همه چیز درباره پریموبولان دی پوت
4.1

همه چیز درباره پریموبولان دی پوت

  • استروئیدها
  • 14 سپتامبر 14
  • محمدرضا امیدی
  • 80,612 بازدید
  • بدون دیدگاه

پریموبولان دی پوت (متنولون استات) Primobolan Depot

پریموبولان دی پوت ، نوع تزریقی استروئید متنولون می باشد . البته مواد تشکیل دهنده پریموبولان همان مواده تشکیل دهنده پریموبولان خوراکی (متنولون استات ) است . در تولید نوع تزریقی ، استر انانتات به این استروئید اضافه شده که بتدریج و به کندی از محل تزریق آزاد می شود و در اختیار سلولها قرار می گیرد . بنابراین طول مدت آن به تستوسترون انانتات شباهت دارد بطوری که مقدار آن در خون همچنان افزایش میابد و این مسئله تا 2 هفته ادامه می یابد .پریموبولان ( متنولون) عبارت است از آنابولیکی که دارای فعالیت طولانی و خواص آندروژنی فوق العاده پایین می باشد . آثرات آنابولیکی آن نیز بسیار ملایم است بطور که قدرت و پتانسیل آن کمتر از دکا دورابولین (ناندرلون دکانوت) می باشد . به همین دلیل پریموبولان متداولترین داروئی هست که در دوره کات عضلات استفاده می شود ،یعنی همان دوره ای که افزایش حجم عضلات ، هدف اصلی تلقی نمی شود عده ای از ورزشکاران ترجیح می دهند آنابولیک ملایمی مثل پریموبولان را به داروهای حجم دهنده ای مثل دیانابول یا تستوسترون اضافه کنند تا هم دوز مصرف آندروژن را کاهش داده و هم عوارض جانبی ناخواسته را به حد اقل برسانند .

پریموبولان

پریموبولان دی پوت دارای خواص فوق العاده ایست و اکثر این خواص از آنجا ناشی می شود که متنولون به استروژن تبدیل نمی شود ، بنا بر این زمانی که از پریموبولان استفاده می کنید نباید شاهد بروز عوارض جانبی وابسته به استروژن باشید افراد حساس که این دارو را استفاده می کنند نباید نگران مشکلاتی چون بزرگ شدن سینه و یا جذب آب باشند . آنچه در اثر مصرف پریموبولان مشاهده می شود بهبود حجم کیفی عضلات است .بنابر این نرمی عضلات را که بر اثر پف کردن و احتباس آب ایجاد می شود ( این مسئله در اکثر استروئیدهای آروماتیزی وجود دارد) مشاهده نمی کنید. ورزشکاری که تحت دوره مصرف پریموبولان قرار می گیرد دیگر با مشکل بالا رفتن فشار خون مواجه نمی شود زیرا این عارضه به مسئله استروژن و جذب آب برمیگردد.هنگامی که دوز هفتگی پریموبولان 100 تا 200 میلی گرم است دیگر هیچ مشکلی در مقدار تستوسترون آندروژنی پیش نمی آید و این مسئله بسیار خوشحال کننده است زیرا هنگامی که ورزشکار مصرف استروئید را قطع می کند دیگر نباید نگران مصرف داروهای کمکی باشد.هنگامی که دوز مصرف بالا می رود مشکل توقف تولید تستوسترون مورد توجه قرارا می گیرد زیرا زمانی که همه استروئیدها تحت یک دوز مصرف می شوند .عمل تستوسترون سازی متوقف می شود البته در اینجا نیز لازم است از داروی کمکی استفاده کنید.

معمولا عوارض جانبی ناشی از مصرف استروئیدها ، پریموبولان دیپوت را شامل نمی شود. البته احتمال بروز عوارض جانبی آندروژنی مثل چرب شدن پوست، آکنه ، افزایش رشد موی صورت و بدن و تشدید ریزش موی سر آقایان بسیار کم است . پریموبولان دارای اثرات ملایم است و مشکلات هم با توجه به دوز مصرف دارو ظاهر می شوند. در واقع اثرات این استروئید ملایم طوری است که مورد توجه خانمها قرار دارد و بانوان می توانند با استرس کمتری از این دارو استفاده نمایند و کمتر نگران عوارض آندروژنی دارو باشند. بهتر است دوز مصرفی هفتگی خانم ها 50 تا 100 میلی گرم باشد البته چون انواع خوراکی پریموبولان دوزهای پایین تری دارد برای خانمها بیشتر توصیه می شود .خانمه می توانند این دارو را به همراه وینس ترول 50 میلی گرم در هفته و یا اکساندرولون 5 تا 10 میلی گرم در روز استفاده کرده و از اثرات آنابولیکی بیشتری بهره مند شوند که البته باز هم باید به فعالیت آندروژنی توجه کرده و نگرانش باشید .بویزه این موضوع زمانی صدق می کند که هر بار بیش از یک آنابولیک را مصرف کنید .توصیه می کنم دارو را با دوزهای پایین تری شروع کرده و بتدریج دوز را افزایش دهید تا بدن با عوارض دارو تا حدی آشنا شده و کنار بیاید ابته در هر صورت عوارض جانبی دارو را از جمله نامنظم شدن قائدگی و تغییرات میل جنسی را تجربه خواهید کرد.

دوز مصرف هفتگی موثر برای آقایان 100 تا 200 میلی گرم است و ورزشکار به راحتی می تواند با اثرات قابل توجه آن در رشد عضلات مواجه شود .آقایان ورزشکار در مقابل دوز هفتگی 200 میلی گرم واکنش نشان می دهند اما مصرف کنندگان معمولی که می خواهند به اثرات آنابولیکی بیشتری دست یابند ، اغلب دوز بالاتری را تزریق می کنند.گاهی اوقات مشاهده می کنیم ورزشکار پرورش اندام از دوز هفتگی 600 الی 800 میلی گرم (6 تا 8 آمپول 100 میلی گرم ) استفاده می کند و از اثرات مثبتش برخوردار می شود.البته زمانی که دوز مصرف این قدر بالا می رود عوارض جانبی آندروژنی تشدید می شود اما در اکثر موارد ورزشکار به راحتی می تواند این عوارض را تحمل نماید.

بعلاوه آقایانی که در رشته پرورش اندام فغالیت می کنند پریموبولان را با استروئیدهای قوی تر دیگری ترکیب می کنند تا به اثرات بیشتر و سریعتر دست یابند . زمانی که تحت رژیم غذایی و یا مرحله کات عضلات هستید ، می توانید یک آندروژن آروماتیز نشده مثل ترن بولون را به دوره مصرف پریموبولان اضافه کنید . در این صورت یک ترکیب آندروژنی قوی ایجاد می شود که به افزایش حجم و سفتی عضلات کمک می کند . در ضمن می توانید استروئید آنابولیک دیگری مثل وینسترول را به این دوره اضافه کنید.باز هم نتیجه چنین ترکیبی عبارت است از : افزایش قابل توجه حجم و سفتی عضلات .

 

برای دریافت قیمت امروز  این استروئید  اینجا کلیک کنید

 

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
4.1/5 - (192 امتیاز)
پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات