ویلیام بوناک فیزیک المپیا 2020 خود را هنوز حفظ کرده است!
5

ویلیام بوناک فیزیک المپیا 2020 خود را هنوز حفظ کرده است!

  • اخبار بدنسازی
  • 3 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 312 بازدید
  • بدون دیدگاه

 به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : بخش عظیمی از تمرینات یک بدنساز حرفه ای، چرخه ای بی وقفه از تمرین کردن می باشد. 12 روز از المپیا 2020 گذشته است. بسیاری از بدنسازان با خیال آسوده در حال خوردن  غذا های چرب مورد علاقه ی خود هستند و بعد از ماه ها تمرین فشرده و سخت در حال استراحت کردن به سر می برند. با این حال برای داشتن تناسب اندام و فیزیک فوق العاده باید تمام وقت تمرین کرد. اخیرا ویلیام بوناک اپدیتی از وضعیتش بین طرفداران خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و واضح است که او از همین حالا برای المپیا 2021 در حال آماده شدن است.

 

ویلیام بوناک در مستر المپیا 2020 مقام 5 را کسب کرد که بسیار قابل تحسین است زیرا او مقابل فیل هیث اسطوره بدنسازی رقابت میکرد و همچنین بیگ رامی، که رامی از بهترین فیزیک برخوردار بود. با این حال بوناک سعی کرد که بین 5 نفر اول باشد. واقعا برای ویلیام بوناک و طرفدارانش ناامید کننده بود زیرا بوناک در المپیا 2019 توانست مقام 2 را کسب کند اما متاسفانه بوناک در المپیا 2020 مقام 5 را کسب کرد. با این حال که شرایط فیزیکش بهتر از المپیا 2019 بود، باز هم نتوانست مقام بهتری کسب کند.

 

خیلی ها معتقد اند تنها دلیلی که ویلیام بوناک در سال 2019 توانست مقام دوم را کسب کند، شرکت نکردن بدنسازان مطرح بوده است. برای مثال شان رودن به طور دائم نمی تواند در مسابقات IFBB شرکت کند. فیل هیث و بیگ رامی نیز در مستر المپیا 2019 شرکت نکردند. در نتیجه بوناک توانست مقام خوبی در المپیا 2019 کسب کند اما با شرکت کردن اسطورهایی مانند بیگ رامی و فیل هیث در المپیا 2020، کار بوناک سخت شد و در اخر مقام 5 را کسب کرد.

ویلیام بوناک فیزیک المپیا

ویلیام بوناک فیزیک المپیا 2020 خود را تقویت کرده است

عضله های کمر بوناک واقعا فوق العاده هستند و طرفداران زیادی این سخت کوشی بوناک را تحسین می کنند. در حقیقت بوناک باید به مقام 5 خودش افتخار کند زیرا او توانسته روی صحنه ی المپیا کنار بزرگترین بدنسازان جهان قرار بگیرد. بوناک راه طولانی و سختی را درپیش دارد اما شاید در المپیا 2021 بتواند مقام بهتری کسب کند.

 

ویلیام بوناک فیزیک المپیا

 

همچنین المپیا سال 2020 به دلیل ویروس کرونا، ضربه ای سخت به بدنسازان وارد شد زیرا نمی توانستند از برخی باشگاهای مجهز استفاده کنند. برخی دیگر به کرونا مبتلا شدن و نتواستند در المپیا 2020 شرکت کنند. اما به هر حال کسانی نیز بودند که با وجود تمام مشکلات خود را به صحنه ی المپیا رساندند. بوناک بدون داشتن مربی و با کمک برنامه ی تمرینات خود توانست نامش را کنار اسطوره های بزرگ بدنسازی قرار بدهد. حال وقت آن رسیده که بی صبرانه منتظر المپیا 2021 باشیم.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات