جان میدوز در مورد علت لخته شدن خون و حمله قلبی خود صحبت کرد.
5

جان میدوز در مورد علت لخته شدن خون و حمله قلبی خود صحبت کرد.

  • اخبار بدنسازی
  • 21 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 266 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : اخیرا جان میدوز در مورد حمله قلبی خود، بهبودی و هرگونه اقدام پیشگیرانه از لخته شدن خون صحبت کرد.

در ماه می 2020، طرفداران بدنسازی با اعلام اینکه جان میدوز دچار حمله قلبی شده است، شوکه شدند. خوشبختانه، وی بهبودی کامل خود را یافته است. اکنون تقریبا یک سال از حمله قلبی جان میدوز گذشته است. در آخرین مصاحبه رسانه GI، جان میدوز از تجربیات، بهبودی و علت حمله قلبی و پیشگیری از آن صحبت کرد. همچنین در این مصاحبه جان میدوز علت اصلی لخته شدن خون و حمله قلبی خود را مورد بررسی قرار می دهد.

 

فراتر از رشته بدنسازی و فعالیت وی، جان میدوز همیشه به سلامتی خود توجه می کند. در روز های ابتدایی فعالیت جان میدوز در رشته بدنسازی حرفه ای، وی به یک بیماری نادر روده بزرگ مبتلا شد و تقریبا وی را به کام مرگ کشاند. از آن لحظه، جان میدوز حفظ سلامتی خود را در اولویت قرار داده است و سپس بر روی تمرینات بدنسازی متمرکز شد. بنابراین پس از اینکه جان میدوز در سال 2020 دچار حمله قلبی شد، تصمیم گرفت که هر کاری انجام بدهد تا در آینده سالم و سلامت باشد. وی به پزشکان و متخصصان زیادی مراجعه کرد تا تعیین کند چه عواملی باعث ایجاد لخته خون خود شده است و از تکرار مجدد آن چگونه باید جلوگیری کند.

 

اکنون تقریبا یک سال از حمله قلبی میدوز گذشته است و وی بالاخره در مصاحبه رسانه GI حضور پیدا کرد تا تجربیات خود را با طرفداران بدنسازی به اشتراک بگذارد. در این مصاحبه سوالاتی از جان میدوز پرسیده شد. دیگران از شرایط وی چه چیزی می توانند بیاموزند؟ علت اصلی حمله قلبی وی چه چیزی بوده است؟

متاسفانه تا کنون دلیل اصلی حمله قلبی میدوز مشخص نشده است. پس از آزمایش های مختلف خون  و ویزیت دکتر های گوناگون، سلامت کلی جان میدوز در شرایط خوبی قرار دارد. اما دلیل مشخصی برای لخته شدن خون وجود نداشت. برخی از طرفداران  و پزشکان معتقد هستند که مصرف دارو خاصی منجر به لخته شدن خون شده است و در نهایت جان میدوز دچار حمله قلبی شد.

حمله قلبی جان میدوز

جان میدوز در رشته بدنسازی برای تقویت عضلات و ماهیچه های خود مقدار زیادی از تستوسترون مصرف می کرد. وقتی وی بازنشسته شد تحت درمان TRT یا دوره های درمان تستوسترون  قرار گرفت. آیا مصرف بیش از حد تستوسترون موجب لخته شدن خون می شود؟

 

هیچ اطلاعات علمی واقعی برای تعیین دلیل این موضوع وجود ندارد. سال ها درمان تستوسترون و یا TRT می تواند منجر به لخته شدن خون بشود. اما طبق گفته میدوز، تستوسترون بالا نیز ممکن است منجر به لخته شدن خون بشود. همان طور که گفته شد دلیل اصلی حمله قلبی جان میدوز هنوز مشخص نیست.

 

در نهایت، پزشکان برای جلوگیری از لخته شدن خون جان میدوز، تصمیم گرفتن که برای وی دارو های رقیق کننده خون تجویز کنند.

آنچه بدنسازان از تجربیات جان میدوز می توانند درس بگیرند آن است که همیشه مراقب سلامتی خود باشند و سعی کنند در طول سال چند بار آزمایش خون بدهند و حفظ سلامتی خود را در اولویت قرار بدهند.

 

بر خلاف یک فرد معمولی، بدنسازان از طریق مصرف بیش از حد داروها، مکمل ها و تمرینات سنگین بدون وقفه فشار زیادی به بدن خود وارد می کنند و در نهایت سلامتی خود را از دست خواهند داد.

ممکن است نتوانیم حمله قلبی را صد درصد متوقف کنیم اما با حفظ سلامتی خود می توانیم به طور چشمگیری از احتمال رخ دادن آن جلوگیری کنیم. به یاد داشته باشید پیشگیری بهتر از درمان می باشد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات