بدنسازی

آخرین مقالات :

۳۵ نقل قول از شخصیت‌های بزرگ بدن سازی و شخصیت‌های تاریخی‌

۳ دیدگاه
687 بازدید
۳۵ نقل قول از شخصیت‌های بزرگ بدن سازی و شخصیت‌های تاریخی‌

در این مقاله به بیان نقل قول‌های افراد سرشناس در دنیای بدن سازی و افراد برجسته خواهیم پرداخت که این نکات میتوانند راهگشا و انگیزه دهنده شما برای ادامه مسیر باشند.

 

۱) مارک ریپتو : از بین بردن افراد قوی بسیار سخت تر از افراد ضعیف می‌باشد و در مجموع بسیار مفیدتر نیز هستند.

 

۲) اد کوان : بازوان همانند زیور آلات روی یک درخت کریسمس هستند.

 

۳) هنری رولینز : وزنه‌ها هیچوقت به شما دروغ نمی‌گویند.شما میتوانید به خارج از باشگاه بروید و به حرف هر کسی‌ گوش دهید.برخی‌‌ها شما را در حد اغراق آمیزی بالا میبرند و برخی‌ نیز شما را یک آدم به تمام معنا نفرت انگیز میدانند اما وزنه‌ها همیشه با شما رو راست هستند.وزنه‌ها یک نقطه مرجع بسیار عالی‌ هستند و همیشه همانند یک فانوس در یک چاه عمیق عمل میکنند.من بعد از سالیان وزنه‌ها را بهترین دوست خود یافتم.آنها هیچوقت من را نمیترسنند و هیچگاه نیز فرار نمیکنند.دوستان شما می‌آیند و میروند اما ۲۰۰ پوند وزنه همیشه برای شما ۲۰۰ پوند وزنه خواهد ماند.

 

۴) ارنی تیلور : اگر در طراحی و نوع مصرف مواد غذایی خود کوتاهی‌ کنید خواهید دید که در واقع تنها خود را از رشد حداکثری عضلات محروم کرده‌اید.

 

۵) جیم کانروی : همیشه به یاد داشته باشید که در یک جایی یک دختر کوچک چینی‌ وجود دارد که با حداکثر وزنه‌های تمرینی شما در حال گرم کردن خود می‌باشد.

 

۶) لارنس شهلایی : عشقی‌ که شما نسبت به کاری که انجام می‌دهید و تمایلی که شما را به سمت پیشرفت هدایت می‌کند تنها عواملی هستند که شما را نسبت به دیگران متمایز و بسیار برجسته می‌کند.

 

۷) اس‌ سی‌ استرانگ : اگر اندازه دور کمر شما با عدد ۲ شروع میشود پس تغذیه بیشتر داشته باشید!

 

۸) توماس جفرسون : اگر چیزی را می‌خواهید که تا کنون نداشته اید پس باید کاری را انجام دهید که تا کنون انجام نداده اید.

 

۹) آرنولد شوارتزنگر : برای من کار با وزنه همانند یک گرسنگی دائمی و پیوسته می‌باشد.معنی‌ زندگی‌ تنها وجود داشتن و بقا نیست بلکه حرکت به جلو، رسیدن به قله و فتح افتخارات می‌باشد.

 

۱۰) دیو تات : اگر شما در بین ‌ست‌های خود میتوانید یک پیامک خوانا ارسال کنید پس به احتمال زیاد با شدت و فشار کافی‌ تمرین نمی‌کنید.

عکس ۳۵ نقل قول از شخصیت‌های بزرگ بدن سازی و شخصیت‌های تاریخی‌

 

۱۱) مری آن رادماچر : شجاعت همیشه به معنای سر و صدا کردن نیست.گاهی اوقات شجاعت آن سکوت در آخر روز می‌باشد که می‌گوید “ فردا دوباره امتحان خواهم کرد. “

 

۱۲) لویی سیمونز : همانند کسی‌ نباشید که یک کفش ۱۰۰ دلاری پوشیده است اما نحوه انجام اسکات او ۱۰ سنت نیز نمی‌ارزد.

 

۱۳) جردن مارتین : مطمئنم که همه شما نیز آخرین مقاله در سایت‌های معروف بدن سازی را مطالعه کرده‌اید که بیان میدارند با این دو حرکت شوک آور شما میتوانید عضلات پشت خود را حجیم و ضخیم کنید و به حداکثر حجم ممکن برسانید.تیتر اینگونه مقالات شما را جذب خود می‌کند و هنگامی که وارد آن شدید شما مردی لاغر اندام را در حال انجام حرکاتی عجیب می‌بینید که تقریبا از هیچ وزنه ای نیز استفاده نمیکند.این حرکات قرار نیست که او را حجیم تر کنند و احتمالا قرار هم نیست که برای شما یک افزایش حجم خالص عضلانی به ارمغان آورند.

 

۱۴) ژاک دمپسی : یک قهرمان کسی‌ است که در سخت‌ ترین شرایط بتواند از جای خود برخیزد.

 

۱۵) مایک ویدباخ : اگر شما در طول ۶۰ ثانیه نمیتوانید هدف برنامه تمرینی خود را برای یک کودک ۳ ساله توضیح دهید پس برنامه شما بیش از حد پیچیده می‌باشد.من با دارندگان طلای المپیک تمرین کرده ام و به شما اطمینان میدهم که آنها کار ویژه و مخصوصی را انجام نمی‌دهند بلکه آنها فقط حرکات را بهتر از ما انجام میدهند.

 

۱۶) فرانکو کلومبو : فکر می‌کنم من قوی‌ترین بدن سازی هستم که تا کنون وجود داشته است.

 

۱۷) پتر پال : چیزی به عنوان تمرین زدگی وجود ندارد مگر تغذیه نا مناسب و خواب ناکافی‌.

عکس ۳۵ نقل قول از شخصیت‌های بزرگ بدن سازی و شخصیت‌های تاریخی‌

 

۱۸) مارک بلا : جاده ناکجا آباد با انواع بهانه‌ها سنگفرش شده است.

 

۱۹) مارکوس رول : من این کار را برای سلامتی‌ انجام نمیدهم بلکه تنها به این منظور تمرین می‌کنم تا به عضلاتی حجیم دست یابم.

 

۲۰) تام پلاتز : برخی‌ افراد دوست دارند بدون اینکه ریسک زیادی کنند به زندگی‌ خود ادامه دهند.این رفتار احتیاط آمیز به اهداف آنها نیز نفوذ می‌کند.هر ورزشکار یا تاجر موفقی‌ از انجام کار‌های ریسکی‌ حساب شده لذت بسیاری میبرد.شما مجبور به این کار هستید.مخصوصا هنگامی که در باشگاه در حال انجام اسکات با ۵۰۰ پوند وزنه می‌باشید و دیگر نمیتوانید یک تکرار دیگر انجام دهید اما به سختی هرچه تمام تر ده تکرار خود را کامل می‌کنید.بینی‌ شما شروع به خونریزی می‌کند و در جایگاه اسکات از حال می‌روید و این اولین ‌ست شما می‌باشد.

 

۲۱) استیو ریوس : من به بدن سازانی که از استروئید استفاده میکنند اعتقادی ندارم.اگر یک فرد در سیستم بدنی خود به اندازه کافی‌ هورمون مردانه برای ساخت یک فیزیک بدنی کامل و عضلانی را ندارد باید برود پینگ پنگ بازی کند.

 

۲۲) دیو تات : من تنها یک فلسفه غذایی مخصوص را به شما ارائه نمیدهم بلکه من هر آنچه برای شما موثر و کارامد باشد را ارائه میدهم.

 

۲۳) مایک تایسون : نطم به انجام کاری می‌گویند که شما از آن متنفر هستید اما با این وجود آن را طوری انجام می‌دهید که انگار عاشق آن کار هستید.

 

۲۴) ماهاتما گاندی : قدرت ناشی‌ از ظرفیت فیزیکی‌ نمی‌باشد بلکه منشأ آن یک اراده و میل رام نشدی می‌باشد.

عکس ۳۵ نقل قول از شخصیت‌های بزرگ بدن سازی و شخصیت‌های تاریخی‌

 

۲۵) دورین یتس : بزرگ‌ ترین اشتباهی‌ که بدن سازان مبتدی انجام میدهند این است که آنها ۱۰۰% تلاش و تمرکز خود را روی قسمت مثبت حرکت قرار میدهند در حالی‌ که هیچگونه توجهی‌ به بخش منفی‌ حرکت ندارند.

 

۲۶) جان پال سیگمارسن : اگر نمیتوانید ددلیفت انجام دهید دلیلی‌ برای زنده بودن وجود ندارد!

 

۲۷) چارلز پلیکوین : اسکات نه تنها برای زانوان شما بد نمی‌باشد بلکه تمام تحقیقات معتبر در این زمینه نشان داده‌اند که اسکات میتواند باعث بهبود ثبات زانوان و در نتیجه کاهش ریسک آسیب دیدگی شود.

 

۲۸) جان وودن : خود را با چیز‌هایی که به دست آورده اید ارزیابی نکنید بلکه با چیز‌هایی که بر اساس توانایی‌های خود می‌بایست به دست می آوردید ارزیابی کنید.

 

۲۹) توماس جفرسون : مردی با یک نگرش ذهنی‌ درست را هیچ چیز در جهان نمی‌تواند از رسیدن به اهدافش متوقف کند و همچنین هیچ چیز در این دنیا نمی‌تواند به مردی با نگرش ذهنی‌ غلط کمک کند.

 

۳۰) مت رودز : هر فردی با وزن کمتر از ۲۰۰ پوند یک زن می‌باشد!

 

۳۱) مارتین رونی : این در ذات افراد می‌باشد که اصول پایه را نادیده میگیرند و هنگامی که از انجام کار‌های شیک و با کلاس نتیجه نمیگیرند عصبی میشوند.

 

۳۲) جیم وندلر : مردم میخندند و من را دیوانه خطاب میکنند در حالی‌ که خود سه ساعت در هر جلسه تمرین میکنند و تقریبا هیچ پیشرفتی ندارند.برخی‌ اوقات کاری که شما در باشگاه انجام می‌دهید دقیقا همان چیزی است که برای رسیدن به موفقیت باید از آن اجتناب کنید.

 

۳۳) جی کاتلر : من برای طعم غذا آن را نمیخورم بلکه برای عملکرد بهتر آن را مصرف می‌کنم.

 

۳۴) برت کانتراس : اگر فکر می‌کنید که کار با وزنه خطرناک می‌باشد پس سعی‌ کنید ضعیف باشید.ضعیف بودن است که خطرناک است.

 

۳۵) استیو شاو : در اینترنت همه اسکات انجام میدهند اما در دنیای واقعی جایگاه اسکات همیشه خالی‌ می‌باشد.خود می‌دانید که معنی‌ این موضوع چیست.

 

مترجم : حسام رضائی

 

نویسنده : حسام رضائی
لینک کوتاه : https://mokamelhaa.ir/?p=7916
کپی برداری از سایت مکملها تنها با ذکر منبع و دادن لینک فعال به مطلب مجاز می باشد.
اخبار مرتبط
۳نظر ارسال شده است
شما هم نظری ارسال کنید
  1. محمد :
    ۲۵ دی ۹۵

    سلام ۱ سوال داشتم طی مطالعاتی که داشتم زمان فرانکو و ارنولد اون زمان ها اکثرا برنامه هاشون ۲ بار در هفته ای بود تمام عضلات را ۲ بار در هفته تمرین میدادند و همینطور در مطالاعات جدید خواندم هر ۲-۳روز میشه عضله رو مجدد تمرین داد و رشد بیشتری داره مسلما بیشتر کار کردن ( همینطور بدنسازان خارجی فعلی برنامه هاشون ۲ بار درهفته ۶ روز تمرین میرند حالا ما کاری به ان ها ندارم فرد طبیعی کار که تغذیه و استراحت مناسب داره ۲ بار در هفته کار کردن خوبه براش یا فقط عضلات ضعیف رو ۲ بار تمرین بده ؟ )
    حالا من ۴ جلسه تمرین میرم بنظرتون ۲ بار همه عضلات را تمرین بدهم ؟به این شکل
    شنبه : زیربغل – سرشانه – سینه
    یک شنبه : جلو بازو – پشت بازو – پا
    سه شنبه : زیربغل – سرشانه
    چهارشنبه : پشت بازو – جلو بازو – پا

    • دوست عزیز بر اساس تحقیقات انجام شده تمرین دادن هر گروه عضلانی دو بار در هفته میتونه کاملا مناسب باشه اما برای عضلات کوچک تر نظیر جلو بازو و پشت بازو نیازی به دو جلسه نیست چون این عضلات به طور غیر مستقیم در طول تمرینات سینه و زیربغل کاملا تحت فشار قرار میگیرند و نیازی آنچنان به تمرینات مستقیم و پر حجم ندارن اما ۲ بار تمرین برای عضلات بزرگ نظیر سینه و پا و زیربغل ایرادی نداره

  2. محمد :
    ۲۹ دی ۹۵

    تشکر بله درسته .

    ۱ چیز جالب شاید باور غلط ما ایرانی ها باشه یا هر چیز دیگه ای من برنامه های رونی کلمن رو تمام عضلات رو دیدم و فیلم هاش رو دونه دونه شمردم دیدم این اقا تمامی عضلات و حرکات رو در رنج تکرار بالا کار میکنه از جمله ۱۲-۱۵ & 15-20 فقط این رنج کار میکرد و میکنه طبق گفته خودش هم هر ست افزایش میده وزنه هرمی و تکرار بالا فقط کار میکنه اما ما ایرانی ها میگیم تکرار بالای ۱۲ و غیره میشه استقامت یا چربی سوزی در صورتی محقق ها از ۱ طرف میگن چه بالا چه پایین هر ست ناتوانی برسونید فرقی نمیکنه از ۱ طرف میگن استقامت و چربی سوزی از ۱ طرف هم این اسطوره تو این رنج کار کرده همش حالا نظر شما چیه !!!!
    ( لازم به ذکر هست بنده چند روز تکرار پاینی ۶-۸ کار کردم روی بازو و زیربغل اصلا دم خوبی نداد و پمپاژ خون خوبی هم نداد همچنین حس سوزش نداد )

کانال تلگرام

آخرین مقالات سایت

آرشیو >

پربازدیدترین

آرشیو >

ریکاوری

آرشیو >

مکملهای قبل تمرین

آرشیو >
اطلاعیه های مهم