جشنواره ورزش آرنولد 2021 رسما از ماه مارس به ماه سپتامبر موکول شد.
0.0

جشنواره ورزش آرنولد 2021 رسما از ماه مارس به ماه سپتامبر موکول شد.

  • اخبار بدنسازی
  • 11 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 95 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : جشنواره ورزش آرنولد در ماه سپتامبر برگزار می شود که مسئولان تاریخ روز جشنواره را بعدا اعلام می کنند. سال پیش، جشنواره ورزش آرنولد 2020 اولین ایونت بود که به دلیل ویروس کرونا تاخیر خورد. علاقه مندان ورزش های آرنولد در سراسر جهان ناامید شدند زیرا ایونت آرنولد یکی از پر مخاطب ترین مسابقات بدنسازی است که تقریبا هر سال بیش از 20 هزار ورزشکار و تماشاگر برای ورزش قدرتی دور هم جمع می شوند.

 

اخیرا اعلام شد که جشنواره ورزش آرنولد 2021 از ماه مارس به ماه سپتامبر تاخیر خورده است. هر ساله این جشنواره در اوایل ماه مارس برگزار می شد. امسال امیدواریم که با وجود واکسن کرونا، تماشاگران بتوانند در این جشن بزرگ بدنسازی شرکت کنند. مسئولان برگزار کننده این رویداد معتقد هستند که با نزدیک شدن به ماه سپتامبر، افراد بیشتری می توانند واکسینه شوند و دیگر لازم نیست تا پروتکل های کرونا رعایت شود. این خبر فوق العاده ای است زیرا تماشاگران می توانند مانند سال های پیش در این رویداد شرکت کنند.

 

جشنواره ورزش آرنولد

مسابقات بدنسازی آرنولد 2021 به ماه سپتامبر موکول شد.

رئیس جشنواره آرنولد رابرت لاریمر در مصاحبه با شبکه ABC گفت :

جشنواره ورزش آرنولد 32 ساله شده است. قرار بود که اولین هفته ی مارس در کلمبوس اوهایو جشنواره آرنولد برگزار شود اما همه مسئولان معتقد هستند که باید این رویداد تاخیر بخورد تا از خطرات احتمالی جلو گیری شود.

وی همچنین اشاره کرد که شهر کلمبوس آمار ابتلا به کرونا بالا است به همین دلیل این جشنواره بدنسازی به ماه سپتامبر موکول شده است.

“سال پیش برای جشنواره آرنولد ما صحنه فوق العاده ساختیم اما تماشاگران به دلیل محدودیت های کرونا نتوانستند در این رویداد شرکت کنند. امسال امیدواریم که بتوانیم جشن را با حضور تماشاگران اجرا کنیم”

این خبر خیلی خوب است زیرا طرفداران می توانند امسال در جشنواره ورزش آرنولد 2021 حضور پیدا کنند و از نزدیک شاهد این رویداد باشند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات