توینلب
4

توینلب

  • کمپانی های تولید کننده
  • 12 اکتبر 16
  • محمدرضا امیدی
  • 2,506 بازدید
  • بدون دیدگاه

همه چیز درباره کمپانی توینلب آمریکا

معرفی محصولات و جزئیات

باما همراه باشید.

 

برند Twin Lab در سال 1968 هنگامی بوجود آمد که David Blechman، 20 سال تجربه‌ و مهارت در صنعت داروسازی خود را بکار گرفت تا یک مکمل پروتئینی مایع را تهیه نموده به بازار عرضه کند. او و همسرش با شروع کار در گاراژ خانه و بعد از آنکه صاحب دو سری بچه‌های دوقلو شدند، نام کسب و کارشان را Twin Lab گذاشتند. پس از مدتی کار آنها رونق گرفت و در دهه‌ی 80 Twin Lab به طیف وسیعتری از ویتامین‌ها، مواد معدنی، گیاهان داروئی و چای‌ها منشعب شد.

 

 

امروز، برند تویین لب Twin Lab که از 1968 در NSF به ثبت رسیده بعنوان یک برند پیشگام و معتمد در نوآوری و تولید محصولات بسیار سلامت شناخته شده است. شرکت تویین لب  علاوه بر تولید گسترده ویتامین‌ها، مواد معدنی و مکمل های غذاهای ورزشی تحت نام این برند، محصولات دیگری نیز ساخته و بفروش می‌رساند که از آن جمله می‌توان محصولات غذایی انرژی‌زا و رژیمی Metabolife و چای‌های Alvita را که در سال‌های 1922 بعنوان یکی از تولید کنندگان چای گیاهان معطر در کشور بوجود آمد نام برد.

کارخانه‌ی تویینلب Twin Lab در American Fork UT، یک کارخانه‌ی ثبت شده در NSF، GMP می‌باشد که ما در آنجا بیش از هزار محصول با کیفیت ممتاز را تولید، بسته‌بندی و توزیع می‌کنیم. برنامه‌ی NSF مشخص می‌کند که آیا کارخانه‌ی Twin Lab از تمام قواعد بین‌المللی و سخت‌گیرانه NSF از جمله بررسی و بازرسی فرایند تولید و تجهیزات مربوط به آن پیروی می‌کند و همچنین از هماهنگی شرکت و پذیرفتن استاندارهای سخت‌گیرانه در عدم استفاده از مواد غیرمجاز اطمینان حاصل می‌نماید. تجهیزات کارخانه که توسط NSF تحت عنوان GMP به ثبت رسیده از دقیق‌ترین فرایند بررسی پیروی می‌کند که شامل مانیتور دائمی و بازرسی تجهیزات به صورت سالانه دو بار می‌باشد تا از تطبیق دائمی فعالیت‌ها با نیازهای برنامه اطمینان حاصل گردد.

Twin Lab همچنین یک فعالیت تحقیق و توسعه را در Grand Rapids, MI بانجام می‌رساند و دفتر مرکزی آن در نیویورک می‌باشد. در حال حاضر محصولات Twin Lab در بیش از 55 کشور در سطح جهان موجود می‌باشد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
4/5 - (2 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات