ادی هال تقریبا 36 کیلوگرم از وزن خود را برای مسابقات بوکس کاهش داده است.
5

ادی هال تقریبا 36 کیلوگرم از وزن خود را برای مسابقات بوکس کاهش داده است.

  • اخبار بدنسازی
  • ۲۳ دی ۹۹
  • محمدرضا امیدی
  • 869 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : ادی هال متفاوت به نظر می رسد. کاهش وزن ادی هال واقعا کار فوق العاده ای است زیرا او توانست 36 کیلو گرم از وزن خود را برای مسابقات بوکس از دست بدهد! قوی ترین مرد جهان 2017 ادی هال هرگز به دلیل فیزیک خود شناخته نشده است. همان طور که عنوان قوی ترین مرد جهان بیانگر این موضوع است، ادی هال هیچ وقت روی فیزیک خود تمرکز نکرده است. ادی هال توانست در سال 2017 قوی ترین مرد جهان بشود. وی همچنین چندین بار قهرمان مردان قدرتمند نیز شده است.

کاهش وزن ادی هال

اما برای بدست آوردن چنین قدرتی، ادی هال افزایش وزن چشمگیری در سال های اخیر داشته است. کاملا مشخص است برای بلند کردن وزنه های سنگین شما احتیاج دارید تا وزن خود را افزایش بدهید. به همین ترتیب، ادی هال در طول سابقه کار خود به عنوان مرد قدرتمند وزن خود را افزایش داده است.

کاهش وزن ادی هال

کاهش وزن ادی هال

ادی هال اکنون بازنشسته شده است. وی قصد دارد روی مسابقات بوکس تمرکز کند. قطعا زمانی که ادی هال مقابل هافتور بیورنسون در یک رینگ قرار می گیرند، هال نسبت به سال های گذشته وزن کمتر دارد. در طول آماده شدن برای مسابقه بوکس، ادی هال عکس خود را به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد در طول 3 سال وی توانسته است 36 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد. همچنین مسابقه بوکس ادی هال در مقابل هافتور بیورنسون به ماه سپتامبر موکول شد. اکنون ادی هال وقت زیادی دارد تا فیزیک خود را تقویت کند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (3 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات