رونی کلمن ریکاوری با سلول های بنیادی را شروع می کند!
5

رونی کلمن ریکاوری با سلول های بنیادی را شروع می کند!

  • اخبار بدنسازی
  • 13 اکتبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 397 بازدید
  • بدون دیدگاه

ریکاوری رونی کلمن : به گزارش پایگاه خبری مکمل ها،  رونی کلمن تحت سلول های بنیادی درمانی قرار می گیرد. 
آسیب های مختلف مانند یک آفت بر  فعالیت بدنسازی حرفه ای این ورزشکار سایه انداخته است. وقتی آسیب دیدگی ها را در سطح حرفه ای در نظر بگیریم،باید بدانیم که  می توانند موقعیت حرفه ای ورزشکار را به کلی از بین ببرند. برای آن دسته از ورزشکارانی که در طول زندگی حرفه ای خود موفق به مدیریت  این آسیب ها می شوند، بازنشستگی می تواند بسیار دردناک باشد. این را باید از رونی کلمن قهرمان 8 دوره ی مستر المپیا بپرسید.!

به اعتقاد بسیاری ، بزرگترین بدنساز بدن سازی در تمام دوران ها ، رونی کلمن حجم عضلات خود را تا حد امکان بالا برد. با این افزایش حجم فوق العاده عضله در طول زندگی حرفه ای، ثابت کرد که یک واقعا ژنتیک متفاوتی دارد!

اگر چه ممکن است خود او اعتقاد داشته باشد که آسیب های وارده را کاملا مدیریت کرده است، اما صدماتی که کلمن در طول زندگی حرفه ای خود متحمل شده است ، زندگی او را به کل تغییر داده است.

 

“در حال حاضر 14 پین، 2 کیج و  دو عدد رود  در بدنم دارم. با وجود چنین سخت افزاری در کمرتان، چرخیدن واقعا سخت است.”

 

کلمن از زمان بازنشستگی تحت چندین عمل جراحی قرار گرفته است. درد واقعا بزرگی را تجربه کرده است. باسن و کمرش بزرگترین بخش این مشکلات بوده اند. قهرمان از درد هایی عنوان کرده است که به ویژه از ناحیه پشت و بی حسی در پاهایش موجب مشکلاتی برای او شده است.

 

با چنین مصدومیت های سخت، رونی کلمن از ایده انجام یک روش درمانی متفاوت استقبال کرده است. کلمن اخیراً در مورد ایده انجام سلول درمانی برای سلولهای بنیادی صحبت کرده است. رونی کلمن در یک ویدیوی اخیر در مورد چگونگی آماده بودن برای شروع درمان سلول های بنیادی بحث کرده است. کلمن اظهار امیدواری کرده است که این روش به ریکاوری کامل او کمک کند. ویدئو کامل این مصاحبه در خصوص ریکاوری رونی کلمن را از اینجا ببینید!

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (2 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات