فیزیک فلکس لوئیس 7 بار قهرمان بخش 212 پوندی در شرایط فوق العاده ای قرار دارد!
5

فیزیک فلکس لوئیس 7 بار قهرمان بخش 212 پوندی در شرایط فوق العاده ای قرار دارد!

  • اخبار بدنسازی
  • 28 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 362 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : فیزیک فلکس لوئیس برای المپیا 2021 در شرایط باورنکردنی قرار دارد. اخیرا وی عکس خود در اینستاگرام منتشر کرد و هواداران خود را در مورد پیشرفتی که در فیزیک خود داشته است، مطلع کرد.

 

برای ورزشکاران حرفه ای تمرین کردن روزانه در شرایط قرنطینه همیشه دشوار بوده است. اما فلکس لوئیس در این شرایط توانست فیزیک خود را برای مسابقات مستر المپیا 2021 که در ماه سپتامبر برگزار می شود، تقویت کند. بدون دسترسی به بهترین باشگاه ها و مربیان، فیزیک بسیار از بدنسازان حرفه ای ضعیف شده است. خوشبختانه فلکس لوئیس تمرینات خود را با تمام تلاش انجام می دهد. اخیرا وی عکس خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و هواداران را از پیشرفت فیزیک خود مطلع کرد.

فیزیک فلکس لوئیس

فیزیک فلکس لوئیس در شرایط فوق العاده ای قرار دارد!

برای مسابقات مستر المپیا امسال انتظار می رود که رقابت سختی را شاهد باشیم مخصوصا بیشتر ورزشکاران حرفه ای به دلیل شرایط قرنطینه ای کرونا هیچ کار دیگری به جز تمرین کردن و تمرکز بر روی تغذیه و رژیم غدایی خود ندارند. ممکن است مسابقات مستر المپیا 2021 یکی از بهترین ایونت بدنسازی در طول تاریخ باشد زیرا همه بدنسازان روی یک هدف مشترک تمرکز کرده اند و آن بهتر شدن و تقویت فیزیک خود است. به نظر می رسد که فیزیک فلکس لوئیس در شرایط فوق العاده ای می باشد اما برای پیش بینی برنده مسابقات خیلی زود است. وی توانست در طول سال ها شرایط فیزیک خود را آهسته و با ثبات تقویت کند بدون شک روز های منتهی به مسابقات مستر المپیا تمرینات وی شدید تر نیز می شود.

 

فلکس لوئیس 7 بار قهرمان بخش 212 پوندی مستر المپیا شده است اما متاسفانه وی به دلیل مصدومیت در ناحیه شانه قادر به شرکت در مسابقات مستر المپیا 2020 نشد. بنابراین بر خلاف سایر بدنسازان، فلکس دو سال تمام را بدون وقفه تمرین کرده است و بدن خود را برای مسابقات مستر المپیا 2021 آماده می کند. فقط زمان این موضوع را مشخص می کند فلکس بار ها و بار ها نشان داده است که می تواند قهرمان بخش 212 پوندی بشود. قطعا امسال با شرکت فلکس لوئیس در مستر المپیا 2021 کار برای دیگر بدنسازان سخت می شود. فلکس لوئیس اخیرا در مصاحبه خود اشاره کرد که برای المپیا امسال قصد دارد قهرمان بخش 212 و وزن آزاد مردان بشود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات