بهترین مکمل‌های قبل از تمرین در سال ۲۰۱۵
0.0

بهترین مکمل‌های قبل از تمرین در سال ۲۰۱۵

  • مکمل های بدنسازی
  • 27 نوامبر 15
  • حسام رضائی
  • 2,402 بازدید
  • بدون دیدگاه

مکمل قبل از تمرین چیست؟

از روی اسم هر محصولی شما میتوانید اطلاعات زیادی را به دست آورید.در این مورد نیز همین طور می‌باشد.یک مکمل قبل از تمرین به مکملی گفته میشود که شما قبل از تمرین به منظور افزایش انرژی و استقامت بیشتر در تمرینات از آن استفاده می‌کنید.بهترین مکمل‌های قبل از تمرین باید برای شما افزایش انرژی را حین تمرین فراهم آورند.در کنار این افزایش انرژی استقامت شما نیز با مصرف این مکمل‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و هنگام تمرین نیز پمپاژ خون در رگ‌های خود را کاملا احساس خواهید کرد.پمپاژ خون به حالتی گفته میشود که حین تمرین خون به درون عضلات شما وارد میشود و این حالت طوری است که حس می‌کنید عضلات شما چند سانتی بزرگتر شده‌اند و احساس قدرت زیادی می‌کنید.

 

چرا باید از مکمل‌های قبل از تمرین استفاده کنیم؟

استفاده از یک مکمل قبل از تمرین مناسب میتواند راهی‌ بسیار خوب برای افزایش سطح انرژی و تمرکز ذهنی‌، افزایش پمپاژ خون، بهبود ریکاوری و حتی افزایش استقامت و کاهش اسید لاکتیک در عضلات باشد.یک مکمل قبل از تمرین خوب میتواند به شما یک پمپاژ بسیار خوب و انرژی فراوانی‌ دهد طوری که شما دوست دارید تمام وزنه‌های داخل باشگاه را جابجا کنید.

نتیجه واقعی که شما از یک مکمل می‌خواهید بگیرید کاملا بستگی به نوع مکمل انتخابی شما دارد زیرا هر مکمل دارای ترکیب خاص خود می‌باشد.برای مثال یک نمونه کافئین می‌باشد.برخی‌‌ها به هیچ عنوان دوست ندارند از دوز‌های بالای کافئین استفاده کنند زیرا نسبت به آن حساس هستند و برخی‌ دیگر نیز هستند که از خوردن یک فنجان قهوه قبل از تمرین نهایت لذت را میبرند.

 

آیا مکمل‌های قبل از تمرین خطرناک هستند؟

مکمل‌های بدن سازی به منظور آسیب رساندن به شما طراحی و ساخته نشده‌اند.گرچه درون برخی‌ از آنها از محرک‌های قدرتمند استفاده میشود.اگر نسبت به مواد محرک حساسیت دارید پس احتمالا بهتر است که از مکمل‌های قبل از تمرین استفاده نکنید.واقعیت این است که هر فرد با دیگری متفاوت می‌باشد و دارای سابقه پزشکی‌ مخصوص به خود می‌باشد پس بهترین پیشنهاد ما برای شما این است که قبل از مصرف مکمل‌های قبل از تمرین با پزشک خود یک مشورت داشته باشید.

 

آیا مکمل‌های قبل از تمرین واقعا کار میکنند؟

بله آنها تاثیر گذار هستند و یک مکمل قبل از تمرین بسیار خوب میتواند واقعا برای شما موثر باشد.اما در این میان ممکن است که از هر فردی یک چیزی را بشنوید.برخی‌ از افراد هستند که قسم میخورند که مکمل‌های قبل از تمرین برای آنها هیچ تاثیری نداشته است و فقط پول خود را هدر داده‌اند اما با توجه به تجربه ما و بسیاری از افراد که بازخورد‌های آنها در فضای اینترنت موجود می‌باشد باید بگوئیم که این مکمل‌ها کار خود را انجام میدهند و موثر هستند.

البته برخی‌ از افراد ممکن است که سطح توقع خود را از این مکمل‌ها بسیار بالا ببرند و فکر کنند که در صورت مصرف این مکمل‌ها میتوانند یک شبه ۱۰۰ کیلو بیشتر نسبت به جلسه قبل پرس سینه بزنند.این مساله کاملا غیر عقلانی می‌باشد و اگر شما نیز از این مکمل‌ها چنین توقعی دارید باید بگوییم که از مصرف آنها ناامید خواهید شد.مکمل‌های قبل از تمرین تنها سطح انرژی شما را بهبود میدهند.به همین سادگی‌!

با این بیان بحث مقاومت بدن نسبت به این مکمل‌ها مطرح میشود که بسیار این مساله مهم می‌باشد.بدن شما در نهایت نسبت به مصرف این محرک‌ها مقاوم خواهد شد و روزی خواهد آمد که بدن دیگر واکنش زیادی نسبت به مصرف این مکمل‌ها نشان نخواهد داد.به همین دلیل ما توصیه می‌کنیم که بعد از یک ماه مصرف مکمل به مدت ۲-۴ هفته مصرف خود را قطع کنید.این کار نه تنها باعث میشود که مکمل برای شما کاملا موثر باشد بلکه در دراز مدت از لحاظ اقتصادی نیز صرف جویی زیادی برای شما خواهد شد.

 

چه زمان و چه مقدار باید از مکمل‌های قبل از تمرین استفاده کرد؟

همانطور که از اسم مکمل مشخص است شما باید آن را قبل از تمرین خود مصرف کنید و میزان مصرف شما نیز بستگی به سطح مقاومت بدن شما دارد.برای شروع در زیر چند راهنمای کلی‌ را برای شما بازگو خواهیم کرد :

۱) سعی‌ کنید مکمل را با معده خالی‌ مصرف کنید این کار باعث تاثیر گذاری بیشتر مکمل خواهد شد.

۲) اگر مبتدی هستید در ۱-۲ هفته اول تنها از یک اسکوپ از مکمل مصرف کنید این کار باعث میشود که شما در شب دچار بی‌ خوابی‌ نشوید.هنگامی که بدن شما مقاومت بیشتری پیدا کرد میتوانید از ۲ اسکوپ استفاده کنید.همیشه از دستورالعمل روی مکمل پیروی کنید و قبل از مصرف هر گونه مکمل قبل از آن با دکتر خود مشورت کنید.

۳) مکمل قبل از تمرین خود را حدود ۲۵-۴۵ دقیقه قبل از رفتن به تمرین مصرف کنید این کار باعث فرصت دهی‌ بیشتر به بدن شده و تاثیر مکمل بهتر خواهد بود.

۴) اگر زمان جلسه تمرینی شما نزدیک به ساعت خواب شما می‌باشد سعی‌ کنید از میزان کمتری از مکمل استفاده کنید.زیرا این مکمل‌ها باعث بی‌ خوابی‌ در شما خواهند شد مخصوصا اگر یک مبتدی باشید که بدن شما هنوز نسبت به دریافت این مکمل‌ها مقاومت پیدا نکرده باشد.

 

۱۱ مکمل قبل از تمرین برتر در سال ۲۰۱۵

 

مکمل ۱۱ : (BSN No Xplode 3.0)

no xplode 3.0 banner

(No Xplode 3.0) از شرکت (BSN ) احتمالا یکی‌ از شناخته شده‌ ترین مکمل‌های قبل از تمرین در بازار می‌باشد و اگرچه رتبه آن در لیست ما کمی‌ افت داشته است اما همچنان یکی‌ از بهترین مکمل‌های قبل از تمرین محسوب میشود.

موجود در هشت طعم فوق‌العاده

پمپاژ خون بسیار عالی‌ در عضلات

دارای کافئین برای افزایش تمرکز

تامین آمینو اسید‌های مورد نیاز بدن برای بهبود ریکاوری

دارای الکترولیت‌های ضروری برای آبرسانی کامل به بدن و افزایش استقامت

این مکمل با توجه به ویژگی‌‌هایی که دارد لایق حضور جز برترین‌ها می‌باشد و از لحاظ قیمت نیز دارای قیمت بسیار مناسب بوده و بسیاری از افراد توان تهیه آن را خواهند داشت.

 

مکمل ۱۰ : (Jack3d Advanced Formula)

jack3d advanced formula

مکمل (Advanced Formula) از شرکت (Jack3d) رتبه بالایی در لیست رتبه بندی ما به دست نیاورد زیرا فاقد آمینو اسید‌های شاخه دار می‌باشد اما همچنان این مکمل باعث افزایش پمپاژ خون و کاهش سطح اسید لاکتیک در عضلات میشود و باعث میشود شما با شدت بیشتری تمرینات خود را ادامه دهید.

موجود در سه طعم میوه ای

دارای دو نوع مختلف از کراتین که سبب افزایش حجم حداکثری سلول‌ها خواهد شد

سیترولین به عنوان یک پیش ماده برای نیتریک اسید در این مکمل عمل می‌کند که باعث بهبود پمپ عضلانی خواهد شد

یوهیمبه موجود در این مکمل باعث چربی‌ سوزی خواهد شد

دارای بتا آلانین می‌باشد که باعث کاهش تجمع اسید لاکتیک در عضلات میشود

همانطور که نکات بین شده در بالا را می‌بینید مکمل (Advanced Formula) توانسته نام خود را جز برترین‌ها زنده نگه دارد و تقریبا میتواند بسیاری از مشکلاتی که باعث عدم نتیجه گیری شما میشود را حل کند.تنها چیزی که شما در کنار این مکمل نیاز دارید آمینو اسید‌های شاخه دار برای افزایش سطح سنتز پروتئین می‌باشد.

 

مکمل ۹ : (Optimum Nutrition Gold Standard pre-workout )

gspw header

شرکت اپتیموم وقتی‌ که پای مکمل پروتئین وی در میان باشد مسلما جز بهترین‌ها و شاید بهترین باشد‌ اما با وجود اینکه مکمل قبل از تمرین این شرکت قابل قبول می‌باشد اما همچنان گزینه‌‌هایی بهتر از آن نیز موجود می‌باشد.

موجود در ۵ طعم فوق‌العاده

شامل بتا آلانین برای کاهش تجمع اسید لاکتیک در عضلات

وجود سیترولین مالات برای بهبود تولید نیتریک اکسید در بدن

تامین کننده بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن

یک منبع خوب از کراتین که باعث افزایش حجم سلول‌ها میشود

دارای مقادیر قابل توجه از کافئین برای افزایش تمرکز

همانطور که در بالا نیز گفتیم مکمل (Optimum Nutrition Gold Standard pre-workout) جز بهترین مکمل‌های قبل از تمرین نمی‌باشد اما همچنان میتواند یک گزینه‌ بسیار خوب برای افزایش عملکرد در باشگاه و تمرینات محسوب گردد.

 

مکمل ۸ : (Jym Pre-Jym)

pre jym review

همچنان که از لحاظ رتبه در لیستمان جلوتر میرویم شاهد افزایش کیفیت محصولات نیز هستیم و این مکمل به دلیل دارا بودن آمینو اسید‌های شاخه دار یکی‌ از بهترین مکمل‌های قبل از تمرین می‌باشد.این مکمل همچنین دارای عصاره فلفل سیاه برای جذب بهتر دیگر ترکیبات مکمل می‌باشد.

تامین آمینو اسید‌های ضروری بدن برای افزایش سنتز پروتئین

دارای سیترولین مالات برای افزایش پمپاژ خون

دارای عصاره فلفل سیاه برای جذب بهتر مکمل

دارای کراتین برای تولید بیشتر آدنوزین تری فسفات درون سلول ها

این مکمل بسیار خوب اگر دارای طعم های بیشتری بود میتوانست رتبه بالاتری را از آن خود کند.

 

مکمل ۷ : (BPI Sports 1.M.R Vortex)

به جای استفاده از ترکیبات قدیمی‌ و ثابت دیگر مکمل‌های قبل از تمرین شرکت (BPI Sports) در مکمل خود از ترکیبات جدیدی استفاده کرده است که میتواند سطح عملکرد شما را در باشگاه به یک سطح جدید وارد کند.

طراحی شده برای انجام یک تکرار بیشتر در پر فشار‌ترین لحظات تمرین

دارای گلیسرول برای آبرسانی همه جانبه به سلول ها

دارای ویتامین بی‌ و نیاسین برای بهبود سیستم عصبی در تمرینات پر فشار

دارای یوهیمبه برای افزایش چربی‌ سوزی و افزایش جریان خون

موجود در ۴ طعم بسیار عالی‌

با توجه به ویژگی‌‌های موجود در این مکمل می‌توان آن را یکی‌ از بهترین مکمل‌های قبل از تمرین نام برد.

 

مکمل ۶ : (Rich Piana’s 5% Nutrition Kill It)

Rich Piana 5 Nutrition Kill It Reviews

این مکمل توسط بسیاری از بدن سازان در جهان مورد ستایش قرار گرفته است و کاملا میتواند تمام نیاز‌های شما حین ورود به باشگاه و انجام اولین ‌ست تمرینی شما را تامین کند.

دارای سه نوع مختلف از کراتین برای تولید آدنوزین تری فسفات در سلول ها

افزایش تمرکز بسیار خوب با وجود ۲۵۰ میلی‌گرم کافئین

بهبود کاهش سرعت خون برای دریافت مواد مغذی مورد نیاز

دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری برای عملکرد بهتر

این مکمل مطمئنا یکی‌ از بهترین فرمول‌های موجود در بازار می‌باشد و مخصوصا برای بدن سازان و ورزشکاران جدی تولید شده است.

 

مکمل ۵ : (ENGN Pre Workout by Evlution Nutrition)

Evlution Nutrition ENGN

این مکمل دارای یکی‌ از بهترین فرمول‌ها برای مکمل‌های قبل از تمرین می‌باشد که با ترکیبات خاص خود باعث افزایش انگیزه، کاهش اسید لاکتیک، بهبود پمپاژ خون و در کل به شما یک عملکرد فوق‌العاده را خواهد داد.

شامل نیاسین و منیزیوم برای تحریک سیستم عصبی

دارای دو نوع از کراتین برای تولید بیشتر آدنوزین تری فسفات در سلول ها

دارای کافئین و کولین بیتارتریت برای افزایش حداکثری تمرکز

دارای ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری

مناسب برای بانوان در قبل از تمرین

تنها کمبود این مکمل عدم وجود آمینو اسید‌های شاخه دار می‌باشد ولی‌ با این وجود جز یکی‌ از بهترین مکمل‌های قبل از تمرین می‌باشد.

 

مکمل ۴ : (Pro Supps Mr. Hyde)

JekyllNHyde WED SLIDER

با جریان این مکمل درون وجود شما مطمئنا احساس آزاد کردن یک هیولا در درون خود را احساس خواهید کرد.این مکمل با دارا بودن آمینو اسید لوسین میتواند تا حدود زیادی از تجزیه ماهیچه‌های شما جلوگیری کند.چیزی که در طول تمرینات سنگین و پر فشار احتمال آن بسیار زیاد می‌باشد.

موجود در ۸ طعم بسیار خوب و عالی‌

دارای آمینو اسید شاخه دار لوسین برای تحریک سطح سنتز پروتئین

دارای مقادیر زیاد از کافئین برای افزایش حداکثری تمرکز

وجود سیترولین برای تولید بیشتر نیتریک اکسید برای یک پمپاژ خون عالی‌

دارای بتا آلانین برای کاهش سطح اسید لاکتیک در ماهیچه ها

 

مکمل ۳ : (Betancourt Bullnox Androrush)

Betancourt Nutrition BullNOX Androrush Reviews

این مکمل با توجه به فرمول بسیار کارامد خود توانسته خود را در رده سوم لیست ما جای دهد و انرژی حاصل از مصرف این مکمل میتواند شما به یک سطحی جدید از قدرت وارد کند.

موجود در ۸ طعم عالی‌

دارای ۶ ترکیب تاثیر گذار در افزایش سطح نیتریک اکسید در بدن

دارای کافئین، عصاره کاکائو و گوارانا برای یک شفافیت ذهنی‌ عالی‌

دارای روی و عصاره تریبولوس تریستریس برای بهبود سطح تستوسترون

دارای عصاره فلفل سیاه برای جذب بهتر مکمل در بدن

 

مکمل ۲ : (Cellucor C4 Extreme – Fourth Generation)

Cellucor C4 vs 4th gen vs C4

اگر به دنبال یک مکمل قبل از تمرینی هستید که به معنای واقعی‌ دارای کیفیت، انواع مواد تشکیل دهنده و کلا ارزش پول شما را داشته باشد پس بیشتر دنبال چیزی جز مکمل (Cellucor C4 Extreme – Fourth Generation) نگردید.

دارای ویتامین سی‌ برای کنترل سطح کرتیزول

یکی‌ از مقرون به صرفه ترین مکمل‌های قبل از تمرین

دارای آرژنین برای یک پمپاژ خونی بسیار عالی‌

دارای کراتین برای جذب آب حداکثری توسط سلول‌ها و ایجاد محیطی‌ آنابولیک

دارای نیاسین برای تحریک سیستم عصبی مرکزی برای تمرینات پر فشار

نسل چهارم از این مکمل تمام آن چیزی که شما از یک مکمل قبل از تمرین را می‌خواهید را دارا می‌باشد.به همین دلیل این مکمل را می‌توان یکی‌ از بهترین مکمل‌ها برای بدن سازان مصمم و جدی دانست.

 

مکمل ۱ : (Transparent Labs PreSeries BULK)

preseries transparent labs

اکنون به مکمل قبل از تمرین شماره یک و برتر خود میرسیم.مکمل (Transparent Labs PreSeries BULK) تمام آن چیزی است که سنت مکمل سازی منتظر آن بوده است.مکمل (Transparent Labs PreSeries BULK) با ۲۰ ترکیب بسیار کارامد باعث افزایش پمپاژ خونی، افزایش استقامت، افزایش تمرکز و افزایش عملکرد میشود.این مکمل با دارا بودن ترکیبات پیچیده برای افزایش سطح تستوسترون میتواند قوی‌ترین مکمل قبل از تمرین برای بدن سازان مصمم و تمام ورزشکاران لقب بگیرد.

۱۰۰% دقت اطلاعات ثبت شده روی محصول

دارای دوز‌های کاملا کارامد

بدون هیچ شیرین کننده یا ترکیبات نگهدارنده مصنوعی

دارای ۶ گرم سیترولین مالات در هر سروینگ

دارای ۴ گرم بتا آلانین و آمینو اسید‌های شاخه دار در هر سروینگ

 

مترجم :‌ حسام رضایی

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات