طرفداران زیادی برای استقبال از بیگ رامی در فرودگاه مصر حاضر شدند.
0.0

طرفداران زیادی برای استقبال از بیگ رامی در فرودگاه مصر حاضر شدند.

  • اخبار بدنسازی
  • 26 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 497 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : بیگ رامی به مصر بازگشت و در فرودگاه مانند یک ستاره سلبریتی از او استقبال شد. در تاریخ 18 دسامبر بیگ رامی قهرمان مستر المپیا 2020 شد و توانست قهرمان المپیا سال پیش یعنی برندون کوری را نیز شکست دهد. همچنین به قولی که به طرفدارانش داده بود بالاخره عمل کرد. خیلی ها معتقد بودند که بیگ رامی لیاقت قهرمان شدن را دارد اما باید مشکلات فیزیکش را برطرف کند. بالاخره بیگ رامی قهرمان مستر المپیا 2020 شد.

استقبال از بیگ رامی

استقبال از بیگ رامی

مستر المپیا یکی از بزرگترین ایونت های بدنسازی سال به شمار می رود. اما در آمریکا ایونت مستر المپیا به بزرگی ورزش های دیگر مانند فوتبال نیست. المپیا بدنسازی در جایگاه خوبی قرار دارد اما به هرحال توجهی که به مسابقات فوتبال و بسکتبال می شود، به المپیا بدنسازی نمی شود.

 

استقبال از بیگ رامی

 

در پستی که بیگ رامی در صفحه ی اینستاگرامش منتشر کرد، قهرمان مستر المپیا به سختی در فرودگاه راه میرفت زیرا که تعداد زیادی از طرفدارانش در فرودگاه حضور داشتند. تنها فقط طرفداران در فرودگاه نبودند بلکه رسانه ها نیز میخواستند از قهرمان المپیا چند سوال بپرسند. چنین صحنه ای را به ندرت در آمریکا میتوان شاهد بود اما مصری ها و طرفداران بیگ رامی خیلی پرشور هستند. این استقبال بی نظیر به دلیل آن است که طرفداران زیادی در طول یک دهه ی گذشته خواستار دیدن بیگ رامی به همراه مدال قهرمانی بوده اند.

 

استقبال از بیگ رامی

استقبال بی نظیر از بیگ رامی

خیلی ها معتقد اند که بیگ رامی، رانی کولمن دومی خواهد شد. بدنسازی با سایز ماهیچه های باور نکردنی به همراه فیزیک فوق العاده که توانست اسطوره بشود. متاسفانه مسیری که بیگ رامی برای قهرمان شدن طی کرد، مسیری دشوار و آهسته بود. شرایط فیزیکش هم سطح رانی کلومن نبود. سایزش همیشه بزرگ بود اما به اندازه ی یک قهرمان نبود. خیلی ها نیز معتقد بودند که اگر از وزنش را کم کند شانس بیشتری خواهد داشت.

طرفداران رامی در فرودگاه

استقبال پرشور از بیگ رامی

 

در آخر بیگ رامی بهترین روش تمرین کردن را پیدا کرد و توانست مستر قهرمان المپیا 2020 بشود. رامی توانست فیزیک باور نکردنی خود را به همه نشان دهد، چیزی که قبلا شاهد آن نبودیم. رامی و طرفدارانش سال ها منتظر قهرمانی بودند و بالاخره توانستند این آرزو را به واقعیت تبدیل کنند. در فرودگاه از بیگ رامی استقبال بی نظیری توسط طرفدارانش شد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات