداران زیادی امیدوارند که بیگ رامی، رونی کولمن دومی بشود و بتواند عنوان های قهرمانی زیادی کسب بکند.

 

بیگ رامی به نمایندگی بدنسازان در حال رشد کویت و مکه وارد رقابت ها شد. در اصل بیگ رامی مصری است اما برای تمرین در باشگاه اکسیژن به کویت سفر کرد جایی که بدنسازان حرفه ای رو به غول های عظیم تبدیل می کنند. در سال های گذشته بدنسازان زیادی به طور موقت به کویت سفر کرده اند تا در آنجا تمرین کنند. مانند قهرمان مستر المپیا 2019 برندون کوری. اما بیگ رامی راهی سخت برای رسیدن به قهرمانی داشت و کمتر کسی به او توجه میکرد. هر سال رامی با ماهیچه های بزرگتر از سال قبل در رقابت ها حضور پیدا میکرد. اما به هر حال نمی توانست مقامی مهم کسب کند حالا امروز همه چیز فرق کرده است و او قهرمان مستر المپیا 2020 است.

 

اولین حضور بیگ رامی در المیپا، سال 2013 بود که توانست مقام 8 را کسب بکند از همان لحظه رامی تمام تلاشش را کرده است تا بهتر در مسابقات عمل بکند. طرفداران زیادی خواستار قهرمانی بیگ رامی در طول این چند سال بوده اند. در طی این چند سال، بیگ رامی هر سال مقام بهتری نسبت به سال گذشته کسب میکرد حتی او در سال 2017 نفر دوم مستر المپیا شد. رقابت آن قدر نزدیک بود که خیلی از طرفداران معتقد بودند که بیگ رامی قهرمان راستین مستر المپیا 2017 می باشد. همچین اتفاقی هم نیز برای ویکتور مارتینز در المپیا سال 2007 رخ داد که نتیجه ی مسابقه به طور کلی اشتباه بود.  رامی به قهرمانی در سال 2017 خیلی نزدیک بود اما به هرحال فیل هیث بود که توانست قهرمان مستر المپیا 2017 بشود.

 

طرفداران زیادی انتظار داشتن که برای المپیا سال 2018 بیگ رامی با آمادگی کامل رقابت کند و مقام قهرمانی را بدست بیاورد. اما چنین نشد رامی در سال 2018 مقام ششم را کسب کرد و طرفداران زیادی را ناامید کرد. رامی در شرایط جسمانی خوبی نبود و خیلی سریع بعد از ایونت المپیا از طرفدارانش عذرخواهی کرد. بعد از المپیا 2018 ، رامی نحوه ی تمرین کردنش را به کل تغییر داد و دیگر در باشگاه اکسیژن حضور پیدا نکرد. در عوض مربی جدیدی به نام نیل یودا استخدام کرد و سعی کرد راه های دیگر برای رسیدن به قهرمانی را امتحان کند.

 

بیگ رامی المپیا 2020

بیگ رامی قهرمان مستر المپیا 2020 شد

 

متاسفانه اخبار بد هنوز تمومی نداشت. بیگ رامی اعلام کرد که در المپیا سال 2019 شرکت نمی کند. بعضی ها معتقد بودن که شرکت نکردن رامی به دلیل مصدومیت است اما رامی این گزارشات را رد میکند. البته این داستان پایان خوشی دارد. به نظر می رسد یک سالی که رامی استراحت کرد توانست فیزیک خود را تقویت بکند. برندون کروی، هادی چوپان  و فیل هیث راه خیلی سختی برای قهرمان شدن داشتند و نتوانستند رامی را شکست دهند و بالاخره بیگ رامی به رای داوران قهرمان مستر المپیا 2020 شد.

 

برای اینکه بتوانید بدنساز حرفه ای بشوید راه طول و درازی در پیش خواهید داشت به دلیل های گوناگون: بعضی از بدنسازان زمان بیشتری نیاز دارند تا به فیزیک قوی ای برسند و یا سن بدنسازان با سن ورزشکاران دیگر مانند فوتبال قابل قیاص نیست. پشتکار و فداکاری رامی نشان دهنده ی آن است که چه قدر آرام و با ثبات میتوان قهرمان مسابقه شد.

رامی توانست برندون کوری قهرمان سال 2019 و همان طور فیل هیث را شکست بدهد یک پیروزی فوق العاده که قطعا در کتاب تاریخ ثبت خواهد شد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات