نتایج مسابقات مستر المپیا آماتوری روسیه با شگفتی سازی بچه های تیم ملی
0.0

نتایج مسابقات مستر المپیا آماتوری روسیه با شگفتی سازی بچه های تیم ملی

  • اخبار بدنسازی
  • 29 نوامبر 14
  • محمدرضا امیدی
  • 943 بازدید
  • بدون دیدگاه

نتایج مسابقات مستر المپیا آماتوری روسیه با شگفتی سازی بچه های تیم ملی,نتایج مسابقات مستر المپیا آماتوری روسیه,اخبا نتایج مسابقات مستر المپیا آماتوری روسیه,مسابقات مستر المپیا آماتور های روسیه,مسابقات بدنسازی متسر المپیا

تیم منتخب پرورش اندام ایران با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ بیشترین سهم را از مدالهای توزیع شده در چهارمین دوره مستر المپیای آماتورهای جهان را داشت.

به گزارش تک اندام به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در آخرین روز ( شنبه ۸ آذر) مسابقات مستر المپیای آماتورهای جهان که با حضور ۸۲ ورزشکار از ۲۱ کشور در مسکو روسیه پی گیری شد، تیم اعزامی کشورمان به این رقابتها با سه طلا، سه نقره و چهار برنز به کار خود پایان داد.

در آخرین روز این مسابقات، بابک اکبرنیا در وزن منهای ۸۰ کیلو گرم، مرتضی مشایخ در وزن منهای ۹۰ کیلو گرم و مرتضی اویسی پاک نیت در وزن منهای ۹۵ کیلو گرم به مقام نخست اوزان خود دست یافتند و نشان طلا را به گردن آویختند.

حمید لکزایی در وزن منهای ۸۵ کیلو گرم، آیت نجد باقری در وزن منهای ۹۵ کیلو گرم و رضا باقرزاده در وزن منهای ۱۰۰ کیلو گرم مردان نقره ای پرورش اندام در مستر المپیای مسکو بودند.

سجاد محمدی در وزن منهای ۷۰ کیلو گرم، مصطفی اسکندری در وزن منهای ۸۰ کیلو گرم، مهدی پیرسراندیب در وزن منهای ۹۰ کیلو گرم و مجتبی نوترکی در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلو گرم با کسب نشان برنز مستر المپیای آماتورهای جهان را پشت سر گذاشتند.

علیرضا صاحب زمانی در وزن منهای ۹۰ کیلو گرم و امید سلیمانی دیگر فینالیست های تیم ایران بودند که به ترتیب با کسب عنوان چهارمی و پنجمی به کار خود پایان دادند.

براساس این گزارش، به نفرات اول هر وزن این رقابتها ۳۰۰۰ هزار دالار جایزه نقدی تعلق می گیرد و به نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب ۱۵۰۰ و ۱۰۰۰ دلار اهدا می شود.

قهرمان قهرمانان این مسابقات نیز علاوه بر جایزه ۶۰۰۰ هزار دلاری، جواز مستقیم پنجاه و یکمین دوره مسابقات مستر المپیای حرفه ای ( ۲۰۱۵) را بدست می آورد.

قهرمانان اوزان هشتگانه تا دقایقی دیگر برای تعیین اوورالی این رقابتها به روی صحنه می روند که خبر آن متعاقبا اعلام می شود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات