چه کسی‌ مستر المپیا ۲۰۲۰ خواهد شد؟
0.0

چه کسی‌ مستر المپیا ۲۰۲۰ خواهد شد؟

  • اخبار بدنسازی
  • 19 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 252 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : المپیا ۲۰۲۰ پیش روی ما است. شرکت کنندگان تمام سال در حال آماده سازی خود برای مستر المپیا ۲۰۲۰ بوده‌اند و به دلیل شرایط نامساعد امسال، به آنها وقت اضافه نیز داده شده است. در واقع، بسیاری از ورزشکارانی که قرار بود در رقابت امسال شرکت کنند نتوانستند جواز حضور خود را دریافت کنند. چه به دلیل آسیب دیدگی یا مریضی، بسیاری از ورزشکاران در الیمپیا امسال شرکت نخواهند کرد.

با این وجود، اما بسیاری از ورزشکاران سطح بالا برای انجام مسابقه حضور خواهند داشت. در این قسمت به پیش بینی‌ ۶ نفر برتر در المپیا ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت.

 

گزینه‌های قابل احترام 

این شرکت کنندگان دارای شرایط عالی‌ هستند، اما برای رسیدن به رتبه‌های برتر دسته خود هنوز راه درازی در پیش دارند.

 

هانتر لابرادا

 

آنتوان وایلانت

 

۶ نفر برتر دسته آزاد المپیا ۲۰۲۰

 

۶ . ممدوح ‘ بیگ رمی ‘ السبیای

 

بسیاری از طرفداران و منتقدین از دریافت دعوت نامه ویژه المپیا توسط بیگ رمی آشفته و ناراحت شدند. برخی‌ معتقد بودند که او میبایست برنده یه رقابت میشد یا امتیازات لازم را جمع آوری میکرد تا بتواند روی استیج المپیا حاضر شود. اما علیرغم این گفته ها، مشخص است که بیگ رمی استحقاق جایگاهی‌ در میان بهترین‌های بدنسازی را دارد. چیزی که او برای حضور در میان نفرات برتر نیاز دارد داشتن کات بدنی تحسین برانگیز است. اگرچه هرچیزی ممکن است رخ دهد، اما احتمالا بیگ رمی با توجه به حضورش در رقابت آرنولد کلاسیک ۲۰۲۰، رتبه ششم را در المپیا به دست خواهد آورد.

 

 

۵ . دکستر جکسون

 

این آخرین رقابت دسکتر جکسون، قهرمان اسطوره ای المپیا ۲۰۰۸، می‌باشد. دکستر جکسون ثابت کرده است که یکی‌ از بزرگ ‌ترین بدنسازان تمام ادوار می‌باشد. با توجه به سایز عضلانی فوق‌العاده و پر و همچنین کات عضلانی شگفت انگیز، جکسون مطمئن است که این رقابت برای او بسیار به یاد ماندنی خواهد شد. اگرچه با توجه به توانایی هایش، شاید جکسون قادر نباشد که برترین‌های این دسته را مغلوب کند، اما اتمام این رقابت در جایگاه پنجمی نیز همچنان بسیار تحسین برانگیز است.

66

 

۴ . ویلیام بوناک

 

ویلیام بوناک که نفر دوم المپیا ۲۰۱۹ و برنده آرنولد کلاسیک ۲۰۲۰ می‌باشد، با چنگ و دندان توانسته خود را در بین نفرات دسته آزاد جای دهد. سخت کوشی مستمر، کات عضلانی عالی‌ و برنامه فیگور گیری قوی باعث شده تا بوناک به اینجا برسد. علیرغم این حقیقت، اما ممکن است بوناک امسال چندین نقیصه نیز داشته باشد. او همچنان ویژگی‌های برجسته ای دارد، اما ۳ نفر برتر این دسته اینطور به نظر می‌رسد که امسال چیزی متفاوت به روی صحنه خواهند آورد که باعث کنار رفتن بوناک میشود.

55

 

۳ . هادی چوپان

 

بالاخره پس از دریافت ویزا، هادی چوپان برای شرکت در المپیا به اورلاندو رسیده است. با توجه به رتبه سومی‌ در المپیا ۲۰۱۹، هادی چوپان چنان امیدی ایجاد کرده که توجه بیشتری را به سمت این دسته جلب کرده است. آماده سازی او برای این رقابت نشان میدهد که بدنساز ایرانی‌ عضله سازی خوبی‌ انجام داده و اگر کات عضلانی او نیز مناسب باشد، قطعا قادر خواهد بود که امسال جز ۳ نفر برتر باشد.

 

44

۲ . برندون کوری

 

برندون کوری قهرمان المپیا ۲۰۱۹ پیشرفت قابل توجهی‌ را از خود نشان داده است. کوری تقریبا نقصی‌ ندارد و همچنان مطمئن است که برنده رقابت امسال نیز میشود. شاید برنده امسال در طول اجرای مناسب چند فیگور و کات عضلانی مناسب تعیین شود، که کوری نیز هر بار دارای این ویژگی‌ها بوده است. اما علیرغم تمام ویژگی‌های فوق‌العاده، کوری ممکن است تنها توسط یک نفر مغلوب شود و آن هم کسی‌ نیست جز …

 

مستر المپیا ۲۰۲۰

مستر المپیا ۲۰۲۰

 

۱ . فیل هیث

فیل هیث قهرمان ۷ دوره المپیا، توانسته به رقابت ۲۰۲۰ باز گردد. با توجه به باخت به ‌شان رودن در سال ۲۰۱۸، هیث در رقابتی شرکت نکرد تا بتواند نقص‌هایش را از بین ببرد. اگرچه برندون کوری قطعا فوق‌العاده به نظر می‌رسد، دلیل اینکه فکر می‌کنیم فیل هیث برنده امسال خواهد بود، حضور متفاوت او در رقابت امسال است که شبیه سال‌های قبل نیست. علیرغم این موضوع، برنده شدن هیث به شرطی است که او توانسته باشد بزرگ ‌ترین نقص خود را رفع کرده باشد، یعنی‌ شکم. اگر فیل هیث قادر باشد که بخش میانی بدن خود را کنترل کند، پس احتمالا او را باید مستر المپیای ۲۰۲۰ بدانیم.

 

مستر المپیا ۲۰۲۰

مستر المپیا ۲۰۲۰

شما فکر می‌کنید ۶ نفر برتر المپیا ۲۰۲۰ چه کسانی‌ خواهند بود?

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات