فیزیک بلسینگ آودیبو برای مسابقات نیویورک پرو 2021 فوق العاده است!
0.0

فیزیک بلسینگ آودیبو برای مسابقات نیویورک پرو 2021 فوق العاده است!

  • اخبار بدنسازی
  • 10 مارس 21
  • محمدرضا امیدی
  • 459 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : فیزیک بلسینگ آودیبو برای مسابقات نیویورک پرو 2021 فوق العاده به نظر می رسد و وی معتقد است که فیزیک خود هیچ گونه ضعفی ندارد. بدون شک مسابقه نیویورک پرو 2021 بی نظیر خواهد بود. زیرا بلسینگ آودیبو و نیک واکر رقیبان سرسختی می باشند و هر کدام قصد دارند تا مقام قهرمانی نیویورک پرو 2021 را کسب کنند. در آخرین مصاحبه رسانه GI، بلسینگ آودیبو درباره فیزیک خود و تمرینات منتهی به مسابقات نیویورک پرو 2021 صحبت کرده است. تمام طرفدران بدنسازی هیجان زده هستند تا نیک واکر و بلسینگ آودیبو روی صحنه مسابقات نیویورک پرو 2021 تماشا کنند.

 

بلسینگ آودیبو قصد دارد تا هیجان را به مسابقات بدنسازی باز گرداند به همین دلیل وی با نیک واکر رقیبان سر سختی هستند و هر دو بدنساز در مسابقات نیویورک پرو 2021 شرکت می کنند. بر اساس آخرین پست بلسینگ آودیبو در اینستاگرام، شرایط فیزیک وی فوق العاده به نظر می رسد. در حال حاضر فیزیک بلسینگ آودیبو و نیک واکر بی نظیر می باشد. در مصاحبه رسانه GI، از بلسینگ آودیبو خواسته شد تا در مورد برنامه تمرینات و رژیم غذایی خود صحبت کند. در حالی که وی در مورد برنامه تمرینات و رژیم غذایی خود جزئیاتی را ارائه نکرد اما به این موضوع اشاره کرد که هر روز سعی می کند تمرینات خود را تغییر بدهد.

فیزیک بلسینگ آودیبو

وی روی مقدار مشخصی کالری یا رژیم غدایی تمرکز نمی کند. بلسینگ آودیبو همراه با مربی خود آنچه را که برای بدن وی لازم است، در نظر می گیرد و سعی می کند در همان موضوع تمرکز کند. کار ساده ای به نظر می رسد اما بدون شک کار دشواری می باشد. همچنین از بلسینگ آودیبو پرسیده شد که تقویت فیزیک کدام قسمت از بدن، برای وی دشوار بوده است و نقاط ضعف خود چیست؟

 

از نظر بلسینگ آودیبو، وی هیچ نقطه ضعفی ندارد و مطمئن است با فیزیک فوق العاده خود مقام قهرمانی مسابقات نیویورک پرو را کسب میکند. انتخاب قهرمان بدون نتیجه نهایی غیر ممکن می باشد. بدون شک با وجود نیک واکر و بلسینگ آودیبو، مسابقات نیویورک پرو 2021 هیجان انگیز خواهد بود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات