ویکتور مارتینز: اگر بیگ رامی روی اندازه متمرکز شود ممکن است به براندون کوری ببازد!
5

ویکتور مارتینز: اگر بیگ رامی روی اندازه متمرکز شود ممکن است به براندون کوری ببازد!

  • اخبار بدنسازی
  • 3 ژوئن 21
  • محمدرضا امیدی
  • 477 بازدید
  • بدون دیدگاه

ویکتور مارتینز نظر خود را درباره پیروزی بزرگ بیگ رامی و آینده او در بدنسازی بیان می‌کند. بیگ رامی در 19 دسامبر سال 2020 برنده مسترالمپیا شد. پس از مدت ها (تقریباً پس از 10 سال تلاش)  توانایی هایش را به اثبات رساند. برای اولین بار همه اتفاق نظر داشتند که او فراتر از یک برنده است. برد او جنجالی نبود، نه! تنها یک پیروزی ناب برای یک ورزشکار با استعداد و محبوب بود. اما آینده او چه خواهد شد؟ آیا او در سال‌های پیش رو دوباره قهرمان می‌شود؟

در آخرین مصاحبه با ویکتور مارتینز، او نسبت به پیروزی بیگ رامی در مسترالمپیا 2020 واکنش نشان داده و نظر خود را در مورد آینده او به اشتراک می‌گذارد.

بیگ رامی دوباره قهرمان المپیا می‌شود؟

ویکتور مارتینز یک بدنساز حرفه ای است که چند دهه است در این رشته ورزشی فعالیت می کند. او بسیار علاقه مند به بدنسازی است. او نمایش IFBB حرفه ای خود را شروع کرده و در طول این سال ها به طور مداوم در مسابقات شرکت کرده است. وی همچنین شخصی است که درباره این ورزش صریح و صادقانه نظر می دهد. به همین دلیل است که وقتی فرصتی برای برقراری ارتباط مجدد با ویکتور مارتینز فراهم شد، نظرش را درباره مستر المپیا 2020 جویا شدیم. خصوصا این که او بعد از سال ها هیاهو درباره برد بیگ رامی چه احساسی داشت و انتظار داشت که او قهرمان شود.

مانند بسیاری از طرفداران و کارشناسان ورزشی، مارتینز معتقد است که پوند به پوند بیگ رامی سزاوار پیروزی است. اما ما می خواستیم بدانیم که این مسئله چگونه می تواند رقابت های آینده المپیا را تغییر دهد. و آینده برای بیگ رامی چگونه خواهد بود. آیا برنده بعدی شخص دیگری خواهد بود؟ یا بیگ رامی قهرمان چندین ساله ی بعدی را برایمان به ارمغان می آورد؟ و این که آیا اکنون دیگران بیشتر روی اندازه او تمرکز می کنند تا با فیزیک حجیم او مطابقت پیدا کنند؟ دقیقاً مانند چگونگی الهام و تغییر دائمی فرهنگ این ورزش به وسیله رونی کلمن.

پیروزی بزرگ بیگ رامی و آینده او

پیروزی بزرگ بیگ رامی و آینده او

ویکتور مارتینز معتقد است که شکست دادن بیگ رامی در نمایش های آینده برای هر کسی سخت خواهد بود. اما یک نقطه ضعفی وجود دارد. این پیروزی تکرار می شود به شرطی که رمی بتواند شرایط خود هر سال حفظ کند. در گذشته رامی برای برقراری تعادل بین اندازه و آمادگی اش مبارزه کرد. سرانجام او در سال 2020 موفق شد. اما یک سال بی نقص و مطلوب، تضمینی برای موفقیت در آینده نیست.

آینده بیگ رامی در بدنسازی

ویکتور مارتینز اشاره می کند که قدرت بیگ رامی به دو شرط اندازه و آماده سازی بستگی دارد. اگر او بتواند هر دو را حفظ کند در حال حاضر کسی وجود ندارد که بتواند او را شکست دهد. اما گذشته به ما نشان داده که بیگ رامی در کارش ثابت قدم نبوده است. این احتمال وجود دارد که سال 2020 نقطه عطفی برای رامی باشد و آینده او درخشان باشد. اما این احتمال نیز هست که او دوباره به بی ثباتی گذشته اش بازگردد.

این همان نقطه ای است که منظور ویکتور مارتینز کاملا روشن می شود. هنگامی که یک بدنساز به دلیل جثه بزرگ خود بسیار مشهور شود (حتی در مقایسه با اکثر بدنسازان غول پیکر در این ورزش)، ممکن است بیش از حد روی اندازه خود متمرکز شود و آمادگی اش را از دست بدهد. مارتینز معتقد است در صورت تکرار چنین اتفاقی، شخصی مانند براندون کوری یا حتی فیل هیث می توانند دوباره قهرمان شوند.

در اصل موفقیت پیش رو برای بیگ رامی تضمین شده نیست. سال 2021 میدان اثبات این رده بندی ها خواهد بود. آیا او ثابت می کند که پیشرفت هایش برای سال های آینده ماندگار خواهد بود یا این که سرانجام او به بی ثباتی گذشته بازمی گردد؟ راهی برای دانستن وجود ندارد. ویکتور مارتینز این مسئله را تأیید می کند و او انتظار دارد که بیگ رامی به راحتی تسلیم نشود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات