هافتور بیورنسون و برایان شا وزن خود را به طور چشمگیری کاهش داده اند.
5

هافتور بیورنسون و برایان شا وزن خود را به طور چشمگیری کاهش داده اند.

  • اخبار بدنسازی
  • 23 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 365 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : برایان شا و هافتور بیورنسون وزن خود را کاهش داده اند. بیورنسون و شا مدتی پادشاهان مسابقات مردان قدرتمند بوده اند. اما اکنون هر دو وارد مرحله جدیدی از زندگی حرفه ای خود شده اند. هافتور بیورنسون در حال تمرین کردن بوکس می باشد و برای مسابقه جنجالی خود مقابل ادی هال آماده می شود.

هافتور بیورنسون و کاهش وزن

در حالی که برایان شا در بخش تبلیغات فعالیت می کند اما هنوز به تمرینات سر سخت خود ادامه می دهد. اما وجه مشترک بیورنسون و شا علاوه بر قهرمان مردان قدرتمند، کاملا وزن خود را نیز کاهش داده اند. هافتور بیورنسون بسیار زیبا به نظر می رسد، ضمن حفظ عضلات، وزن خود را کاهش داده است. وی بسیاری از ورزش های سنگین خود را با تمرینات بوکس و طناب زدن جایگزین کرده است. اخیرا هافتور بیورنسون وزن خود را به 157 کیلوگرم رسانده است.

 

وزن خود را از 205 به 157 کیلوگرم کاهش داده ام. در ماه های آینده وزن خود را بیشتر کاهش می دهم و برای مسابقه بوکس خود مقابل ادی هال آماده می شوم.

برایان شاو برای بهبود سلامت و فیزیک خود سخت تلاش می کند. قهرمان چهار دوره مردان قدرتمند سعی می کند که وزن خود را کاهش بدهد.

با شرکت در آزمایش کم کردن وزن، مجبور هستم که نحوه تمرینات خود را به طور کلی تغییر بدهم و سعی کنم با تمرینات جدید وزن خود را به طور چشمگیری کاهش بدهم

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات