تمرینات پا کریس بامستد قهرمان فیزیک کلاسیک مسترالمپیا 2020 فوق العاده می باشد!
0.0

تمرینات پا کریس بامستد قهرمان فیزیک کلاسیک مسترالمپیا 2020 فوق العاده می باشد!

  • اخبار بدنسازی
  • 14 مارس 21
  • محمدرضا امیدی
  • 1,223 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : تمرینات پا کریس بامستد برای تمرینات روز پا، فوق العاده به نظر می رسد. کریس بامستد به یک دلیل قهرمان فیزیک کلاسیک است. فیزیک وی در مسترالمپیا 2020 تمام طرفداران بدنسازی را شوکه کرد. بامستد تمام تمرینات لازم برای قهرمان شدن را با تمام قدرت انجام می دهد. اخیرا وی تمرینات روز پا خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. عنوان قهرمان فیزیک کلاسیک به این معنی است که باید هیچ نقطه ضعفی نداشته باشید.

mo2248

کریس بامستد با این ذهنیت توانست برای 2 سال متوالی قهرمان فیزیک کلاسیک مسترالمپیا بشود. برای مسابقات بدنسازی، داشتن فیزیک پا فوق العاده یکی از اولین اولویت ها می باشد. اخیرا در جلسه تمرینات پا کریس بامستد قهرمان فیزیک کلاسیک مسترالمپیا 2020، بعد از ماه ها اولین ددلیفت خود را زد. تمرینات ددلیفت برای تقویت فیزیک پا بسیار مناسب می باشد. اما بدنسازان زیادی سعی می کنند که روزانه ددلیفت نزنند زیرا استرس زیادی به بدن وارد می کند.

کریس بامستد همیشه سعی داشته است که خود را به چالش بکشد و بعد از گذشت ماه ها اولین ددلیفت خود را زد. کریس بامستد با فیزیک فوق العاده خود آیا برای سومین سال متوالی قهرمان فیزیک کلاسیک مسترالمپیا 2021 خواهد شد؟

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات