فیل هیث المپیا 2020 : در مورد مقام سوم خود در المپیا امسال توضیحی داد
0.0

فیل هیث المپیا 2020 : در مورد مقام سوم خود در المپیا امسال توضیحی داد

  • اخبار بدنسازی
  • 21 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 615 بازدید
  • بدون دیدگاه

 به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : فیل هیث پستی در صفحه ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و در مورد مقام سومش در المپیا صحبتی کرد. بعد از فراخوان پیش داوری، طرفداران فهمیدن که بین 4 نفر برتر شب رقابتی نزدیک وجود خواهد داشت. اما خیلی ها معتقد بودند که فیل هیث نسبت به 3 بدنساز دیگر برتری دارد و پیروز میدان خواهد شد. مخصوصا وقتی که فیل هیث مستر شنبه شب نیز اعلام شد و طرفداران او امیدوار شدند.

 

اما همچین اتفاقی نیافتاد در حالی که طرفدارانش فهمیدن که او نفر اول نمی شود، انتظار داشتن که هیث حداقل نفر دوم شود اما بازهم چنین نشد و فیل هیث نفر سوم المپیا 2020 شد. فیزیک تقویت شده ی برندون کوری بهش برتری داد و توانست مقام دوم را کسب کند در حالی که بیگ رامی سربلند در مقام اول قرار گرفت. فیل هیث امیدوارم بود که امسال برای هشتمین بار قهرمان مستر المپیا شود اما او شکست خورد.

 

بعد یک روز از شکست خود در المپیا، او در صفحه ی اینستاگرامش پستی به اشتراک گذاشت و در مورد بازگشتش صحبت کرد و همچنین از طرفداران خود نیز تشکر کرد. فیل هیث گفت:

 

  من به صحنه ی مستر المپیا بازگشتم تا با بهترین بدنسازان جهان رقابت کنم مهم تر از آن میخواستم خودم را امتحان کنم. از همان روز اول هر مانعی که داشتم را سعی کردم از آن عبور کنم چون میدانم که این فرصتی طلایی است. سپاس گزارم از تمام کسانی که به من اجازه دادن روی بزرگترین صحنه ی سال قرار بگیریم.

 

فیل هیث قبل تر در کنفرانس خبری المپیا 2020 نیز صحبت کرد و گفت که آمادگی جسمانی خوبی دارد. او باخت سال 2018 خود را بهترین اتفاقی بود که براش رخ داد میداند و او توانست تمرینات خود را از سر بگیرد. به نظر میرسد با این که هیث نفر سوم المپیا امسال شد، هیچ پشیمانی ندارد و خیلی خوشحال است که توانسته دوباره روی بزرگترین صحنه ی بدنسازی سال قدم بگذارد.

 

فیل هیث المپیا 2020

فیل هیث در المپیا 2020 مقام سوم را کسب کرد

چنین واکنشی از طرف هیث در مورد کسب کردنه مقام سوم، بیانگر داشتن طرفداران و همکاران خوب است. به عنوان مثال کای گرین رقیب سابق هیث، در پست اینستای هیث کامنتی نوشت و گفت :

هرگز اجازه نده که توانایی هایت شناسایی نشود و هر روز سپاس گزار باش. همه نمی توانند مانند تو 7 بار قهرمان المپیا بشوند. سربلند باش ای قهرمان.

 

بدون در نظر گرفتن المپیا 2020 ، فیل هیث هنوز هم اسطوره است  و توانست 7 بار قهرمان المپیا بشود و قطعا او یکی از کسانی خواهد بود که رکوردش برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات