چالش استیو کوک (بدنساز آمریکایی) برای قبول شدن در آزمون آمادگی جسمانی نیرو دریایی آمریکا
3.7

چالش استیو کوک (بدنساز آمریکایی) برای قبول شدن در آزمون آمادگی جسمانی نیرو دریایی آمریکا

  • اخبار بدنسازی
  • 27 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 374 بازدید
  • بدون دیدگاه

فکر می کنید برای عضویت در نیروی دریایی آمریکا آماده هستید ؟ دوباره فکر کنید.

 به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : بدنساز آمریکایی استیو کوک با استفاده از یوتوب یک چالش تناسب اندام را ضبط کرد. شش هفته بعد از ابتلا به کرونا ، کوک می خواست خودش را آزمایش کند و ببیند آیا به طور کامل بهبود یافته است. او خود را به چالش کشید تا در آزمون آمادگی جسمانی نیروی دریایی ایالات متحده (PRT) شرکت کند تا ببیند آیا میتواند سربلند بیرون بیاید، اما موفق نشد. آزمون prt یا همان آمادگی جسمانی ، آزمونی است که تمام کارکنان نیرو دریایی آمریکا باید آن را سپری کنند تا بتوانند به طور رسمی قبول شوند. آزمون سختی است اما غیر ممکن هم نیست.

 

 در مصاحبه ای استیو کوک داشت او گفت:

  این اولین چالش تمرینی من است بعد از اینکه کرونا گرفتم، فکر کنم شش هفته پیش بود که به کرونا مبتلا شدم و مجبور شدم دو هفته استراحت کنم خیلی عجیب غریب بود و سه روز اول اصلا حالم خوب نبودش. داشتم روانی میشدم، نمی تونستم مزها رو تشخیص بدم. هنوز هم واقعا نمی توانم خیلی خوب مزه و بو را حس کنم. فکر کنم 50 درصد بهتر شدم اما دوباره وارد سالن بدنسازی شدم تا تمریناتم را ادامه دهم.

 

چالش استیو کوک خیلی جالب است که بعد از ابتلا به کرونا، در آزمون آمادگی جسمانی نیرو دریایی آمریکا شرکت کنی در حالی که اکثر مردم علائم خفیف و بهبودی کامل بیماری را گزارش می کنند، برخی شکایت دارند که علائم کرونا بعد از ماه ها هنوز هم وجود دارد و باعث مشکلات جدی سلامتی از جمله آمادگی جسمانی می شود.

 

آزمون آمادگی جسمانی نیرو دریایی آمریکا شامل چند قسمت می شود : 1.5 مایل دویدن- بخش قدرتی و دراز نشست تشکیل شده است. امتیازات براساس این است که شما چه قدر سریع این قسمت ها را انجام می دهید و چه قدر می توانید به درستی در 2 دقیقه دراز نشست بروید. ظاهرا آسان به نظر می رسد اما آن طوری نیست که فکر میکنید. در آخر میانگین امتیازات باید حداقل 50 به بالا باشد.

چالش استیو کوک

چالش استیو کوک

 

در قسمت قدرتی، استیو کوک توانست 73 حرکت قدرتی در 2 دقیقه بزند که با توجه به استاندارد های نیروی دریایی امریکا استیو کوک در بخش خوبی قرار گرفت. از امتیاز 86 به بالا فوق العاده، 76 به بالا خیلی عالی، 51 به بالا خوب و در آخر 46 به بالا قابل قبول هستند و هر چیزی پایین تر از آن مردود به حساب می آید. بنابراین برای این بخش استیو کوک نمره ی خوبی کسب کرد اما با توجه به استاندارد های نیرو دریایی آمریکا شگفت انگیز نبود زیرا خیلی ها سعی میکنند تا امتیاز 90 را در این بخش کسب کنند.

 

استیو کوک توانست 61 دراز نشست به درستی در 2 دقیقه انجام بدهد. که در حقیقت به سختی توانست امتیاز خوبی کسب کند. استخدامی های نیرو دریایی از آن ها انتظار می رود که 90 یا 100 دراز نشست در 2 دقیقه بزنند. از امتیاز 90 به بالا فوق العاده، 75 به بالا عالی، 60 به بالا خوب و از امتیاز 50 به بالا قابل قبول و هر چی پایین تر از این امتیازات مردود حساب می شود.

 

 چالش استیو کوک در بخش دویدن دچار مشکل شد و گفت که شش هایش به دلیل ابتلا به کرونا در شرایط خوبی نیستند. او گفت دراز نشست ها و حرکات قدرتی تمام انرژیش را گرفته بود و نتوانست به خوبی در بخش دویدن عمل کند. استیو کوک توانست در 11 دقیقه و 29 ثانیه یک و نیم مایل بدود که در بخش قابل قبول قرار گرفت. استخدامی های نیرو دریایی از آن ها انتظار می رود که 1 و نیم مایل را در کمتر از 9 دقیقه طی کنند این امتیاز در بخش فوق العاده قرار دارد. 1 و نیم مایل در کمتر از 10 دقیقه در بخش عالی و 11 دقیقه در بخش خوب و در اخر 12:15 دقیقه در بخش قابل قبول قرار دارد. هرچه پایین تر از این امتیاز ها مردود حساب می شود.

 

با توجه به امتیازات استیو کوک او در آزمون آمادگی جسمانی نیرو دریایی آمریکا قبول نشد. همچنین او به دلیل ابتلا به کرونا نتوانست امتیاز های خوبی کسب کند اما امیدوارم هستیم که به طور کامل بهبودی خود را به دست آورد و دوباره این آزمون را انجام بدهد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
3.7/5 - (3 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات