چربی‌ سوز بسیار قدرتمند و خطرناک DNP
4.5

چربی‌ سوز بسیار قدرتمند و خطرناک DNP

  • چربی سوزی
  • 8 دسامبر 20
  • حسام رضائی
  • 4,808 بازدید
  • 2 دیدگاه

چربی‌ سوز بسیار قدرتمند DNP   می تواند شما را وارد سطح جدیدی کند. هنگامی که مردم به استروید‌ها فکر میکنند، اکثر آنها گمان میکنند که با مصرف این دارو‌ها یک شبه تبدیل به یک بدنساز حرفه ای (IFBB) خواهند شد. اما باید گفت که اکثر استروید‌ها چنین کاری را انجام نمیدهند، حتی قوی‌ترین نوع آنها. اما گاهی‌ اوقات، استروید‌ها لزوما به دلیل خواص آنابولیک و حجم ساز خود مورد ستایش قرار نمیگیرند، بلکه شهرت آنها به دلیل توانایی زیادشان در چربی‌ سوزی شدید و ایجاد یک حجم خشک عضلانی می‌باشد. به عبارت دیگر اگر بدانید که قصد مصرف چه چیزی را دارید پس لازم نیست نگران افزایش بیش از حد حجم خود باشید. برای مثال، هنگامی که بحث چیزی مثل (DNP) باشد، دارویی می‌باشد که شما را واقعا میتواند وارد سطح جدیدی کند، اما بر اساس آن گفته قدیمی‌، قدرت زیاد مسئولیت زیادی را نیز به همراه دارد.

قطعا درست است که در کره زمین دارویی همانند (DNP) وجود ندارد که بتواند در سریع‌ ترین زمان ممکن چربی‌ سوزی کند، اما همچنین هیچ دارویی نیز به اندازه (DNP) که دارای همین خواص چربی‌ سوزی باشد، خطرناک نیست. به همین دلیل است که اگر بخواهید از (DNP) برای حل مشکل چربی‌ سوزی خود استفاده کنید باید به شدت دقیق و محتاط باشد. اگرچه از این دارو می‌توان استفاده کرد، اما به شدت خطرناک می‌باشد. علیرغم اینکه (DNP) به شدت خطرناک می‌باشد، اما به شدت نیز در زمینه چربی‌ سوزی کارامد است. با این بیان، بسیار مهم است که بدانیم چرا این دارو به شدت کارامد و در عین حال به شدت خطرناک است.

 

 

در دهه ۳۰ میلادی، (DNP) به عنوان یک داروی چربی‌ سوزی روانه بازار فروش شد. حتی افراد خبره و شبه متخصص در آن زمان نیز به قدرت بسیار زیادی این دارو در چربی‌ سوزی پی بردند. همچنین بسیاری از مردم نیز دریافتند که (DNP) به عنوان دارویی که در بازار به فروش می‌رسد تا چه اندازه خطرناک می‌باشد. در نتیجه، به آرامی حذف این دارو در سال ۱۹۳۸ انجام شد و سپس مصرف آن به طور کل غیر قانونی‌ اعلام شد. اما با این حال، این امر مانع مصرف مردم از آن در جهت چربی‌ سوزی نشد.

هنوز هم بسیاری از بدنسازان و فیتنس کاران از (DNP) استفاده میکنند، زیرا این دارو کاملا کارامد است و ممکن است بسیاری از افراد در این جوامع به شما بگویند که دلیلی‌ مبنی بر ترس از (DNP) وجود ندارد، اما حقیقت این است هر کسی‌ که حتی از راه دور نیز از این دارو و قابلیت‌های آن هراس دارد، برای این ترس خود دلایل کاملا کافی‌ را دارد.

(DNP) که با نام رسمی‌ خود (2,4-Dinitrophenol) شناخته میشود، در واقع یک ماده شیمیایی صنعتی است. از (DNP) در گسترش حرفه عکاسی، نابودی قارچ‌ها و به عنوان آفت کش صنعتی استفاده میشده است. پس بنابراین اگرچه این دارو در چربی‌ سوزی بسیار عالی‌ عمل می‌کند، اما مصرف آن معادل مصرف یک سم صنعتی می‌باشد و در این مورد اغراق نمیکنم. چیزی که باعث کارایی خارق العاده (DNP) میشود، سادگی‌ آن است. اگرچه بسیاری از مواد چربی‌ سوز این کار را به شکل غیر مستقیم انجام میدهند، اما حقیقت این است که (DNP) قادر است کاملا به شکل مستقیم چربی‌ سوزی کند.

از لحاظ شیمیایی، (DNP) در تعامل با بدن باعث افزایش دمای بدن به میزان بسیار زیادی میشود. بنابراین (DNP) همانند این است که از درون شما را پخته می‌کند. این دارو مستقیما باعث سوزاندن چربی‌ بدن و فعال شدن فرایند لیپولیز میشود، فرایندی که طی‌ آن سلول‌های چربی‌ مورد استفاده قرار میگیرند. این دارو باعث فعال شدن فرایندی به نام فسفرگیری اکسایشی میشود، به این معنی‌ که بدن لیپید‌ها را تجزیه کرده تا بتواند آن را به انرژی شیمیایی تبدیل کند، اما (DNP) این فرایند را به روشی‌ شدید و موثر انجام میدهد. بنابراین به جای رخ دادن طبیعی این رویداد، (DNP) آن را سرعت بخشیده و در واقع بدن را مجبور به شروع این فرایند می‌کند.

با توجه به سادگی‌ و کارایی این دارو، پس منطقی‌ به نظر می‌رسد که این سادگی‌ برابر با خطرناک بودن نیز باشد.

 

چربی‌ سوز بسیار قدرتمند

چربی‌ سوز بسیار قدرتمند

 

چربی‌ سوز بسیار قدرتمند (DNP) و تاثیرات آن

چیزی که (DNP) را بسیار فوق‌العاده کرده است این است که میتواند نتیجه ای را به همراه داشته باشد که میلیون‌ها محصول دیگر تنها وعده آن را میدهند، یعنی‌ چربی‌ سوزی خالص بسیار سریع. تنها به همین دلیل (DNP) از بسیاری از دارو‌های دیگر چربی‌ سوزی قوی تر عمل کرده، به طوری که آن دارو‌ها از لحاظ کارایی حتی نزدیک به (DNP) نیز نیستند. با مصرف (DNP) شما بدون اغراق میتوانید روزانه یک پوند چربی‌ سوزی کنید، نه فقط آب بدن، بلکه چربی‌ سوزی خالص در بالا‌ترین درجه.

از لحاظ خواص آنابولیک و موارد مرتبط، (DNP) واقعا حرفی‌ برای گفتن ندارد. اما کارایی آن در چربی‌ سوزی بسیار عالی‌ می‌باشد و این تنها جنبه مطلقا مثبت این دارو می‌باشد. به غیر این ویژگی‌، (DNP) در هیچ زمینه دیگری کارایی ندارد. در حقیقت اگر شما یک ورزشکار هستید یا دارای شغل یا سبک زندگی‌ پر مشغله و استرس زایی هستید، این دارو واقعا میتواند کارایی شما را مختل کند، زیرا دمای بدن شما به شدت افزایش میابد که این امر باعث دی هیدراته شدن بدن و بی‌ حالی‌ میشود.

سوالی‌ که اکثر افراد میپرسد این است که جایگزین این داروی خطرناک و شاید کشنده چه چیزهایی میباشند؟ بهترین جایگزین‌ها برای (DNP) در دوره چربی‌ سوزی موادی نظیر کلنبوترول و سایتومل هستند، که اکثرا با نام (T3) شناخته میشود. هر دوی این ترکیبات دارای خواص مشابه هستند، اما از لحاظ اثرات چربی‌ سوزی (DNP) میتواند کاملا هر دوی آنها به طور قاطع شکست دهد.

اگرچه تا کنون مطالبی‌ که در مورد (DNP) گفته شد ممکن است شما را ترسانده باشد که این ترس هم به حق است، اما ممکن است بتوان از این دارو به شکلی‌ استفاده کرد که مضر یا کشنده نباشد. شما باید در مصرف (DNP) به شدت هوشیار باشید که به خود صدمه نزنید، اما در حقیقت انجام این کار تقریبا غیر ممکن می‌باشد. بدون هیچگونه اغراقی یا ایجاد ترس در شما، حقیقت مطلق این است که (DNP) کاملا یک سم خالص می‌باشد، ۱۰۰%!

 

عوارض جانبی (DNP)

شدید‌ترین عارضه جانبی (DNP) مرگ می‌باشد. این یک جوک و حرف اغراق آمیز نیست. اگر تصمیم به مصرف این دارو گرفتید، بدترین چیزی که ممکن است برای شما اتفاق بیفتد ایست قلبی می‌باشد. جدایی از مرگ، چندین عارضه جانبی ناخوشایند دیگر نیز وجود دارد. رایج‌ ترین عارضه جانبی آن بی خوابی بسیار شدید یا همان اینسومنیا می‌باشد. از آنجایی که بدن شما با مصرف (DNP) در حال پخته شدن است، به دلیل عرق بسیار زیاد و عدم توانایی در آرام کردن بدن، خوابیدن کار بسیار سختی خواهد شد.

میزان شدت عرق با مصرف (DNP) به قدری زیاد است که برخی‌ افراد گزارش داده‌اند که تشک آنها پس از برخواستن از خواب کاملا خیس شده بود. میزان تعریق بسیار شدید است زیرا دمای داخلی‌ بدن با مصرف (DNP) به شدت افزایش میابد. به یاد داشته باشید هنگامی که شما میزان سرعت فعالیت‌های متابولیکی خود را افزایش دهید نتیجه این کار افزایش شدید تعریق و افزایش مصرف انرژی درونی‌ بدن می‌باشد. احتمال آسیب به بینایی نیز وجود دارد زیرا که (DNP) میتواند میزان آب مروارید را افزایش دهد، که این اتفاق با مصرف (DNP) امری رایج محسوب میشود.

 

نحوه مصرف (DNP)

(DNP) بسیار محبوب می‌باشد زیرا که بسیاری از افرادی که در حوزه ی بدنسازی فعالیت می کنند، برای یک کاهش شدید وزن قبل از مسابقات از آن استفاده میکنند. دوزی که به شکل رایج توسط بدنسازان استفاده میشود ،رایج‌ ترین آن ۲ میلی‌ گرم در روز می‌باشد، اما این میزان تنها برای افرادی است که دارای بیشترین میزان عضله هستند. بنابراین باید به یاد داشته باشید که اگرچه دوز ۲ میلی‌ گرم برای این افراد کافی‌ می‌باشد، اما اکثر افراد به دلیل اینکه حجم عضلانی لازم برای تحمل این دوز را ندارند پس هیچگاه نباید از دوز‌های حتی نزدیک به این دوز استفاده کنند.

 

حقیقت این است که هیچ اطلاعات قوی و دارای پشتوانه ای در مورد دوز‌های چربی‌ سوز بسیار قدرتمند  (DNP) وجود ندارد زیرا که این دارو حدود ۱۰۰ سال است که مصرف آن ممنوع شده است. هیچ آزمایش معتبر و قانونی‌ در این مورد وجود ندارد بنابراین اکثر توصیه‌ها در زمینه دوز‌های (DNP) نتیجه آزمون و خطا و همچنین گفته‌ها و شنیده‌ها می‌باشد. لازم به ذکر است که اگر شما دارای وزن ۲۰۰ پوند و چربی‌ زیادی باشید، تنها با مصرف دوز‌های بسیار بسیار کوچک از (DNP) میتوانید به نتایج فوق‌العاده ای دست یابید.

 

مصرف دوز‌های بالاتر از ۱ میلی‌ گرم حتی اگر قبلا سابقه مصرف داشته باشید بسیار خطرناک محسوب میشود اما با این حال هر دوزی به همان نسبت میتواند خطرات قابل توجهی‌ داشته باشد، تنها به این دلیل که از (DNP) استفاده می‌کنید. بر اساس موارد استفاده واقعی از منابع دست اول، (DNP) برای افراد عضلانی بسیار خطرناک محسوب میشود، حتی خطرناک تر از افرادی که به آن میزان عضله ندارند. اگر دارای بدنی کم چرب تر باشید، مصرف (DNP) برای شما ایمن تر است، اما به یاد داشته باشید که به دلیل سمی بودن آن برای بدن، این دلیل نمی‌شود که تمام آن میزان (DNP) برای شما ایمن تر محسوب میشود.

 

قابلیت دسترسی به (DNP)

پیدا کردن و خرید (DNP) تقریبا غیر ممکن است. یک دلیل آن ممنوعیت فروش قانونی‌ یا مصرف آن تقریبا در تمامی‌ کشور‌ها می‌باشد. در نتیجه، واقعا تنها می‌توان این دارو را در بازار سیاه پیدا کرد، اما در حقیقت این موضوع کاملا دقیق نیست. افرادی هستند که (DNP) را میفروشند، اما حقیقت این است که احتمال قلابی بودن این محصول زیاد می‌باشد. دلیل این امر این است که بسیاری از افرادی که (DNP) را میفروشند آن را در پوشش دیگر محصولات چربی‌ سوزی و محرک‌ها میفروشند، به دلیل این تاثیرات آنها به سادگی‌ لیبل (DNP) را روی محصولات خود میزنند در حالی‌ که واقعا آن محصول (DNP) نمیباشد.

اگرچه برخی‌ مواد دیگر نیز هستند که میتوانند اثرات مشابه (DNP) را داشته باشند، اما تشخیص آنها غیر ممکن است مگر اینکه کاملا آن محصول تائید شده باشد. همچنین تعیین دوز‌های مناسب این ماده بسیار سخت می‌باشد زیرا (DNP) واقعی بسیار سمی می‌باشد به این معنی‌ شما در تعیین دوز‌های خود میبایست به شدت دقیق عمل کنید. بنابراین اگر هم بتوانید این محصول را پیدا کنید، به احتمال زیاد قلابی می‌باشد.

 

چربی‌ سوز بسیار قدرتمند

چربی‌ سوز بسیار قدرتمند

 

جمع بندی

در مجموع، چربی‌ سوز بسیار قدرتمند  (DNP) یک ترکیب فوق‌العاده می‌باشد که واقعا کارامد است. علیرغم کارایی بسیار بالای این چربی‌ سوز بسیار قدرتمند ، مصرف آن به شدت خطرناک است و بسیاری را قبلا به کشتن داده است و از آنجایی که یک سری افراد همچنان به مصرف آن ادامه میدهند، آمار مرگ این افراد در آینده نیز بیشتر خواهد شد. محصولات امروزی (DNP) عمدتا ترکیبی‌ از (DNP) با دیگر مواد می‌باشد زیرا که پیدا کردن (DNP) خالص بسیار سخت می‌باشد مگر اینکه یک ورزشکار بسیار سطح بالا و حرفه ای باشید. زیرا افرادی که در رده‌های بالای ورزشی کار میکنند معمولا منابع و روابط لازم برای دستیابی به (DNP) را دارند، اینگونه افراد ممکن است بتوانند مقداری (DNP) خالص به دست آورند، اما اگر شما فردی معمولی‌ هستید، به احتمال فراوان چنین شانسی را نخواهید داشت.

شما میتوانید نسبت به خرید آن از طریق اینترنت اقدام کنید، اما به یاد داشته باشید که محصول شما (DNP) خالص نخواهد بود، و اگر هم باشد تا زمانی‌ که آن را مصرف نکنید نمیتوانید تشخیص دهید. جدایی از این، (DNP) دارویی است که باید به درستی‌ دوز آن تعیین شود. به یاد داشته باشید که اگر شما عضله بیشتری دارید، به احتمال زیاد اثرات (DNP) در شما به خوبی‌ افرادی که دارای یک فیزیک بدنی معمولی‌ هستند نخواهد بود. این یعنی‌ اینکه اگر شما یک فرد معمولی‌ هستید، بهتر است برای چری سوزی و عضله سازی به دنبال یک متد جایگزین دیگر باشید. گزینه‌های بسیار بهتری نسبت به دریافت (DNP) موجود می‌باشد.

در پایان، علیرغم قابلیت معجزه آسای (DNP) در زمینه چربی‌ سوزی شدید، این دارو واقعا یک سم می‌باشد. به هیچ طریق دیگری نمی‌توان این موضوع را بیان کرد. حتی اگر تمام پیشگیری‌ها و احتیاط‌های ممکن را نیز انجام دهید، همچنان با مصرف آن امکان مرگ شما وجود دارد.

 

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
4.5/5 - (17 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات