معرفی‌ و بررسی مکمل عضله‌ ساز clear muscle از muscletech
3.7

معرفی‌ و بررسی مکمل عضله‌ ساز clear muscle از muscletech

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 31 ژانویه 18
  • حسام رضائی
  • 8,359 بازدید
  • بدون دیدگاه

معرفی‌ و بررسی مکمل عضله‌ ساز clear muscle از muscletech

(Clear Muscle) آخرین مکمل ارائه شده کمپانی ماسل تک به منظور عضله‌ سازی می‌باشد که به شکل غیر قابل انکاری کارامد می‌باشد. ما در مورد این مکمل تحقیقات فراوانی‌ را انجام داده‌ایم و شخصا نیز آنرا دو بار امتحان کرده ایم و جای هیچ شکی‌ در مورد عملکرد آن باقی‌ نمانده است.هنگامی که از این مکمل به شکل مناسبی (بر اساس دستور مصرف) همراه با یک برنامه تمرینی و غذایی مناسب استفاده کنید، (Clear Muscle) قطعا یک مکمل عضله‌ ساز کارامد برای شما خواهد بود. اگرچه با توجه به اینکه این مکمل یکی‌ از مشتقات اچ‌ ام بی می‌باشد پس در واقع رشد عضلات حاصل شده به دلیل خاصیت ضد کاتابولیک این مکمل و تجمیع اثر آن در گذر زمان می‌باشد.

دانش پشت مکمل (Clear Muscle) و اسید آزاد اچ‌ ام بی‌
(Clear Muscle) یک فرم منحصر به فرد از مکمل محبوب اچ‌ ام بی‌ می‌باشد که برای مدت زمان زیادی است که از آن استفاده میشود که در مورد عملکرد آن نیز چندین تحقیق قانع کننده نیز وجود دارد. اما (Clear Muscle) از طرف دیگر، مدعی این است که میتواند این تاثیر را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. (Clear Muscle) یک اسید آزاد اچ‌ ام بی‌ میباشد.این مکمل با اچ‌ ام بی‌‌های معمول متفاوت می‌باشد زیرا که آنها کلسیم اچ‌ ام بی‌ میباشند. ظاهرا با استفاده از اچ‌ ام بی‌ در فرم اسید آزاد (بتاتور)، ماسل تک توانسته است تاثیر کلی‌ این مکمل را بهبود بخشد.
نتایج و ادعا‌های مطرح شده در مورد مصرف (Clear Muscle) :
* بهبود زمان ریکاوری
* بهبود پیک توان
* بهبود حجم خالص عضلانی
* بهبود متابولیسم
اینها ادعا‌های بسیار فوق العاده ای هستند و اکثر آنها حاصل انجام یک تحقیق بالینی می‌باشد. در سال ۲۰۱۴، ویلسون و تیمش اثرات اسید آزاد اچ‌ ام بی‌ در برابر دارونما را روی ورزشکاران مورد ارزیابی قرار دادند. به مدت بیش از ۱۲ هفته، محققان این ورزشکاران را تحت شرایط تمرینی بسیار پر فشار قرار دادند و در بسیاری از موارد حتی بیش از حد نیز تمرینات آنها را افزایش داده بودند. در واقع این تمرینات بیش از حد به نقطه‌ای گفته میشود که شما با انجام تمرینات با وزنه بدن خود را به درجه ای از خستگی‌ میرسانید که ممکن است رشد و عملکرد خود را به مخاطره بیاندازید.
به شکل جالبی‌، اسید آزاد اچ‌ ام بی‌ توانست باعث عملکرد بهتر در طول این تمرینات پر فشار شود و همچنین توانست ریکاوری را در مجموع بهبود بخشد. اما با چه میزانی‌؟ به میزان فراوان. با نگاه به اطلاعات ارائه شده، گروهی که از اسید آزاد اچ‌ ام بی‌ استفاده کرده بودند توانستند تقریبا ۲ برابر گروه دیگر از لحاظ عملکرد و رشد عضلات پیشرفت داشته باشند. تحقیق کامل در این مورد را میتوانید در لینک زیر مشاهده کنید :

https://link.springer.com/article/10.1007/s00421-014-2854-5/fulltext.html

مکمل (Clear Muscle) برای ما به چه معنی می‌باشد
تحقیقاتی‌ وجود دارد که در آن افراد شرکت کننده با مصرف (Clear Muscle) توانسته‌اند در طول ۱۲ هفته ۱۶ پوند عضله‌ سازی کنند.اما باید بدانید که داستان شما قرار نیست به این صورت باشد مگر اینکه دارای آشپز شخصی‌، مربی‌ اختصاصی و دارای یک تمرکز بسیار بالا باشید.در غیر این صورت ۱۶ پوند عضله‌ سازی دور از دسترس می‌باشد. اما شما همچنان با مصرف این مکمل میتوانید مقدار قابل توجهی‌ عضله‌ سازی کنید.
بر اساس تجربیات ما هنگامی که شما کار با وزنه را همراه با مصرف (Clear Muscle) شروع کنید تغییرات قابل توجهی‌ در بدن شما شروع میشود. شما احساس قدرت بیشتر و انرژی بیشتری خواهید داشت و حتی در آخر جلسه تمرینی ممکن است کمی‌ فیت تر به نظر بیایید.هنگامی که شما روی میز دراز کشیده اید و می‌خواهید چند تکرار اولیه خود را انجام دهید این احساس را خواهید داشت که انگار از کراتین استفاده کرده باشید. آن میزان قدرت اضافه در عضلات خود را حس خواهید کرد. حسی که در واقع میتوانید با مصرف کراتین نیز آن را به یک سطح بالاتر ارتقا دهید.در مجموع این قرص‌های شفاف کوچک در باشگاه به شکل قابل توجهی‌ میتوانند به شما کمک کنند.

عضله‌ سازی با (Clear Muscle)
چیزی که باعث میشود روی یک مکمل بدن سازی نظیر این مکمل حساب کرد چگونگی‌ ساخت بدن می‌باشد. (Clear Muscle) کاملا این قابلیت را دارد تا چند پوند عضله‌ بیشتر به بدن شما بیفزاید.با مصرف این مکمل شما در واقع با انجام تمرینات بیش از حد و طولانی‌ نیز میتوانید استفاده کرده و در جهت عضله‌ سازی خود بهره ببرید. اگر از یک رژیم غذایی بسیار خوب و یک تمرین بسیار پر فشار بهره ببرید با مصرف (Clear Muscle) میتوانید عضله‌ سازی داشته باشید که بدون آن هیچگاه نمیتوانید آن را به دست آورید.
بر اساس اعداد و ارقام، تیم‌ (BWSB) به طور متوسط در طول یک دوره بیش از ۱۲ هفته با مصرف (Clear Muscle) توانستند ۶ پوند عضله‌ سازی کنند. همچنین قابل ذکر است که در طول این دوره متابولیسم چربی‌‌ها در بدن به شکل بسیار زیادی افزایش پیدا کرد. اگر در این تحقیق (Clear Muscle) در کنار دیگر مکمل‌های عضله‌ ساز نیز استفاده میشد مطمئنا میزان رشد عضلات بیشتر میشد. هنگامی که می‌خواهید دوره مصرف (Clear Muscle) خود را شروع کنید، کاملا اطمینان حاصل کنید که از حرکات چند مفصلی سنگین استفاده خواهید کرد. حرکاتی نظیر اسکات، ددلیفت و پرس سینه برای رشد شما ضروری هستند.

 

لبنک تبلیغاتی:

برای خرید کیلیر ماسل ماسلتک اینجا کلیک کنید.

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
3.7/5 - (3 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات