مسابقه ی جنجالی فلويد می‌ودر در مقابل لوگان پاول
5

مسابقه ی جنجالی فلويد می‌ودر در مقابل لوگان پاول

  • اخبار بدنسازی
  • 7 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 828 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : مسابقه ی جنجالی فلويد می‌ودر را در پیش رو خواهیم داشت. فلويد مي‌ودر اعلام کرد که به رینگ مسابقات بوکسینگ برمیگردد تا مقابل لوگان پاول یوتوبر آمریکایی قرار بگیرد.

فلويد مي‌ودر قهرمان پیشین بوکسینگ به همراه لوگان پاول در 20 فوریه (2 اسفند 99) در مسابقه ی خاص بوکسینگ مقابل یکدیگر قرار میگیرند.

اخبار این مسابقه اول توسط اکانت اینستاگرام فلويد مي‌ودر در یکشنبه 6 دسامبر2020 منتشر شد.

مسابقه به عنوان پی پر ویو استریم خواهد شد و هزنیه ی اولیه ی آن برای تماشاچیان 25 دلار برای 1 میلیون نفر اولی که آن را خریداری کنند میباشد. همان طور که به تاریخ مسابقه نزدیک میشویم قیمت تماشای مسابقه نیز افزایش پیدا میکند و به حداکثر 70 دلار میرسد.

همان طور که میدانید این مسابقه، اولین مسابقه ی بوکسینگ فلويد مي‌ودر نیست . او در سال 2017 مقابل کانر مک‌گرگور ( قهرمان پیشین یو اف سی ) قرار گرفت. این مسابقه زیر نظارت وزارت ورزش ایالت نوادا بود.

همچنین این مسابقه باعث شد که رکورد فلويد مي‌ودر به 50 پیروزی پی در پی و 0 شکست به همراه 27 ناک اوت ثبت شود. در حالی که این مسابقه اولین مسابقه ی باکسینگ کانر مک‌گرگور بود.

مسابقه ی جنجالی فلويد می‌ودر

مسابقه ی جنجالی فلويد می‌ودر

در حالی که لوگان پاول در سال 2019 مقابل کی‌اس‌آی (یوتوبر آمریکایی) در شش راند مقابل یکدیگر قرارگرفتند. این مسابقه هم نیز زیر نظارت وزارت ورزش ایالت نوادا بود. مسابقه با نتیجه ی پیروزی کی اس آی پایان یافت.

کمپانی نسل آهنین ( Generation Iron ) فرصتی پیدا کرد تا با لوگان پاول قبل از مسابقه اش مقابل کی اس آی مصاحبه ای داشته باشد و در مورد گذشته، حال و آینده ی لوگان پاول را مورد بحث قرار دادند.

با وجود اینکه مسابقات گذشته آن قدر موفقیت آمیز بودند، احتمال میرود که شاهد مسابقات بیشتری با این کیفیت باشیم زیرا که هر دو ورزش کار طرفداران زیادی دارند و با این وجود تماشاچیان بیشتری این مسابقه ی جنجالی را تماشا میکنند.

گذشته از مسابقات بوکسینگ، لوگان پاول علاقه ی زیادی به مسابقات زیر زمینی دارد و احترام خاصی برای این ورزشکاران قائل است اما وی هیچ وقت در مسابقات زیرزمینی شرکت نکرده است.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات