گفت و گوی های جلال نادمی و رافائل سانتوزا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام
0.0

گفت و گوی های جلال نادمی و رافائل سانتوزا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام

  • اخبار بدنسازی
  • 1 دسامبر 14
  • محمدرضا امیدی
  • 389 بازدید
  • بدون دیدگاه

جلال نادمی, سرپرست تیم اعزامی پرورش اندام به چهارمین دوره مسابقات مستر المپیای آماتورهای جهان کسب ۱۰ مدال طلا، نقره و برنز را نشانه قدرت و پتانسیل بالایی پروش اندام ایران دانست و گفت: حضور تیم ایران در هر رویدادی باعث ارتقاء سطح فنی آن رقابتها می شود و این چیزی است که رافائل سانتوزا رئیس فدراسیون جهانی IFBB نیز بر آن تأکید داشت.

جلال نادمی، دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام پس از بازگشت از مسکو روسیه در گفتگو با ابراز رضایت از عملکرد تیم اعزامی اظهار داشت: شاید اگر برخی ملاحظات وجود نداشت و بحث میزبانی روس ها نبود هم در کمیت و هم در کیفیت تیم ایران به مدال های بیشتر و مرغوب تری دست پیدا می کرد.

نادمی با اشاره به اینکه فدراسیون کشورمان برای حضور مقتدرانه تر در مسابقات جهانی ۲۰۱۵ اسپانیا و ۲۰۱۶ که ایران میزبان آن است، برنامه ریزی خود را برای تشکیل دو تیم یکدست و خوب آغاز کرده است، گفت: پشتوانه پرورش اندام ایران آنقدر قوی است که هم زمان می تواند چند تیم ملی داشته باشد، تیم هایی که در هر رویدادی شرکت کنند می توانند به عنوان قدرت برتر مسابقات مورد توجه قرار بگیرند.

دبیر فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست در اینگونه مسابقات تیم ایران به جای ترکیب دو تیم با تعداد محدودتری شرکت کند، اظهار داشت: مسلماً وقتی در هر وزن مدعیان اصلی، ورزشکاران یک کشور باشند متولیان برگزار کننده مسابقات طوری برنامه ریزی می کنند تا همه مدال ها به آن تیم نرسد و این باعث می شود در حق قهرمانی که شایستگی کسب مدال دارند تضیع شود.

نادمی افزود: در این خصوص باید جلسه ای با حضور رئیس فدراسیون، کادر فنی و رئیس سازمان تیم های ملی تشکیل شود تا راهکار بهتری اتخاذ شود.

نادمی همچنین در خصوص دیدارش با رئیس فدراسیون جهانی در مسکو، گفت: در حاشیه مسابقات مستر المپیا در روسیه ملاقاتی با دکتر رافائل سانتوز داشتم وی تأکید داشت که طبق برنامه ریزی صورت گرفته بهمن ماه برای سفر به ایران راهی تهران می شود.

رافائل همچنین برگزاری مسابقات بادی کلاسیک در چهارمین دوره بازیهای آسیایی در پوکت تایلند را گام مهمی در جهت المپیکی شدن پرورش اندام دانست و گفت: در همین راستا سال آینده و در اولین دوره بازیهای اروپایی که در آذربایجان برگزار می شود، پرورش اندام یکی از رشته های حاضر در این بازی ها است که این حضور نیز می تواند نقطه مثبتی برای المپیکی شدن این رشته پر طرفدار باشد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات