نوروز سال 1394 مبارک باد
0.0

نوروز سال 1394 مبارک باد

  • اخبار بدنسازی
  • 21 مارس 15
  • محمدرضا امیدی
  • 365 بازدید
  • بدون دیدگاه

یا مُقلِب القـُلوبِ والابصـار

یا مـدبـراللیـــل و النهـــار

یا محول الحـول والاحـوال

حول حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن نوروز باستانی ، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم

بر همه ایرانیان پاک پندار ، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد . . .

نوروز سال 1394 مبارک باد

اکنون که نسیم عطرآگین بهاری در جای جای طبیعت با شکفتن شکوفه های سفید و سرخ ، روح و روانمان را نوازش می دهد ؛ به شکرانه رویت بهاری دیگر ، دست دعا برداشته و از خداوندمنان ؛ استجابت دعای حول حالنا الی احسن الحال را تمنا می نمائیم.

فرا رسیدن سال نو، بهار طبیعت و عید سعید نوروز را که جلوه ای متعالی از اندیشه ورزی، بالندگی، پویایی، تحول، شادابی و نشاط است را ، از سمت تیم مدیریتی به ملت شریف ایران و خانواده بزرگ مکملها صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

راز و رمز مانایی و جاودانی این آیین ناب و اصیل ایرانی، پیوند مستحکم آن با تعالیم دینی و آموزه های اسلامی است و تجدید حیات طبیعت، نشانه بارزی از قدرت لایزال الهی می باشد.

بر این باوریم که سال 93 که با درآیت مقام عظمای ولایت با شعار «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» مزین گردیده بود، برای مکملها سالی آینده ساز و افق آفرین بود.

با لطف و عنایات خداوند متعال، تیم مکملها در سال 1393 موفق به کسب افتخارات و دستاوردهای درخشانی در عرصه خدمات رسانی بهینه به کاربران، کسب رتبه نخست در بین تیم های فعال و تاثیرگذار در عرصه بدنسازی و پرورش اندام در کشور شد.

حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ مکملها توانست با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت حمایت از دنیای بدنسازی و پرورش اندام ایرانی، ارتقاء خدمت رسانی به آحاد جامعه بالاخص بدنسازان و ورزشکاران و همچنین ارتقای علم بدنسازی و پرورش اندام بانوان در ایران به عنوان محور اصلی و اساسی فعالیت های خود گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد که این مهم با تلاش مجدانه، همکاری و همدلی مدیران و کاربران گرامی حاصل شد.

در طلیعه سال جدید، تیم مکملها با تمام ظرفیت، همت و تلاش خود را برای تحقق اهداف جهانی، بهبود کیفیت علم بدنسازی و پروش اندام و خدمت رسانی صادقانه به کاربران گرامی خواهد گرفت و امید و اطمینان دارم که مربیان و مدیران خلاق و خدوم تیم مکملها که ارزشمندترین سرمایه های ما هستند در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

امید است در سالی که در پیش رو داریم این تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر تیم، افزایش کیفیت و رضایتمندی ذینفعان پیگیرانه ادامه یابد.

همچنین از زحمات 2 ساله شما در ارائه خدمات به کسب موفقیت های تیم را ارج نهاده ، سلامتی و بهروزی شما را در ظل توجهات امام عصر روحی و ارواحنا فداه مسئلت می نمایم.

درخاتمه ، سالی سرشار از بهروزی، سلامتی، پیشرفت و سرافرازی برای همگان از درگاه ایزد منان مسالت می نمایم.

موفق و پیروز باشید

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات