۵ راه ساده برای افزایش رکورد پرس سینه
0.0

۵ راه ساده برای افزایش رکورد پرس سینه

  • مقالات بدنسازی
  • 5 آوریل 17
  • حسام رضائی
  • 5,731 بازدید
  • بدون دیدگاه

چقدر پرس سینه میزنید؟ این سوالی‌ است که به وفور پرسیده میشود.برخی‌ گرایشات هیچگاه از بین نمی‌روند و تمایل به افزایش رکورد در پرس سینه جز همین گرایشات می‌باشد.مردان و زنان جوان در سراسر جهان به شدت روی رکورد خود در حرکت پرس سینه حساس هستند،از آنجایی که پاورلیفتینگ و کراس فیت در این سال‌ها بیشتر مورد توجه واقع شده‌اند تعداد افرادی که خواهان افزایش قدرت خود در حرکات اصلی‌ هستند نیز رو به افزایش است.

 

در اینجا ما به سراغ حرکت پرس سینه خواهیم رفت.افزایش رکورد در حرکت پرس سینه همیشه آسان نمی‌باشد.برخی‌ از افراد دارای ساختار بدنی مناسب و اندام‌های با طول بسیار خوب هستند که به شکل طبیعی میتوانند رکورد‌های بسیار قابل توجهی‌ را در حرکت پرس سینه از خود به جای گذارند.اما بقیه‌ افراد باید خلاق باشند و چیز‌های جدیدی را در جهت بهبود رکورد خود امتحان کنند.اما شما باید از کجا شروع کنید؟ در زیر ۵ روش ساده و منحصر به فرد برای شما معرفی‌ خواهیم کرد که به وسیله آنها میتوانید رکورد پرس سینه خود را بهبود بخشید.

 

 

روش ۱ : تبحر بالا در انواع حرکات شنا

آیا تا کنون کسی‌ را دیده اید که حرکت شنا با یک دست را برای یک تکرار بتواند انجام دهد؟ بعید می‌دانم.برای چند تکرار متوالی‌ چه؟ شاید اصلا ندیده باشید.تبحر بالا روی انواع مختلف حرکات شنا میتواند تاثیر بسیار زیادی را روی رکورد پرس سینه شما داشته باشد.

 

 

روش ۲ : تبحر در فرم صحیح انجام پرس سینه

بسیاری از افراد در باشگاه‌های بدن سازی را می‌توان دید که روی انجام فرم صحیح حرکت پرس سینه تبحر ندارند.بسیار حیاتی می‌باشد که در انجام حرکات مختلف روی انجام فرم صحیح آنها مسلط شوید و حرکت پرس سینه نیز فرقی‌ ندارد.شما از منابع مختلفی‌ میتوانید ویدیو‌های آموزشی مربوط به حرکت پرس سینه را دیده و روی فرم انجام آن تمرین لازم را انجام دهید.

 

 

روش ۳ : انجام پرس سینه بیشتر

انجام تنها یک جلسه پرس سینه در هفته را فراموش کنید.در هفته ۲، ۳ یا حتی ۴ جلسه پرس سینه را انجام دهید تا بدن شما کاملا با آن منطبق شود.البته این موضوع به این معنی‌ نیست که هر جلسه تا ناتوانی کامل بروید در حقیقت بهتر است از ‌ست‌های تا ناتوانی دوری کنید.به جای آن بهتر است روی فرم حرکت، انجام انفجاری حرکت و رعایت اصل اضافه بار تمرکز کنید.

why your chest isnt growing bench press mistakes

 

 

روش ۴ : عضلات پشت خود را بسازید

آیا تا کنون یک پاورلیفتر با عضلات پشت کوچک دیده اید؟ خیر. داشتن عضلات پشت قوی و حجیم میتواند تاثیر بسیار زیادی روی ایجاد قدرت در حرکت پرس سینه داشته باشد.این موضوع در مورد عضلات پا نیز صدق می‌کند.تمرینات عضلات پشت و پای خود را دست کم نگیرید.آنها میتوانند در تقویت رکورد پرس سینه شما بسیار کمک کننده باشند.

 

 

روش ۵ : کار روی قدرت پنجه ها

بسیاری از افراد هرگز روی قدرت پنجه‌ها و ساعد‌های خود کار نمیکنند.نگه داشتن صفحه وزنه و حرکات ساعد میتواند قدرت پنجه‌های شما را بسیار افزایش دهد.داشتن قدرت پنجه‌های بسیار زیاد هنگام افزایش رکورد پرس سینه میتواند بسیار به شما کمک کند.قدرت پنجه‌های خود را دست کم نگیرید

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات