بدنسازی

آخرین مقالات :

بیوگرافی سدریک مک میلان

بدون دیدگاه
621 بازدید
بیوگرافی سدریک مک میلان

بیوگرافی سدریک مک میلان

سدریک مک میلان بزرگ شده نیو جرسی آمریکا همیشه دارای یک علاقه فراوان به بدن سازی بود. بعد از مجذوب شدن به بدن سازی در سال‌های ابتدایی زندگی‌ خود او همیشه فیزیک‌های عضلانی را نقاشی‌ میکرد. علی‌‌رغم اینکه او هیچ تجربه واقعی در مورد بدن سازی نداشت اما تمام اوقات در مورد عضلات صحبت میکرد.اما این اشتیاق شدید به سرعت تبدیل به واقعیت شد. سدریک در طول سال‌های تمرینی خود به یک بدن بسیار فوق‌العاده رسیده است. در دوره حرفه‌ای سدریک او پس از اتمام دوره دبیرستان خود برای خدمت به ارتش ایالات متحده ملحق شد. در اینجا بود که سدریک آموخت چگونه باید خود را به جلو پیش ببرد و چگونه باید درد فیزیکی‌ و ذهنی‌ را تحمل کند که این موارد در واقع دستاورد‌های دوران تمرینات نظامی او بود.

در طول خدمت سدریک تصمیم خود را برای شرکت در مسابقات (NPC) کارولینای شمالی‌ گرفت. این تصمیم او در واقع یک تصمیم بسیار عالی‌ بود زیرا که او توانست فاتح لیگ آماتوری شده و کارت حرفه‌ای خود را نیز کمی‌ بعد در سال ۲۰۰۹ دریافت کرد. از آن زمان تا کنون او به دلیل فیزیک بدنی بسیار بزرگ خود شهرت زیادی به دست آورده است. سدریک مخصوصا به دلیل تفکیک عضلانی فوق‌العاده و حجم بسیار زیاد خود شناخته میشود.

45d_1.png

 

مشخصات ورزشکار :

نام کامل : سدریک مک میلان

وزن : ۱۳۳.۸ کیلوگرم – ۱۴۰.۶ کیلوگرم

قد : ۱۸۵.۵ سانتیمتر

سن : ۴۰

تاریخ تولد : ۱۷ آگست ۱۹۷۷

ملیت : آمریکایی

حرفه : مدرس ارتش، بدن ساز حرفه‌ای

 

دستاورد ها

7od4_6.png

 

الهام گرفتن سدریک

یک روز هنگامی که او در سن ۵ سالگی در حال تماشای تلوزیون بود سدریک برای اولین بار بدن سازان را مشاهده کرد. همین موضوع بلافاصله یک اشتیاق فراوان در او ایجاد کرد به طوری او در اینباره می‌گوید “ همیشه با خود می‌گفتم من هم روزی روی صحنه خواهم ایستاد و به دوربین نگاه خواهم کرد، واقعا مجذوب فیزیک‌های بدنی عضلانی بودم. به خودم می‌گفتم که باید همیشه عضله‌ داشته باشم. “

سدریک اما با تماشای فیلم کنان با بازی آرنولد شوارتزنگر بیش از بیش تحت تاثیر قرار گرفت. سدریک در اینباره می‌گوید “ آرنولد اولین بت بدن سازی من بود، من می‌خواستم که شبیه کنان شوم. “ همچنان که سال‌ها میگذشتند فیزیک بدنی سدریک نیز بهبود پیدا میکرد. او شروع به انجام حرکاتی نظیر شنا و بارفیکس کرد و تا جایی که می‌توانست اطلاعات در مورد بدن سازی جمع‌ آوری میکرد. در آن زمان همسایه سدریک که پاورلیفتری الهام بخش بود به او یک مجله بدن سازی داد تا سدریک بتواند در مورد برنامه‌های تمرینی و سبک زندگی‌ بدن سازی چیز‌های بیشتری را بیاموزد.

در همین زمان بود که سدریک همچنین شروع به کشیدن آن فیزیک‌های عضلانی موجود در مجله کرد به این امید که روزی او نیز شبیه آنها شود. سدریک در اینباره می‌گوید “ در آن سن با خود می‌گفتم روزی به جای اینکه به فیزیک‌های بدنی آنها نگاه کنم و نقاشی‌ آنها را بکشم می‌توانم واقعا مطالب داخل آن را مطالعه کنم. “ از این نقطه به بعد بود که او شروع به فراگیری علم بیشتری برای رسیدن به آن فیزیک‌های بدنی کرد.

 

کار با وزنه برای اولین بار

در ۱۳ سالگی مادر سدریک برایش یک مجموعه از وزنه‌ها را خرید. در این زمان بود که فیزیک بدنی سدریک با سریعترین سرعت خود شروع به رشد کرد. اما به هر حال استفاده از وزنه‌ها برای سدریک آنچنان هم آسان نبود. اگرچه مادر سدریک خود برای او وزنه خریده بود اما بدون نظارت خود هیچگاه به سدریک اجازه نمیداد با آنها کار کند زیرا می‌ترسید که سدریک به خود آسیب بزند اما سدریک یک برنامه داشت.

هنگامی که مادرش به سر کار میرفت، سدریک از زیر تخت وزنه‌ها را بیرون می‌آ‌ورد و شروع به کار با هالتر و دمبل در خفا میکرد. هر روزه قبل از اینکه مادرش از سر کار باز گردد سدریک وزنه‌ها را دوباره به همان ترتیب قبل زیر تخت می‌چید انگار که هیچ اتفاقی‌ نیفتاده است. در نهایت دوست مادر سدریک او را متقاعد کرد تا اجازه دهد سدریک وزنه‌ها را سر هم کرده و استفاده کند. با کمک او سدریک وزنه‌ها را آماده کرد و تنها با یک قصد شروع به کار با وزنه‌ها کرد، لذت بردن از کار با وزنه‌ها و عضله‌ سازی.

4tp1_5.png

 

ترس از ورزش‌های تیمی

اگرچه سدریک به لطف کار با وزنه‌ها در دوران جوانی خود فیزیک بدنی ورزشکارانه ای داشت اما او هیچگاه تصمیم به انجام یک ورزش گروهی رقابتی را نگرفت.سدریک در اینباره می‌گوید “ من همیشه علاقه به انجام کار‌های فردی داشتم. “ در واقع تنها این حس فرد گرایی در سدریک نبود که او را از انجام ورزش‌های گروهی دور میکرد بلکه او همیشه این ترس را داشت که در یک ورزش تیمی مرتکب اشتباه شود و به اصطلاح خراب کاری کند. به همین دلیل بود که از همان ابتدا سدریک علاقه به انجام ورزش‌های انفرادی پیدا کرد.

 

فارغ التحصیلی‌ و ارتش آمریکا

بعد از فارغ التحصیلی‌ از کالج و در همین زمان یادگیری بیشتر در مورد تمرینات با وزنه، سدریک تصمیم گرفت که به ارتش ایالات متحده ملحق شود. در آنجا بود که او تمرینات خود را ادامه داد. در طول ماه‌های ابتدایی حضورش در ارتش، سدریک توانست ۱۰ پوند عضله‌ خالص دیگر را به فیزیکی‌ بدنی کم چرب و کوچک خود اضافه کند.

 

گامی‌ رو به جلو در بدن سازی

سدریک در ادامه از خانه خانواد‌گی خود به کلمبیا، کارولینای جنوبی نقل مکان کرد. در اینجا بود که سدریک برای خرید یک مکمل پروتئینی وارد یک فروشگاه مکمل فروشی شد. در اینجا بود که او با مارک نیل آشنا شد، کسی‌ که در آن زمان یک بدن ساز آماتور بود.از نظر سدریک در آن زمان مارک بزرگ‌ ترین فردی بود که او تا به حال مشاهده کرده بود. سدریک نیز طبیعتا می‌خواست همانند او شود. او از مارک سوال پرسید که “ چگونه می‌توانم سرشانه‌هایی همانند تو داشته باشم؟ “ مارک نیز توصیه‌هایی در مورد تمرینات و تغذیه به سدریک ارائه کرد. قانون اصلی‌ مارک “ تغذیه بیشتر “ بود.

سدریک در آن زمان هر روزه به فروشگاه مکمل فروشی میرفت تا از مایک در مورد مکمل ها، برنامه‌های تمرینی و بهترین راه برای عضله‌ سازی سال کند. خود سدریک نیز اذعان دارد که هر چند وقت یک بار با سوالات بدن سازی خود مارک را آزاد می‌داده است. اما سدریک خواهان دانستن بود و می‌خواست که از دوست جدیدش تا جایی که میتواند یاد بگیرد. بعد از یک ماه گوش دادن به نصایح مارک و مخصوصا قانون اصلی‌ او یعنی‌ تغذیه بیشتر، سدریک تنها در عرض ۴ ماه ۳۰ پوند دیگر افزایش وزن پیدا کرد.

 

ورود به مسابقات بدن سازی

افزایش وزن سریع سدریک نتیجه تطابق بدن او با یک روش تغذیه ای جدید بود. سدریک می‌گوید که در آن سال‌های ابتدایی که در خانه تمرین می‌کردم به اندازه کافی‌ غذا برای رشد مصرف نمی‌کرده است. اما با این روش تغذیه ای جدید و مستمر و حمایت مارک، سدریک در نهایت به نتایجی‌ که همیشه خواهان رسیدن به آنها بود رسید.بعد از اینکه مارک دید بدن سدریک بعد از یک ماه چگونه رشد کرده است به سدریک پیشنهاد کرد که در یک مسابقه بدن سازی که تنها ۴ هفته تا شروع آن باقی‌ مانده بود شرکت کند و سدریک نیز این شانس را پس نزد.

در طول آن چهار هفته تا مسابقات سدریک با انجام تمرینات و رعایت رژیم غذایی مناسب تحت نظر مارک در ابتدای دوره با وزن ۱۹۵ پوند شروع کرد و در پایان آن دوره کوتاه ۴ هفته‌ای به وزن ۲۲۵ پوند رسید.سپس سدریک برای رسیدن به شرایط مسابقه چربی‌ سوزی خود را آغاز کرد تا به وزن ۲۰۵ پوند رسید. همه این کار‌ها در چنین زمان کوتاهی‌ به سدریک و مارک ثابت کرد که سدریک همه آن چیزی که برای تبدیل شدن به قهرمان بدن سازی لازم است را دارد.

9bz8_3.png

 

بردن اولین رقابت بدن سازی

در روز مسابقه سدریک می‌گوید که شرکت کننده زیادی حضور نداشت. او وارد دسته سنگین وزن شد که در آن دسته تنها یک شرکت کننده دیگر وجود داشت که بدنش به مراتب کوچک تر از سدریک بود. بدون هیچ تعجبی سدریک به راحتی‌ برنده اولین مسابقه خود شد و با عنوان اولی‌ راهی‌ خانه شد و در همین زمان عشق او به بدن سازی بیش از گذشته افزایش یافت.

 

بازگشت دوباره به مسابقات

بعد از گذشت زمانی‌، سدریک در نهایت برای انجام وظیفه خود فرا خوانده شد و او می‌بایست به واحد نظامی خود مستقر در عراق در سال ۲۰۰۳-۲۰۰۴ میپیوست. هنگامی که سدریک در عراق خدمت میکرد او انگار وسعت ناکجا آباد گیر کرده بود و هیچ باشگاهی برای حفظ فیزیک بدنی خودش پیدا نمیکرد. اگرچه سدریک به یک باشگاه دسترسی‌ نداشت اما به اندازه کافی‌ خوش شانس بود که بتواند با قطعات چوب اضافه و قطعات ماشین‌های اوراقی بتواند تمرینات خود را ادامه دهد.با استفاده از هر آنچه که در دسترس بود سدریک در وسط بیابان توانست یک باشگاه تمرینی کامل برای خود دست و پا کند.

 

بازگشت به خانه از عراق

به محض اینکه سدریک از عراق بازگشت او بلافاصله شروع به انجام تمرینات برای رقابت بعدی کرد. در سال ۲۰۰۵ بود که سدریک در یک مسابقه محلی کلاس آزاد شرکت کرد. اگرچه سدریک عنوان اورال را نتوانست کسب کند اما در وزن خود توانست اول شود.در ادامه مسیر بدن سازی خود، سدریک تصمیم گرفت تا وزن خود را افزایش دهد تا بتواند در مسابقات ایالتی‌ کارولینای جنوبی در سال ۲۰۰۷ شرکت کند. او دقیقا این کار را انجام داد و در نهایت به وزن ۲۳۲ پوند رسید.بعد از تمرینات سخت و تعهد زیاد او به انجام تمرینات ،استمرار سدریک در نهایت جواب داد. او عنوان کلاس فوق سنگین و اورال را در آن مسابقه از آن خود کرد.

 

بردن کارت حرفه‌ای

در سال ۲۰۰۸ سدریک دوباره به رقابت پرداخت و عنوان فوق سنگین و اورال را به لطف تفکیک عضلانی باور نکردنی و حجم زیاد خود برد. در این زمان او ۲۴۲ پوند وزن داشت.بعد از آن رقابت، سدریک آماده سازی خود را برای مسابقات ملی‌ شروع کرد. دوباره او تصمیم گرفت برای مسابقات ملی‌ ایالتی‌ فلوریدا در سال ۲۰۰۹ وزن خود را افزایش دهد. در این مسابقه بود که او تبدیل به یک بدن ساز حرفه‌ای شد و توانست کارت بدن سازی حرفه‌ای خود را دریافت کند و با بالاترین رتبه به خانه باز گردد.

 

اسطوره‌های سدریک

سدریک از مارک نیل به عنوان یکی‌ از اصلی‌‌ ترین اسطوره‌های خود در روز‌های ابتدایی رقابت خود یاد می‌کند که تاثیر زیادی از او پذیرفته است. این مارک بود که اصول بدن سازی را به سدریک آموخت و او را جا انداخت و با نصایح گران بهای خود در مورد تغذیه، تمرینات و حرفه‌ای گری او را به بزرگی‌ رساند. سدریک به یاد میاورد که بعد از بردن اولین رقابت خود به شدت هیجان زده بوده است و این مارک بوده است به او گفته است “ تحت هر شرایطی فروتنی خود را حفظ کن. “ این نصیحت برای همیشه آویزه گوش سدریک شده است و او را تبدیل به یک ورزشکار قابل احترام و فروتن کرده است. علاوه بر مارک، سدریک همچنین تحت تاثیر آرنولد شوارتزنگر نیز بوده است، زیرا این دیدن فیزیک بدنی حجیم آرنولد در تلوزیون بود که او انگیزه پیدا کرد کار با وزنه را شروع کند.

 

چه چیز میتوانیم از سدریک مک میلان بیاموزیم

داستان موفقیت سدریک مک میلان از آن داستان‌هایی است که در یاد‌ها میماند و نام او به عنوان یکی‌ از سخت کوش‌ ترین بدن سازان حرفه‌ای ثبت شده است. سال به سال، سدریک علاقه خود به کار با وزنه، عضله‌ سازی بیشتر و تفکیک فوق‌العاده آنها را حفظ کرده است. هر ساله سدریک عنوان‌های متعددی را از آن خود میکرد و در نهایت توانست کارت حرفه‌ای بدن سازی خود را دریافت کند. اگر بخواهید چیزی از سدریک بیاموزید آن این است که ثابت قدم بمانید، رویاهای خود را فراموش نکنید و با سختی هرچه تمام تر کار کنید. در این صورت شاید قادر باشید اهداف خود را به واقعیت تبدیل کنید، همانطور که سدریک توانست.

گالری تصاویر سدریک مک میلان

نویسنده : حسام رضائی
لینک کوتاه : https://mokamelhaa.ir/?p=9150
کپی برداری از سایت مکملها تنها با ذکر منبع و دادن لینک فعال به مطلب مجاز می باشد.
اخبار مرتبط
بیوگرافی فیل هیث

بیوگرافی فیل هیث

بیوگرافی فیل هیث فیل هیث ملقب به (The Gift) عنوان دار ۷ دوره مستر المپیا از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷...

۰نظر ارسال شده است
شما هم نظری ارسال کنید

دو + 2 =

کانال تلگرام

آخرین مقالات سایت

آرشیو >

پربازدیدترین

آرشیو >

ریکاوری

آرشیو >

مکملهای قبل تمرین

آرشیو >
اطلاعیه های مهم