مکمل پروتئین فاز 8 ماسل تک | phase8
4

مکمل پروتئین فاز 8 ماسل تک | phase8

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 3 فوریه 15
  • محمدرضا امیدی
  • 3,205 بازدید
  • بدون دیدگاه

phase8 :پروتئین جدید شرکت ماسل تک ترکیبی از چند نوع پروتئین به همراه آنزیم های کمک کننده در هضم میباشد. این پروتئین ماسل تک با توانایی منحصر به فردخود،باعث رهش مداوم 8 ساعته آمینو اسید ها در جریان خون میشود . مزایای افزایش سطح پایدار پروتئین در بدن،این پروتئین را به مکملی بسیار آنابولیک و ضد کاتابولیک تبدیل میکند که موجب رشد سریع عضلات میشود.

فاز 8 “PHASE8” نام مکمل پروتئینی است که با فرمول انحصاری خود و استفاده از انواع مدل های پروتئین جذب پروتئین یا بهتر است بگوئیم ماندگاری پروتئین در بدن را برای جذب حداکثری پروتئین به عضلات ، 8 ساعت در بدن نگه می دارد .

هر وعده از این مکمل 26 گرم پروتئین شیر را به همراه آمینواسیدهای نیمه ضروری برای بدن شما بهمراه دارد . فاز8 ” PHASE8  ” مقدار بسیار کمی کربوهیدرات در وعده خود دارد و این مقدار کم درمورد وجود چربی و هم صدق می کند . میزان قند در این مکمل هم 0 است و بابت این موضوع می توان از مکمل غذایی فاز8 به عنوان یک مکمل پروتئین رژیمی نام برد که برای تمام تیپ های بدنی مورد استفاده قرار میگیرد .

استفاده از این مکمل با وجود فرمول خود و پروتئینی که در آن موجود است و خواصیت آنابولیکی و ضد کاتابولیک دارد باعث رهایی عضلات از خستگی بعد از تمرین و افزایش مدت ماندگاری دم عضلات می شود .

با اینکه پروتئین اصلی این مکمل پروتئین شیر است که منبع دیر هضمی از پروتئین محسوب می شود اما برای بهره برداری بیشتر ورزشکاران این مدل پروتئین با مدل های پروتئین مختلف دیگری ادغام شده که همین موضوع نوید بخش کارایی بسیار بالای این مکمل را دارد .

ویژگی های اصلی PHASE8 :

* استفاده از پروتئین وی هیدرولیزه شده و ایزوله شده Hydrolyzed Whey Protein Isolate

* استفاده از مدل پروتئین کنسانتره شده آب پنیر

* استفاده از میزان مناسب کلسیم دیر هضم

* استفاده از مدل پروتئین وی کازئین Casein

*2.2 گرم گلوتامین در هر وعده

* 4.6 میلی گرم استفاده از آمینو اسیدهای شاخه ای BCAA

روش مصرف PHASE8 :

بهتر است از این مکمل روزانه 1 پیمانه قبل از تمرین یا 1 پیمانه در وعده ناشتا صبح استفاده شود.

 

پروتئین فاز 8 ماسل تک آمریکا پروتئینی ترکیبی از انواع پروتیئین های شیر می باشد که حاوی 26 گرم پروتئین خالص در هر اسکوپ می باشد . پروتئین PHASE 8 ماسل تک تنها پروتئینی است که سطح آمینو اسید ها در خون را به مدت 8 ساعت بالا نگه می دارد . پروتئین جدید ماسل تک پروتئینی کاملأ آنابولیک با خواص بالای کاتابولیک می باشد که برای عضله سازی فوق العاده مفید می باشد. به طور کلی فاز 8 ماسل تک تنها پروتئینی است که با انواع مشتقات پروتئین بدن شما را به مدت 8 ساعت در فاز عضله سازی و ریکاوری قرار می دهد .

پروتئین فاز 8 ماسل تک حاوی 6 منبع پروتئین مفید و ضروری می باشد که این ترکیب را نمی توان در هیچ پروتئینی دیگری پیدا کرد . هر اسکوپ این پروتئین شامل 2.2 گرم گلوتامین خالص و4.6 گرم آمینو اسید شاخه ای ( BCAA ) می باشد .

پروتئین فاز 8 ماسل تچ آمریکا حاوی یک ترکیب منحصرفرد از پروتئین است که اجازه می دهد هر زمان که به پروتئین نیاز داشتید از آن استفاده کنید . چند مرحله ای بودن PHASE 8 ماسل تک باعث کاربرد های مختلف آن می شود مثلأ فاز سریع آن که شامل انواع اسید های آمینه شاخه ای می باشد برای ریکاوری بعد از تمرینات سخت بسیار مفید است . فاز معمولی آن برای جایگزین وعده های غذایی مناسب می باشد . فاز آهسته آن برای هنگام خواب که بدن به پروتئین کازئین احتیاج دارد مناسب می باشد .
این پروتئین ماسل تچ ( Muscle tech ) از بابت طعم فوق العاده می باشد که برای جلب رضایت هر چه بیشتر طرفداران خود از بهترین طعم دهنده های طبیعی استفاده کرده است .

طریقه مصرف پروتئین فاز 8 ماسل تک :
در هر وعده 2 اسکوپ از این پروتئین با 150 میلی لیترآب خنک استفاده شود و یا 1 اسکوپ از این پروتئین وی با 75 میلی لیتر آب خنک استفاده شود .برای رسیدن به بهترین راندمان ممکن حداقل 6 هفته و هر روز حداقل 4 اسکوپ از این پروتئین استفاده شود .

 

 

 PHASE8 muscletech

PHASE8™ is a premium blended protein formula that feeds your muscles for 8 hours. Each scoop contains an impressive 26-gram blend of milk-derived proteins that supplies a sustained-release of amino acids. PHASE8™ has a superior, clean macronutrient profile with only half the carbs and fat of the leading competitor.
The main protein component in PHASE8™ has the unique ability to release amino acids in your bloodstream for 8 hours after taking it.1 Because of these sustained-release properties, it’s a highly anabolic and anti-catabolic protein that helps create a muscle-building environment for longer periods of time.
6 HIGH-QUALITY PROTEIN SOURCES

Overall, PHASE8™ contains only high-quality milk-derived protein sources designed to digest at different rates, putting your body in the perfect state for repair and recovery. Unlike other protein blends, you won’t find any low quality proteins like rice protein in PHASE8™.

1. Hydrolyzed Whey Protein Isolate
2. Whey Protein Isolate
3. Whey Protein Concentrate
4. Milk Protein Concentrate
5. Calcium Caseinate
6.Micellar Casein

 

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
4/5 - (2 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات