رمز و رازهای برنامه و رژیم غذایی بدنسازان 212 پوندی منتشر شد!
0.0

رمز و رازهای برنامه و رژیم غذایی بدنسازان 212 پوندی منتشر شد!

  • اخبار بدنسازی
  • 10 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 290 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : هیدتادا یاماگیشی بدنساز حوزه 212 پوندی مردان برنامه تمرین و رژیم غذایی خود را به اشتراک گذاشت. اخیرا هیدتادا یاماگیشی در مصاحبه ای در مورد تمرین کردن و رژیم غذایی بدنسازان 212 پوندی صحبت کرد. بیشتر طرفداران بدن سازی و بدنسازان باید ها و نباید های تمرین کردن و رژیم غذایی را می دانند. اگر شما بیشتر اوقات در حال تمرین کردن در باشگاه هستید، قطعا نحوه صحیح تمرین کردن و رژیم غذایی مناسب خود را می دانید. اما نحوه تمرین کردن و رژیم غذایی بدنسازان مطرح و حرفه ای چگونه است؟ اخیرا هیدتادا یاماگیشی در مصاحبه ای در مورد تمرین کردن و رژیم غذایی بدنسازان 212 پوندی صحبت کرد.

 

مدت زیادی است که هیدتادا یاماگیشی در حوزه 212 پوندی فعالیت می کند. وی ابتدا در بخش وزن آزاد شروع به فعالیت کرد اما تصمیم گرفت که در بخش 212 پوندی فعالیت کند. هیدتادا یاماگیشی در هر دو حوزه توانست مقام 1 تا 5 را در مسابقات آرنولد کلاسیک، المپیا و نیویورک پرو کسب کند. وی همچنین چندین بار قهرمان آرنولد کلاسیک در بخش 212 پوندی شده است. به همین دلیل است که از هیدتادا یاماگیشی خواسته شد در مورد تمرین کردن و رژیم غذایی بدنسازان 212 پوندی توضیح دهد. چه نکاتی را می توان از یک بدنساز حرفه ای و موفق یاد بگیریم؟

 

رژیم غذایی بدنسازان 212 پوندی

 

هیدتادا یاماگیشی در ابتدا گفت که ورزشکاران حرفه ای معجزه نمی کنند اما همه چیز به شما بستگی دارد که چگونه برای رسیدن به هدف خود می کوشید و همه چیز به نحوه عملکرد خودتان بستگی دارد. به هر حال هیدتادا یاماگیشی در طول هفته، 5 روز را مشغول به تمرین کردن می باشد و همچنین هر روز فقط بر روی یک قسمت از بدن خود تمرکز می کند. وی معتقد است اگر هر روز روی یک قسمت از بدن خود متمرکز شوید دیگر لازم نیست در طول هفته آن قسمت را چندین بار تمرین کنید. معمولا هیدتادا یاماگیشی 3 روز بی وقفه به تمرین کردن مشغول می شود و 1 روز را استراحت می کند.

وقتی نوبت به رژیم غذایی می رسد، هیدتادا یاماگیشی روی هیچ نوع رژیم خاص تمرکز نمی کند. در عوض، وی اطمینان حاصل می کند که مقدار صحیح گرم را از هر ماده غذایی تامین کند.

رژیم غذایی بدنسازان 212 پوند

رژیم غذایی بدنسازان 212 پوند از زبان هیدتادا یاماگیشی!

 

  • روزانه 500 گرم کربوهیدارات
  • روزانه 300 گرم پروتئین
  • روزانه 100 گرم چربی

 

هیدتادا یاماگیشی هنگامی که قصد شرکت کردن در مسابقه ای را ندارد 5 وعده غذایی مصرف میکند اما هنگامی که وی در حال آماده شدن برای مسابقات بدنسازی است سعی میکند که وعده غذایی خود را به 6 بار در طول روز برساند.

 

جمع بندی

همان طور که مطالعه کردید، هیچگونه راز خاص در تمرینات بدنسازان حرفه ای وجود ندارد و بیشتر به تلاش شما بستگی دارد. هیدتادا یاماگیشی از تاکتیک های منحصر به فرد یا انقلابی استفاده نمی کند. در عوض وی سعی می کند به طور مداوم روی بخش های مختلف بدن خود تمرکز کند. پیروی از رژیم و تمرینات وی نتیجه می دهد اما اگر فقط به آن پایبند باشید. تا بتوانید در فیزیک بدن خود تغییرات ایجاد کنید. شاید این رژیم غذایی نباشد که دنبال آن می گردید اما یادتان باشد که در تمام مراحل دنبال روشی باشید که برای شما مناسب است و در آن زمینه سخت تلاش کنید تا به نتیجه برسید.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات