بررسی مکمل قبل از تمرین Vapor X5 Next Gen از کمپانی ماسل تک
0.0

بررسی مکمل قبل از تمرین Vapor X5 Next Gen از کمپانی ماسل تک

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 30 می 18
  • حسام رضائی
  • 1,806 بازدید
  • بدون دیدگاه

بررسی مکمل قبل از تمرین Vapor X5 Next Gen از کمپانی ماسل تک

ماسل تک یک نام آشنا در دنیای مکمل‌های بدن سازی می‌باشد و آنها محصولات بسیار متنوعی را در خطوط تولید گوناگونی تولید میکنند. در این مقاله ما مکمل قبل از تمرین (Vapor X5 Next Gen) از این کمپانی را برای شما بررسی خواهیم کرد. این محصول جز خط تولید (Performance Series) می‌باشد که به گفته این کمپانی مکمل‌های این دسته برای افرادی است که در مورد عملکرد و نتایج خود جدی هستند. اما چه چیزی این مکمل را ویژه کرده است؟

 

ترکیبات موجود در مکمل (Vapor X5 Next Gen)

در این مکمل از مواد تشکیل دهنده زیادی استفاده شده است که عمدتا آنها را می‌توان در پنج دسته طبقه بندی کرد. ماتریکس افزایش انرژی انفجاری این مکمل شامل کافیین به میزان ۱۹۰ میلی گرم می‌باشد، یعنی‌ چیزی به اندازه مصرف دو فنجان کوچک قهوه و همچنین حاوی ۱۰۰ میلی گرم کولین بیتارتریت نیز می‌باشد. ماتریکس عضله سازی آن حاوی ۱.۵ گرم کراتین و بیتین آنهیدروس به میزان ۱.۲۵ گرم می‌باشد. ترکیبات افزایش عملکرد و استقامت این مکمل نیز شامل بتا آلانین به میزان ۱.۶ گرم و تاورین به میزان ۵۰۰ میلی گرم میشود.

ماتریکس پمپ این مکمل حاوی ۲۰۰ میلی گرم عصاره زالزالک و ۷۵۰ میلی گرم آرژنین اینوسیتول سیلیکات (نیتروسیگین) می‌باشد. در آخر نیز می‌توان ترکیبی‌ از تیانین به میزان ۶۲.۵ میلی گرم، عصاره گالانگال به میزان ۲۵ میلی گرم و عصاره یوهیمبه به میزان ۲۰ میلی گرم را یافت. در عصاره یوهیمبه ۶% یوهیمبین وجود دارد پس در هر اسکوپ شما ۱.۲ میلی گرم از آن استفاده خواهید کرد. مابقی مواد تشکیل دهنده نیز عمدتا شامل نیاسین به میزان ۱۵ میلی گرم و مقداری طعم دهنده‌های طبیعی و مصنوعی و شیرین کننده‌ها می‌باشد. لازم به ذکر است که این مکمل حاوی سوکرالوز و اسسولفام پتاسیم می‌باشد که شیرین کننده‌هایی هستند که برخی‌ از افراد مایل به مصرف آنها نیستند.

 

مزارا و اثر گذاری مکمل (Vapor X5 Next Gen)

مواد تشکیل دهنده زیادی در این مکمل یافت میشود پس بیایید از بهترین‌های آنها شروع کنیم. میزان بسیار مناسبی از کافیین در این مکمل وجود دارد و چیزی که بسیار خوب است این است که این مکمل همچنین حاوی تاورین و تیانین نیز می‌باشد که ۲ آمینو اسیدی هستند که میتوانند در کاهش اضطراب و عدم تمرکز به شما کمک کنند و اثر آنها در کافیین بسیار بیشتر نیز خواهد شد. ماتریکس عضله سازی این مکمل نیز قدرتمند می‌باشد و در آن از دوز‌های علمی‌ کراتین و بیتین آنهیدروس استفاده شده است که هر دو ماده میتوانند به میزان قابل توجهی‌ بر قدرت شما بیفزایند. بتا آلانین نیز در همین حین بیشتر میتواند باعث افزایش استقامت شود.

عصاره زالزالک نیز بیشتر به دلیل خواص آنتی اکسیدانی شناخته میشود پس ممکن است بتواند آسیب‌های اکسیداتیو را کاهش داده و باعث افزایش جریان خون شود. اما در مورد این عصاره هیچ تحقیق انسانی‌ صورت نگرفته پس نمیدانیم که دوز‌های کارامد آن چه می‌باشد، البته اگر دوز مشخصی‌ برای آن وجود داشته باشد. همچنین در مورد استفاده عصاره گالانگال نیز در این مکمل زیاد مطمئن نیستیم. از این گیاه معمولا برای بهبود طعم غذا‌ها در نواحی جنوب شرقی‌ آسیا استفاده میشود و همچنین در زمینه پزشکی‌ نیز از آن اغلب در جهت درمان درد‌های معده و التهابات استفاده میشود. این عصاره دارای خواص آنتی اکسیدانی بسیار زیادی می‌باشد اما ماسل تک گفته است که از این عصاره برای خواص منحصر به فرد حسی آن استفاده شده است و اطلاعات بیشتری ارائه نداده است.

کولین بیتارتریت نیز ممکن است زمان رسیدن به خستگی‌ را به تاخیر بیندازد اما ۱۰۰ میلی گرم دوز موجود در این مکمل به نظر میزان حداقلی می‌باشد زیرا در بسیاری از تحقیقات روی این ماده از دوز‌های ۶۰۰ میلی گرم یا بیشتر استفاده شده است. آرژنین اینوسیتول (نیتروسیگین) نیز دارای قدرت زیادی در افزایش انرژی و استقامت می‌باشد اما در تحقیقات دوز مناسب آن ۱.۵ گرم ذکر شده است که این مقدار را در دو اسکوپ از مکمل (Vapor X5 Next Gen) میتوانید تامین کنید و نه یک اسکوپ. همین داستان در مورد محرک یوهیمبه نیز صدق می‌کند. برای بهبود مناسب سطح تمرکز شاید نیاز به مصرف ۲.۵ میلی گرم از این ماده داشته باشید. این میزان نیز در دو اسکوپ از این مکمل یافت میشود.

 

نتیجه گیری

در یک اسکوپ مکمل (Vapor X5 Next Gen) به میزان کافی‌ مواد تشکیل دهنده برای اثر گذاری مناسب وجود دارد و در واقع از لحاظ قیمت نیز این مکمل اقتصادی محسوب میشود. این مکمل به خوبی‌ میتواند باعث افزایش سطح انرژی، قدرت، استقامت و تمرکز شود که دلیل آن وجود دوز‌های مناسبی از کافیین، بتا آلانین، بیتین، کراتین و تیانین می‌باشد. اگر دوز مصرفی را دو برابر کنید همچنین میتوانید از مزایای کامل یوهیمبین و نیتروسیگین نیز استفاده کنید که بیش از پیش میتوانند باعث افزایش تمرکز و استقامت شوند. البته در مکمل مواد تشکیل دهنده غیر ضروری نیز وجود دارد اما در مجموع نسبت به پولی‌ که میپردازید این مکمل یک محصول فوق‌العاده با تاثیرات بسیار زیادی می‌باشد.

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات