اخبار جام الماس
0.0

اخبار جام الماس

  • اخبار بدنسازی, بخشنامه, مسابقات داخلی
  • 10 اکتبر 16
  • محمدرضا امیدی
  • 939 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش مکملهادات آی آر از سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام:زمان ثبت نام مسابقات بین المللی جام الماس خلیج فارس به سه شنبه 13 مهر ماه تغییر کرد.

اخبار جام الماس

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام: ورزشکارانی که قصد حضور در دومین دوره رقابت های بین المللی جام الماس خلیج فارس را دارند می توانند ساعت 9 لغایت 14 روزهای 13 لغایت 27 مهر ماه با مراجعه به محل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده، پلاک 19، ساختمان امور مشترک فدراسیون ها با ارائه مدارک ذیل ثبت نام نمایند.

1- 2 قطعه عکس 4*3
2- فتوکپی شناسنامه یا پاسپورت
3- مبلغ 200 دلار وجهه نقد و تحویل آن به امور مالی فدراسیون

شایان ذکر است تمام ورزشکاران حاضر در این دوره از رقابت ها ملزم هستند جهت تهیه دفترچه “IFBB INTERNATIONAL CARD” روز قبل از برگزاری مراسم وزن کشی مبلغ 30 یورو به نماینده فدراسیون جهانی نیز پرداخت کنند.

دومین دوره مسابقات بین المللی جام الماس خلیج فارس طی روزهای 29 و 30 مهر ماه در محل فرهنگسرای بهمن برگزار می شود و حضور تمام ورزشکاران رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک آزاد است.

مسابقات بادی کلاسیک در 5 دسته قدی 168، 171، 175، 1890 و +180 سانتی متر، مسابقات فیزیک در دسته های قدی 172، 175، 178، 181 و +181 سانتی متر و رقابت های پرورش اندام در اوزان 70، 80، 90، 100 و +100 کیلوگرم پیگیری می شود.

 

  • جام الماس خلیج فارس با فیزیک شروع می شود با پرورش اندام به پایان می رسد..

    دومین دوره مسابقات بین المللی جام الماس خلیج فارس با برگزاری پیکارهای فیزیک آغاز می شود

    .

    .

    بر اساس برنامه اعلام شده از سوی ستاد برگزاری این جام، قهرمانان فیزیک از ساعت نه و سی دقیقه روز جمعه سی مهر ماه به روی استیج می روند  و پس از آن قهرمانان بادی کلاسیک به صحنه خواهند آمد

    .

    .

    دومین دوره جام الماس خلیج فارس در نهایت با برگزاری رقابتهای پنج وزن پرورش اندام بعد از ظهر روز جمعه به اتمام می رسد

    .

    .

    جام الماس خلیج فارس با حضور رییس فدراسیون جهانی و رییس کمیته داوران فدراسیون جهانی در فرهنگسرای بهمن تهران پی گیری خواهد شد

با موافقت رییس فدراسیون،  دو کارت حرفه ای جام الماس خلیج فارس به قهرمانان فیزیک تعلق گرفت

با پیشنهاد اعضای ستاد برگزاری دومین دوره مسابقات بین المللی جام خلیج فارس و موافقت رییس فدراسیون بدنسازی، چهار کارت حرفه ای در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون جهانی به قسمت مساوی به قهرمانان رشته های پرورش اندام و فیزیک اهدا می شود

پورعلی فرد دلیل این تصمیم را رشد و پیشرفت روزافزون رشته فیزیک و اقبال عمومی به این رشته عنوان کرد

 

 

جایزه سی و چهار هزار دلاری برای قهرمانان جام الماس
.
.
.
به قهرمانان دومین دوره مسابقات بین المللی جام الماس خلیج فارس سی و چهار هزار دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود.
.
.
.
بر اساس این گزارش، به نفرات اول هر رشته هزار دلار، به نفرات دوم ششصد دلار و نفرات سوم چهارصد دلار اهدا می‌شود، ضمن اینکه به اورال مسابقات پرورش اندام و فیزیک علاوه بر جایزه نفر اول، دو هزار دلار تعلق خواهد گرفت.
.
.
.
با توجه به برگزاری مسابقات در پانزده دسته قدی و وزنی در سه رشته پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک و احتساب جوایز اورالی، در مجموع مبلغ سی و چهار هزار دلار به نفرات برتر جام الماس تعلق خواهد گرفت.
.
.
.
علاوه بر جایزه نقدی، با رایزنی های صورت گرفته توسط فدراسیون بدنسازی کشورمان، سه کارت حرفه ای در رشته پرورش اندام و یک کارت حرفه‌ای در رشته فیزیک به قهرمانان این دوره از رقابت‌های جام الماس اهدا می‌شود

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات