فیملبرداری مرحله فینال مسابقات قویترین مردان آغاز شد
0.0

فیملبرداری مرحله فینال مسابقات قویترین مردان آغاز شد

  • اخبار بدنسازی, مسابقات داخلی
  • 30 دسامبر 14
  • محمدرضا امیدی
  • 1,123 بازدید
  • بدون دیدگاه

رئیس کمیته قویترین مردان از پخش خانگی این مسابقات خبر داد و گفت: فیلم برداری از مسابقات قوی ترین مردان آغاز شده و به مرحله فینال رسیده است.

فرامرز خودنگاه در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار کرد: فیلم برداری مرحله مقدماتی رقابت های قویترین مردان ایران به پایان رسید و در حال تصویر برداری رقابت بین نفرات راه یافته به مرحله فینال هستیم. این رقابت ها در شهر جدید اندیشه در حال ضبط است و در قالب 5 قسمت از طریق شبکه سینمای خانگی عرضه می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مسابقات پخش تلویزیونی هم خواهد داشت یا خیر، گفت: به طور قطعی نمی توانم قول دهم، شاید پخش تلویزیونی هم داشته باشد.


رئیس کمیته قویترین مردان در ادامه افزود: استقبال از مسابقات بهتر از سال های گذشته است و کیفیت بالاتری دارد. محسن مسن آبادی، سعید باقر کاظمی، بهرام اکبری، محمد عزت پور، فرهاد شجاع، رامین فرج نژاد، پیمان ماهری پور، فرشید همتی، محمد امین معنوی، نیما هدایتی، علی اسماعیلی، مجتبی محمدزاده، وحید رمضانی، نعمت جلالی و مسلم دارابی 15 ورزشکار حاضر در این دوره از رقابت ها هستند.

خودنگاه با بیان این مطلب که داوری مسابقات بر عهده خودش است، گفت: حسن علیار به عنوان کمک داور من را همراهی می کند و آرش غفاری، مجید فغانی و سجاد سرآبادانی منشی های مسابقه قویترین مردان هستند. ورزشکاران در 10 آیتم مانند دوره های گذشته با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی در پایان افزود: از ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام تشکر و قدردانی می کنم. سالهایی که پورعلی فرد در فدراسیون حضور نداشت برگزاری این رقابت ها لغو شده بود و با حضور دوباره ایشان این مسابقات جان تازه ای گرفته است.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات