ناتان دآشا محکوم شد
4.5

ناتان دآشا محکوم شد

  • اخبار بدنسازی
  • 10 سپتامبر 19
  • محمدرضا امیدی
  • 1,450 بازدید
  • بدون دیدگاه

ناتان دی آشا بدنساز ۳۳ ساله حرفه ای بریتانیایی چند سال پیش به دلیل فروش دارو‌های افزایش دهنده عملکرد به ارزش ۱۰۰۰۰ پوند به صاحب باشگاهی به نام ریچارد گرین ۴۸ ساله مرتبط شده بود که گرین نیز این دارو‌ها را در باشگاه خود به نام (Pain and Gain) در دیوون به فروش رسانده بود.
پلیس در یک یورش در سال ۲۰۱۷ توانست دارو‌ها را کشف کند و گرین به مدت ۴.۵ سال به دلیل فروش کوکایین و اکستازی به علاوه مواد آنابولیک محکوم به زندان شد. ناتان دی آشا نیز در ماه جولای متهم شناخته شده که در همین ماه قرار بود در دادگاه حاضر شود.
اما او به دلیل غیبت وکیل مدافع، در این جلسه دادگاهی‌ به طور موجه حاضر نشد تا بتواند با بهره گیری از مجوز قبلی‌ خود، در مسابقات مستر المپیا ۲۰۱۹ که در لاس وگاس در روز‌های ۱۲-۱۵ سپتامبر برگزار میشود، شرکت کند.
در یورش پلیس از ریچارد گرین و همسرش جورجیا، ۵۶۰۰۰ پوند پول نقد و استرویید در اتاقی‌ در باشگاهشان کشف شد، به علاوه همراه گرین ۳۰۶ قرص اکستازی و ۲۳۰۰ پوند در خودرویش کشف شد. بنابراین، ریچارد گرین و جورجیا گرین هر دو متهم به فروش دارو‌ها شدند و به داشتن استروید اعتراف کردند.
اما ناتان دی آشا پس از مسابقات المپیا پیش رو با اتهامات خود روبرو خواهد شد.
در جلسه حضور ریچار گرین در دادگاه، قاضی به او اینگونه گفت :

“ شما از یک کسب و کار قانونی‌ به عنوان پوششی برای فروش دارو و مواد استفاده کردید. شما دو نفر به واسطه فروش دارو و مواد توانستید ۵۶۰۰۰ پوند پول نقد کسب کنید. “

در طول جلسه دادگاه، پیام‌های جورجیا گرین مبنی بر سفارش یک محموله بزرگ استرویید به ناتان دی آشا و همچنین آدرس او به همراه اثر انگشتش روی محموله نشان داده شد.
ناتان دی آشا یک بدنساز حرفه ای (IFBB) سطح بالا می‌باشد که در مسابقات المپیا سال پیش در دسته اوپن توانست مقام هشتم را کسب کند و پس از پیروزی در مسابقه گرند پریکس بریتانیا در ماه ژوئن توانست جواز شرکت در المپیای امسال را نیز کسب کند. اما او پس از مسابقات امسال از سرنوشت خود مطلع خواهد شد.

 

د آشاپ

 

 

ناتان دی آشا سال گذشت مقامی بهتر از هشتمی نصیبش نشد و بعد از آنبا قهرمانی در مسابقه جایزه بزرگ  انگلستان موفق شد جواز حضور در مستر امپیارا به دست آورد. و در آخرین مسابقه خود جلوی گرگ پارسی هادی چوپان شکست خورد.

 

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
4.5/5 - (2 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات