بررسی ۷ مکمل برتر و با کیفیت کمپانی معتبر Universal Nutrition
0.0

بررسی ۷ مکمل برتر و با کیفیت کمپانی معتبر Universal Nutrition

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 1 جولای 18
  • حسام رضائی
  • 3,101 بازدید
  • بدون دیدگاه

UNI-LIVER

(UNI-LIVER) یک مکمل غذایی طبیعی حاوی آمینو اسید‌های ضروری، ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد. این ترکیبات درون بدن به منظور بهبود سلامت عمومی‌ و کارکرد آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مکمل به منظور استفاده تمام بدن سازان طراحی شده و بسیار مناسب می‌باشد. این مکمل بیش از یک دهه است که به فروش می‌رسد و مصرف کنندگان آن به دلیل مزایای بسیار خوب آن به خرید آن ادامه داده‌اند. این محصول به شدت خالص می‌باشد به طوری که کمپانی تولید کننده آن به شکل کاملا اختصاصی این مکمل را از گاو‌های آرژانتینی تغذیه شده با علف مرغوب تهیه میکند. این گاو‌ها بدون وجود حتی یک ماده شیمیایی در بدن آنها رشد میکنند.

همین امر باعث میشود تا مصرف کننده از ایمنی این محصول کاملا مطمئن باشد. به علاوه در این مکمل دیگر مواد تشکیل دهنده فعال دیگر نیز وجود دارد که کارایی محصول را بیشتر نیز میکنند. تمام این مواد تشکیل دهنده به شکل یکپارچه طوری با هم عمل میکنند که دارای خواص سلامتی‌ بسیار زیادی هستند که در نهایت میتواند به رشد عضلات شما کمک کند. این مکمل اساسا به منظور رشد عضلات و گسترش آنها طراحی شده است و برای بعد از تمرین به شکل کارامدی عمل می‌کند و اغلب هم مورد استفاده آقایان قرار می‌گیرد. بنابراین افرادی که خواهان بهبود سلامت عضلات خود و رشد آنها هستند میتوانند خرید این محصول را مد نظر قرار دهند.

دوز مصرفی پیشنهادی ۲ قرص می‌باشد که باید همراه یک وعده غذایی مصرف شود. این مکمل دارای قدرت زیادی می‌باشد و مصرف کننده نباید آن را با معده خالی‌ مصرف کند. همچنان که مصرف کننده نسبت به این مکمل استقامت پیدا می‌کند، میتواند به تدریج دوز مصرفی خود را تا ۴ الی‌ ۶ قرص نیز برساند. انجام این کار برای سلامت بدن ضرری ندارد. به علاوه قبل از مصرف هر گونه مکملی توصیه میشود که ابتدا با یک پزشک یا فرد متخصص مشورت‌های لازم را انجام دهید. انجام این کار از پیچیدگی‌‌های احتمالی‌ در آینده جلوگیری خواهد کرد.

 

اطلاعاتی‌ در مورد کمپانی سازنده و ادعا‌های آنها در مورد مکمل (UNI-LIVER)

سازنده این مکمل یک کمپانی معتبر به نام یونیورسال (UNI-LIVER) می‌باشد. تخصص آنها در ساخت محصولات بدن سازی می‌باشد. هدف آنها اغلب مردانی میباشند که درگیر انجام تمرینات با وزنه هستند. این محصول آنها به گفته خود کمپانی سازنده دارای چندین ماده تشکیل دهنده طبیعی و فعال می‌باشد که به صورت یکپارچه میتوانند مزایای قابل توجهی‌ را داشته باشند. همچنین این مکمل میتواند باعث تسهیل رشد عضلات و افزایش حجم آنها باشد. مردان میتوانند از این مکمل در جهت رشد عضلات خود بهره لازم را ببرند. این مکمل ۱۰۰% از کبد خشک شده گاو تولید میشود که دارای طیف کاملی از آمینو اسید‌ها و دیگر ترکیبات می‌باشد که به شکل منحصر به فردی میتواند رشد عضلات را حمایت کند. این مکمل به شکل کاملی میتواند بدن سازان را بعد از پایان تمرین حمایت کند.

 

مزایای مکمل (UNI-LIVER)

  • حمایت از بدن سازان بعد از تمرین
  • افزایش قدرت و استقامت
  • بهبود سلامت عضلات
  • کاهش خستگی‌ و استرس

 

Amino Tech

universal nutrition 001 aminotech 375 tablets large 21

(Amino Tech) یک مکمل غذایی می‌باشد که بر اساس ادعای سازندگان آن دارای یک کامپلکس قدرتمند از مواد مغذی آنابولیک می‌باشد. این مکمل برای استفاده بدن سازان طراحی شده است و همینطور کسانی‌ که قصد انجام تمرینات سخت و پر فشار را دارند. این مکمل در فرم کپسول عرضه شده است و مصرف آن راحت و آسان می‌باشد. مصرف منظم آن میتواند به افزایش قدرت بدن کمک کند و در نتیجه میتوانید سریعتر به اهداف تمرینی خود دست یابید. این مکمل در سطوح سلولی میتواند به عضلات سوخت رسانی کند و میتواند فرد مصرف کننده را قوی و پر انرژی کند و همچنین آنها را برای انجام یک جلسه تمرینی پر فشار آماده کند.

این مکمل سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد و مصرف آن به بهبود سلامت عمومی‌ بدن کمک می‌کند. این مکمل همچنین باعث بهبود سنتز پروتئین، افزایش استقامت و بهبود ریکاوری سریع عضلات آسیب دیده کمک می‌کند. این مکمل همچنین در چربی‌ سوزی نیز به شما کمک می‌کند و میتواند در رسیدن به بدنی کم چرب و جذاب نیز شما را یاری کند. هر مکمل حاوی ۳۷۵ کپسول می‌باشد.

 

نحوه عملکرد و لیست مواد سازنده

این مکمل بعد از تمرین مورد استفاده قرار می‌گیرد. نحوه عملکرد (Amino Tech) از طریق افزایش سنتز پروتئین و حفظ آزاد سازی جریان مستمر آمینو اسید‌ها می‌باشد که همین امر میتواند از فعالیت‌های آنابولیک درون بدن حمایت کند. با مصرف این مکمل عضلات آسیب دیده سریعتر ریکاوری میشوند و استقامت عضلانی افزایش میابد. فرمول تهیه این مکمل حاوی مواد تشکیل دهنده قدرتمندی می‌باشد :

  • پروتئین سفیده تخم مرغ : به عنوان یک منبع آمینو اسیدی
  • ویتامین‌ها : تغذیه بدن و افزایش قدرت
  • پروتئین وی کنسانتره : تضمین حفظ جریان آزاد سازی مستمر آمینو اسید‌ها در طول روز
  • آمینو اسید‌های شاخه دار : افزایش قدرت بدن

این مکمل حاوی مواد تشکیل دهنده ای می‌باشد که بتواند به وعده‌های کمپانی سازنده جامع عمل بپوشاند. این مکمل از مصرف کننده بعد از اتمام جلسه تمرینی از طریق ایجاد یک جریان مستمر انرژی و بهبود ریکاوری عضلات آسیب دیده حمایت کافی‌ را انجام میدهد. این مکمل همچنین میتواند باعث افزایش استقامت عضلانی و بهبود چربی‌ سوزی نیز شود. عملکرد این مکمل از طریق سوخت رسانی کافی‌ به عضلات برای رشد و افزایش قدرت آنها می‌باشد. استفاده از این مکمل میتواند در ساختن بدنی جذاب و متناسب به شما کمک کند.

مزایای مکمل (Amino Tech)

  • حاوی مواد تشکیل دهنده با کیفیت بسیار بالا
  • افزایش سنتز پروتئین
  • بهبود قدرت عضلات

 

Amino 1900

1ban Universal Nutrition Banner

(Amino 1900) یک محصول آمینو اسیدی پپتایدی زود هضم می‌باشد که میتواند باعث بهبود جذب، افزایش سنتز پروتئین و احتباس نیتروژن شود و در عین حال میتواند از تجزیه پروتئین‌ها در بدن بکاهد. این مکمل برای مصرف بعد از تمرین، قبل از خواب یا بین وعده‌های غذایی محصول بسیار خوبی‌ می‌باشد. این مکمل دارای پروتئین‌های می‌باشد که میتواند در رشد عضلات، ترمیم و بازسازی آنها کمک زیادی به شما کند. سازندگان آن مدعی هستند که مکمل (Amino 1900) دارای فرمول تهیه کاملا طبیعی می‌باشد که سرشار از آمینو اسید‌ها بوده و میتواند به بهبود رشد عضلات و بهبود ترمیم آنها کمک کند. این مکمل همچنین در تولید انرژی نیز موثر است و از این طریق میتواند باعث افزایش عملکرد، تمرکز و قدرت ذهنی‌ شما هنگام انجام تمرینات شود.

 

میزان کارایی و لیست مواد تشکیل دهنده

این مکمل عمدتا تشکیل شده از پروتئین‌ها می‌باشد که در ساخت عضلات نقش مهمی‌ دارند. گفته میشود که مصرف این مکمل بعد از یک تمرین سخت برای بهبود ترمیم و بازسازی عضلات بسیار کارامد می‌باشد. هنگامی که بدن در حالت بدون غذا قرار می‌گیرد پروتئین به منظور تولید انرژی تجزیه میشود تا بتواند باعث بهبود عملکرد ذهنی‌ و فیزیکی‌ و همچنین بهبود تمرکز شما حین تمرین شود. مواد تشکیل دهنده این مکمل عبارتند از :

  • پروتئین وی کنسانتره : این پروتئین با تامین آمینو اسید‌های مورد نیاز بدن میتواند به رشد عضلات خالص و ترمیم آنها کمک کند. همچنین این پروتئین میتواند در تولید انرژی، بهبود عملکرد فیزیکی‌ و بهبود قدرت به شما کمک کند.
  • پروتئین وی هیدرولیز : این پروتئین میتواند به شما در رسیدن به بدنی خشک، خوش فرم و عضلانی کمک کند. این پروتئین نیز میتواند باعث تامین آمینو اسید‌های مورد نیاز بدن شود و همچنین دارای مقادیر بسیار اندک کلسترول، کربوهیدرات و چربی‌ می‌باشد.
  • دی کلسیم فسفات : دی کلسیم فسفات یک آنیون بین سلولی می‌باشد که میتواند به ذخیره انرژی و بهبود متابولیسم بدن کمک کند. این ماده همچنین میتواند در به کار گیری موثر ویتامین‌های گروه (ب) کمک کند و همچنین در بهبود عملکرد ارگان‌های بدن و بهبود اعصاب و عملکرد عضلات نقش دارد.
  • استئاریک اسید : این ماده در تولید اسید‌های چربی‌ که فعالیت‌های بدن نظیر فشار خون، واکنش‌های ایمنی و لخته شدن خون را تنظیم میکنند نقش دارد.
  • لسیتین : لسیتین یک ماده قدرتمند در بهبود تولید انرژی، عملکرد ذهنی‌ و تمرکز می‌باشد و همچنین میتواند به درمان آلزایمر و زوال عقل کمک کند.
  • منیزیم استئارات : این ماده در تولید قرص‌های این مکمل به عنوان یک روان کننده برای مصرف راحت مورد استفاده قرار گرفته است.
  • پیریدوکسین اچ سی‌ ال : این ماده به واکنش آنزیم‌ها کمک می‌کند، بنابراین میتواند باعث بهبود متابولیسم آمینو اسیدها، انتقال دهنده‌های عصبی و تولید سروتونین شود.

 

آیا (Amino 1900) واقعا کارامد است؟

بله. این مکمل سرشار از انواع پروتئین، مواد معدنی و دیگر مواد تشکیل دهنده طبیعی می‌باشد که میتوانند در رشد عضلات و ترمیم آنها موثر باشند. این مکمل همچنین از طریق بهبود متابولیسم میتواند به تولید بیشتر انرژی کمک کند که نتیجه آن بهبود عملکرد فیزیکی‌ و افزایش استقامت در طول تمرین می‌باشد.

 

مزایای (Amino 1900)

  • این مکمل تولید شده توسط یک کمپانی مشهور می‌باشد که تخصص آنها تولید مکمل‌های ایمن و کاملا طبیعی و بهبود دهنده سلامتی‌ می‌باشد.
  • دارای انواع پروتئین‌ها که میتواند به رشد و افزایش قدرت عضلات کمک کند.

 

Animal Cuts

animal cuts 42 packs bakar lemak green coffee diuretic puppyseven 1703 05 puppyseven@1

(Animal Cuts) یک محصول تولید شده از کمپانی کاملا مشهور یونیورسال می‌باشد که برای چند دهه است که در زمینه تولید مکمل‌های مخصوص بدن سازی در بالاترین سطح فعالیت می‌کند. این محصول نیز جزو خط تولید کامل آنها با نام (Animal) می‌باشد که در این خط تولید انواع محصولات برای بدن سازان و ورزشکاران با اهداف گوناگون طراحی شده است. مکمل (Animal Cuts) با عنوان یک مجموعه کامل ویتامینی توصیف میشود، کلمه ای که اغلب برای این دست از مکمل‌های بدن سازی اطلاق میشود. این مکمل حاوی چندین کامپلکس متفاوت می‌باشد که هر کدام از طریقی روی بخش‌های مختلف بدن عمل میکنند.

اما به هر حال هدف کلی‌ مکمل (Animal Cuts)، همانطور که از نام آن نیز مشخص است کمک به مصرف کننده در جهت رسیدن به بدنی کم چرب تر می‌باشد که این امر در دنیای بدن سازی رقابتی امری حیاتی می‌باشد. یک بدن به اصطلاح کات شده به آن بدنی گفته میشود که دارای تفکیک عضلانی بیشتری به واسطه کاهش آب و چربی‌ بدن باشد. در صفحه این مکمل در سایت رسمی‌ یونیورسال به شکل جزئی توضیح داده شده است که این مکمل چگونه عمل می‌کند و ویدئو ای هم در این باره قرار داده شده است.

علاوه بر کاهش چربی‌ بدن مکمل (Animal Cuts) میتواند در کاهش میل به مصرف کربوهیدرات‌ها و همچنین سرکوب اشتها نقش داشته باشد. اگرچه مکمل (Animal Cuts) برای بدن سازان مسابقه ای بیشترین مزیت را دارد اما افراد عادی نیز میتوانند به صورت دوره ای به شکل منظم آن را مصرف کنند، به این صورت که ۳ هفته مصرف ادامه داشته باشد و یک هفته قطع مصرف شود.

 

مواد تشکیل دهنده موجود در مکمل (Animal Cuts)

مواد تشکیل دهنده موجود در مکمل (Animal Cuts) روی لیبل این محصول موجود در وب سایت رسمی‌ آن ذکر شده است. لیست این مواد تشکیل دهنده بسیار طولانی می‌باشد زیرا که فرمول ساخت این مکمل متشکل از ۸ ترکیب مختلف می‌باشد که هر کدام از آنها به منظور هدف خاصی‌ طراحی شده‌اند. برخی‌ از مهم‌ ترین ترکیبات موجود در این مکمل ترکیبات ترموژنیک، ترکیبات ادرار آور، ترکیبات متابولیک، ترکیبات مهار کننده کورتیزول و ترکیبات نوتروپیک هستند.

دو ترکیب اولی‌ که ذکر شد برای داشتن ظاهری خشک و کات شده بسیار مهم هستند، ترکیبات ترموژنیک دارای برخی‌ مواد تشکیل دهنده هستند که میتوانند دمای بدن را افزایش داده و میتوانند از این طریق کالری سوزی و چربی‌ سوزی را افزایش دهند، در حالی‌ که ترکیبات ادرار آور باعث خروج آب اضافه بدن میشوند که وجود این آب اضافه میتواند ظاهر بدن را پف کرده و نرم جلوه دهد.

 

مزایای مکمل (Animal Cuts)

  • ترکیبات کلیدی همگی‌ لیست شده و توضیحات لازم برای آنها وجود دارد
  • بررسی‌های زیادی از مصرف کنندگان این مکمل وجود دارد
  • مکمل (Animal Cuts) در فروشگاه‌های بسیار معتبر دارای فروش بسیار خوبی‌ است
  • نحوه عملکرد محصول توسط کمپانی سازنده به خوبی‌ توضیح داده شده است

از نکات منفی‌ این مکمل می‌توان به این موضوع اشاره کرد که بیشتر این مکمل برای بدن سازان حرفه ای و جدی طراحی شده است و همچنین دارای محرک‌های زیادی در فرمول ساخت خود می‌باشد. مکمل (Animal Cuts) قطعا مکملی برای افراد عادی نمیباشد. این مکمل دارای چندین محرک قوی و همچنین مواد ادرار آور مختلف می‌باشد که این مکمل را بسیار قدرتمند کرده است و مصرف آن برای افرادی که قصد شرکت در رقابت‌های بدن سازی را ندارند ضرورتی ندارد. اما اگر قصد مصرف آن را دارید باید احتیاط‌های لازم را انجام دهید. هر کسی‌ که خواهان یک تفکیک عضلانی شدید می‌باشد این مکمل بسیار عالی‌ می‌باشد و دارای چندین ماده ثابت شده می‌باشد و تولید کننده آن نیز یک کمپانی بسیار مشهور که دارای اعتبار زیادی نیز هست می‌باشد.

 

Animal Pump

animal pump im test

مکمل (Animal Pump) را دقیقا نمی‌توان یک مکمل بهبود دهنده سطح نیتریک اکسید دانست زیرا اینطور نیست. این مکمل چیزی بیش از آرژنین می‌باشد و در کنار آن از انواع دیگر بهبود دهنده‌های عضله سازی نیز استفاده شده است. این مکمل را بیشتر می‌توان یک مکمل قبل از تمرین دانست. بر اساس لیبل محصول این محصول حاوی مواد تشکیل دهنده زیر است :

  • ۳ گرم کراتین
  • ۲ گرم آرژنین
  • ۵۰۰ میلی گرم کافیین، اوودیامین، وینپوستین
  • ۷۰۰ میلی گرم آنتی اکسیدان ها
  • ۱۰۰۰ میلی گرم تاورین، ریشه زنجبیل، سینولین و بیوپرین

همانطور که می‌بینید فرمول ساخت این مکمل دارای مواد متفاوتی می‌باشد و از آنجایی که دوز هر کدام از این مواد به دقت اندازه گیری شده است مکمل (Animal Pump) میتواند در افزایش جریان خون، افزایش تمرکز و عزم شما موثر باشد. علاوه بر این مزایا، این مکمل میتواند باعث افزایش عملکرد عضلات و استقامت آنها نیز شود که این موضوع امری حیاتی در انجام تمرینات در باشگاه می‌باشد.

 

مزایای اصلی‌ مکمل (Animal Pump)

  • افزایش تمرکز
  • بهبود عملکرد عضلات
  • بهبود عزم شما در انجام تمرینات
  • بهبود استقامت
  • افزایش جریان خون

 

آیا مصرف (Animal Pump) دارای عوارض جانبی جدی می‌باشد؟

از آنجایی که دوز‌های این مکمل به شکل بسیار دقیقی‌ تهیه شده است می‌توان گفت که مصرف این محصول دارای هیچگونه عوارض جانبی خطرناکی نمیباشد. اما با این بیان، شما همچنان باید به دستور عمل نحوه مصرف مکمل دقت کنید و از همان پیروی کنید. اگر از دستور عمل درج شده روی بطری مکمل پیروی کنید به احتمال بسیار زیاد مشکلی‌ نخواهید داشت!

 

نتیجه گیری پایانی در مورد مکمل (Animal Pump) چه می‌باشد؟ آیا ارزش قیمتش را دارد و باید آن را مد نظر قرار داد؟

با در نظر گرفتن همه موارد، بدون هیچ شکی‌ کمپانی یونیورسال در تولید مکمل‌های قبل از تمرین خود بسیار عالی‌ عمل کرده است و این مکمل‌ها میتوانند یک افزایش جریان خون دیوانه وار را برای شما به ارمغان آورند. اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم، مکمل (Animal Pump) دارای یکی‌ از قویترین فورمول‌های مکمل‌های قبل از تمرین در بازار می‌باشد و نه تنها میتواند باعث افزایش قدرت و استقامت کلی‌ بدن شود، بلکه میتواند باعث افزایش تمرکز و افزایش جریان خون نیز شود که همگی‌ این موارد برای موفقیت شما در باشگاه حیاتی می‌باشد

 

Animal Pak

1

(Animal Pak) چیست؟

اساسا این مکمل یک مولتی ویتامین روزانه می‌باشد که برای سلامت عمومی‌ و کارکرد مناسب بدن طراحی شده است. مکمل (Animal Pak) به شکل مخصوص برای سلامت بدن طراحی شده است. به همین ترتیب، این مولتی ویتامین میتواند از ورزشکاران جدی و حرفه ای نیز که تمرینات سخت و سنگینی‌ را دارند حمایت کرده و باعث افزایش قدرت و توان آنها شود. مواد تشکیل دهنده این مکمل چندین ویتامین مختلف هستند که به منظور حفظ سلامت عمومی‌ بدن به کار برده شده‌اند. اگر برای رژیم مکملی خود به دنبال یک بنیان بسیار پایدار هستید (Animal Pak) بهترین گزینه شما از جهت حمایت بدن در تمرینات سنگین و پر فشار می‌باشد.

این محصول مورد اعتماد مصرف کنندگان آن می‌باشد زیرا که یک مولتی ویتامین کارامد و اصیل می‌باشد که به منظور اهداف بدن سازی و پاورلیفتینگ طراحی شده است. به مدت بیش از ۳ دهه است که این مولتی ویتامین بهترین گزینه در بازار می‌باشد. این مولتی ویتامین برای آن دسته از ورزشکارانی است که نیازمند حداکثر عملکرد در تمرینات پر فشار میباشند.

 

نحوه عملکرد مکمل (Animal Pak)

بدن انسان طوری طراحی شده است که میتواند در شرایط عادی خود را پایدار حفظ و از فعالیت‌های خود پشتیبانی کند اما هنگامی که فرد مقداری تمرینات سنگین و پر فشار انجام دهد بدن برای حفظ عملکرد خوب خود نیازمند مواد مغذی بیشتری می‌باشد. این مکمل که شامل مواد معدنی، ویتامین ها، آمینو اسید‌های ضروری، کربوهیدرات‌ها و آنتی اکسیدان‌ها می‌باشد میتواند از هر طریقی بدن شما را حمایت کند.

با استفاده از مکمل (Animal Pak) نه تنها این مواد ضروری را دریافت خواهید کرد بلکه با توجه به دوز‌های بزرگ این مکمل میتوانید بیشترین مزایای آنها را دریافت کنید. نحوه عملکرد آن اینگونه است. ویتامین‌ها و مواد معدنی چه ارگانیک و چه غیر ارگانیک میتوانند باعث افزایش قدرت و حجم عضلات شوند. هنگامی که این ویتامین‌ها و مواد معدنی در دوز‌های لازم به بدن برساند میتوانند به عنوان یک عامل فارماکولوژیک و کاتالیست عمل کنند. آنها میتوانند باعث بهبود تاثیرات آنابولیک در بدن و افزایش انرژی شوند و از طریق فعال سازی واکنش‌های شیمیایی بزرگ و مهم میتوانند تمرینات سنگین و پر فشار شما را حمایت کنند. مکمل (Animal Pak) طوری طراحی شده است تا تمام خلا های غذایی حاصل از انجام تمرینات بدن سازی را برای شما جبران کند.

 

مزایای مکمل (Animal Pak)

  • افزایش سطح تستوسترون
  • بهبود کلی‌ سلامت بدن
  • امکان افزایش قدرت
  • امکان افزایش عملکرد بدن

 

100% Beef Aminos

5b38eddfb1245 1

مکمل (100% Beef Aminos) از کمپانی یونیورسال یک مکمل آمینو اسید‌های شاخه دار می‌باشد که برای افزایش سنتز پروتئین، ریکاوری عضلات و استقامت آنها حین تمرین ضروری می‌باشد. برای دریافت بیشترین نتایج از این مکمل، توصیه میشود که حداقل ۲ قرص همراه وعده‌های غذایی یا حداکثر ۶ قرص در روز را مصرف کنید. این مکمل میتواند به حفظ جریان مستمر آمینو اسید‌های با کیفیت در جریان خون درون بدن کمک کند.

 

نحوه عملکرد و لیست مواد تشکیل دهنده

کمپانی یونیورسال مدعی است که مکمل (100% Beef Aminos) آنها از طریق بهبود شرایط آنابولیسم بدن عمل می‌کند، فرایندی که در آن بدن از مواد مغذی حاصل از مصرف غذا‌ها برای ساخت بافت‌ها استفاده می‌کند، که در اینجا منظور ساخت بافت‌های عضلانی از آمینو اسید‌ها می‌باشد. با مصرف مکمل (100% Beef Aminos) شما میتوانید از بیشترین مزایای بالقوه گوشت گاو استفاده کنید و دیگر از مضرات آن نظیر مقادیر بالای چربی‌ خبری نخواهد بود. مکمل (100% Beef Aminos) برای بدن سازانی ساخته شده است که میخواهند به طور طبیعی عضلات خود را حجم دهند. در این محصول از آمینو اسید‌هایی استفاده شده است که در گوشت گاو یافت میشود. در ادامه مواد تشکیل دهنده کلیدی آن ذکر میشود :

  • پروتئین : پروتئین یکی‌ از واحد‌های سازنده بافت‌های مختلف بدن می‌باشد نظیر عضلات، غضروف، استخوان ها، خون و پوست. همچنین از آن برای تولید انواع آنزیم ها، هورمون‌ها و دیگر مواد شیمیایی بدن استفاده میشود.
  • ویتامین آ : این ویتامین برای رشد استخوان ها، افزایش باروری و بهبود کارکرد ایمنی بدن ضروری می‌باشد. این ویتامین همچنین در حفظ بینایی مناسب می‌باشد و ممکن است در کاهش عملکرد شبکیه در افراد مبتلا به بیماری‌های چشمی کمک کننده باشد.
  • ویتامین ث : به بدن در تشکیل و حفظ بافت‌های همبند نظیر استخوان ها، رگ‌های خونی و پوست کمک می‌کند.
  • ویتامین ب۳ : این ویتامین که با نام نیاسین نیز شناخته میشود میتواند به تنظیم سطح کلسترول خون و بنابراین کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی کمک کند.
  • ویتامین ب۶ : این ویتامین در بهبود عملکرد غدد فوق کلیوی، حفظ آرامش و حفظ سلامت سیستم عصبی نقش دارد.
  • آمینو اسید‌های ضروری : این آمینو اسید‌ها عبارتند از لوسین، ایزولوسین، والین، ترئونین، فنیل آلانین، تریپتوفان، متیونین و هیستیدین. این آمینو اسید‌ها قابلیت تحریک مستقیم سنتز پروتئین در عضلات را دارا میباشند و همچنین میتوانند باعث کاهش سرعت تجزیه عضلات و افزایش سطح انرژی بدن شوند.

 

آیا مکمل (100% Beef Aminos) واقعا کارامد است؟

مکمل (100% Beef Aminos) برای بدن سازانی طراحی شده است که میخواهند از طریق طبیعی عضلات خود را رشد دهند. با مصرف آمینو اسید‌های ضروری بدن میتواند حداکثر استفاده از پروتئین‌ها را به منظور ریکاوری سریع تر داشته باشد و همچنین میتوانند استقامت عضلات حین تمرین را افزایش دهد. در بیشتر نظرات افراد مصرف کننده کارایی این مکمل ثابت شده است گرچه افرادی هم آنطور که میخواستند شاهد نتایج آن نبودند.

 

مزایای مکمل (100% Beef Aminos)

  • ساخته شده از مواد طبیعی
  • میتواند یک جایگزین خوب برای استروید‌ها در جهت افزایش حجم عضلات باشد
  • کمپانی سازنده در دنیای بدن سازی بسیار شناخته شده می‌باشد و مورد اعتماد بدن سازان می‌باشد
نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات