وسلی ویسرز: سخت ترین بخش بدنسازی برای یک بدنساز حرفه ای چيست؟
3

وسلی ویسرز: سخت ترین بخش بدنسازی برای یک بدنساز حرفه ای چيست؟

  • اخبار بدنسازی
  • 24 آوریل 21
  • محمدرضا امیدی
  • 697 بازدید
  • بدون دیدگاه

وسلی ویسرز توضیح می دهد که چالش برانگیزترین بخش بدنسازی برای یک بدنساز حرفه‌ای چیست. برای اینکه یک بدنساز حرفه ای باشید یا هر نوع ورزشکار حرفه‌ای دیگری که باشید، فداکاری و سخت کوشی زیادی لازم است. هیچ کس نمی‌گوید که این کار آسان است. اما علاقه و اشتیاق در ورزش همان چیزی است که این ورزشکاران را به سمت عالی بودن سوق می‌دهد. شکی نیست که بسیاری از عوامل در بدنسازی در مقایسه با سبک زندگی یک فرد “عادی”، چالش برانگیز هستند. اما سخت ترین بخش بدنسازی چیست؟

در مصاحبه با وسلی ویسرز، او جزئیات سخت ترین بخش بدنسازی را بیان می‌کند.

 

 

سخت ترین بخش بدنسازی حرفه ای چیست؟

تمرین تا زمانی که اندام تان احساس کنده شدن کند، چالش برانگیز است. داشتن یک رژیم غذایی دقیق برای ایجاد عضله‌ای پر حجم در حالی که باید لاغر نیز بمانید چالش برانگیز است. ایستادن در زیر نور داغ و به یکباره قرار گرفتن در معرض کمبود آب برای چند دقیقه چالش برانگیز است. این ها همه کارهایی است که هر یک از بدنسازان حرفه ای برای موفقیت باید انجام دهند. اما سخت ترین بخش بدنسازی حرفه ای چیست؟

این سوالی است وسلی ویسرز در مصاحبه ویدئویی به آن پاسخ داد. پاسخ هر شخص احتمالاً متفاوت است اما پاسخ برای وسلی بسیار آسان بود. وسلی ویسرز معتقد است که سخت ترین بخش بدنسازی، سرمایه گذاری تمام وقت و روزانه برای موفقیت است.

 

سخت ترین بخش بدنسازی

سخت ترین بخش بدنسازی

گفته های ویسرز درباره سبک زندگی بدنسازان 

وسلی ویسرز اعتراف می کند که عاشق هر ثانیه‌ی آن (تمرینات بدنسازی) است. اما این نوع سبک زندگی برای تنها بودن بسیار مناسب تر است. ویسرز یک زن و یک فرزند دارد. زندگی او جدا از علاقه اش به بدنسازی است. این سبک زندگی دائماً با تقاضای روزانه لازم برای بدنسازی حرفه ای مغایرت دارد.

شما احتمالاً بارها در مورد احساسات یک بدنساز در هفته های آخر نزدیک به مسابقه، که شما را به سمت یک نمایش سوق می دهد، شنیده اید. بدخلق و منزوی می‌شوند. با توجه به سختی و طاقت فرسا بودن تمرینات آمادگی برای مسابقه، داشتن هر نوع زندگی اجتماعی عادی دشوار است. شما نمی‌توانید به سادگی برای صرف شام بیرون بروید. نمی‌توانید با دوستانتان دورهمی بگیرید. شما به سختی انرژی کافی برای ایستادن دارید چه برسد به اینکه با شخص دیگری در ارتباط باشید.

برخی از بدنسازان با تنها ماندن با این مسئله کنار می‌آیند. برخی اعتراف کرده اند که هنگام آماده سازی برای یک نمایش (شرکت در مسابقه)، حضور در آن (اجتماع و وقت گذرانی با خانواده)، سخت یا غیرممکن می‌شود. برخی دیگر توسط خانواده و دوستان‌شان كه درک می‌کنند مقدمات شركت در مسابقات عوارضی دارد، حمایت می‌شوند و می‌توانند با این شرایط کنار بیایند و به تنهایی آن را تحمل نمی‌كنند.

سخت ترین بخش بدنسازی

سخت ترین بخش بدنسازی

صرف نظر از اینکه یک فرد در چه وضعیتی قرار دارد، تعهد کامل لازم برای بدنسازان حرفه ای فضای کمی برای پرداختن به هر چیز دیگری باقی می‌گذارد. کاملاً عادی است که شما به بیش از یک چیز در زندگی خود علاقه داشته باشيد. بدنسازی علاقه به هر چیز دیگری را سخت می‌کند. این پروسه، به تنهایی به صرف انرژی ذهنی و ساعات زیادی از شبانه روز احتياج دارد.

این فشار و كشمكش مداوم بدنسازان حرفه‌ای است که باید مثل وسلی ویسرز با آن کنار بیایند. اين مسئله برای وسلی به دلیل علاقه‌ به همسر و فرزندش سخت است. وقتی لازم است بین بدنسازی حرفه ای و خانواده يك انتخاب داشته باشيد، انتخاب سخت می‌شود.

این بدان معنا نیست که او محکوم به شکست است. این مسئله فقط احتیاج به توان ذهنی و تلاش بیشتر دارد. به نظر می‌رسد برای ویسرز كارساز است. اما این بدان معنا نیست که چالش برانگیز نیست بلکه برای او سخت ترین بخش بدنسازی است.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
3/5 - (2 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات