مصاحبه دنیس ولف در مورد علت بازنشستگی وی بالاخره منتشر شد!
1

مصاحبه دنیس ولف در مورد علت بازنشستگی وی بالاخره منتشر شد!

  • اخبار بدنسازی
  • 27 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 879 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : اخیرا مصاحبه دنیس ولف منتشر شد و در مورد علت اصلی بازنشستگی خود و مصدومیت از ناحیه شانه صحبت کرد. دنیس ولف در زمان فعالیت خود به عنوان بدنساز حرفه ای، همیشه در رقابت ها مقام مهمی کسب می کرد. اما در نهایت به دلیل مصدومیت از ناحیه ستون فقرات در سال 2016، قادر به شرکت در رقابت ها نبود و اعلام بازنشستگی کرد. در آخرین مصاحبه دنیس ولف با رسانه GI، وی در مورد بازگشت ناموفق خود به رقابت های 2018 را مورد بررسی قرار داد.

 

دنیس ولف و بازگشت ناموفق به آرنولد کلاسیک 2018

در سال 2016 دنیس ولف به دلیل جراحی ستون فقرات، قادر به شرکت در مسابقات بدنسازی نبود. بعد از جراحی، دنیس ولف تمام تلاش خود را کرد تا به مسابقات بدنسازی بازگردد. بنابراین پس از بهبودی کامل، وی تمرینات خود را آغاز کرد و قصد داشت در مسابقات آرنولد کلاسیک 2018 حضور پیدا کند. در نهایت، این بازگشت آن طور که وی انتظار داشت پیش نرفت. با وجود این که دنیس ولف جراحی سختی را پشت سر گذاشته بود توانست فیزیک خود را تقویت کند ولی سطح آن برای مسابقات کافی نبود.

 

در مصاحبه دنیس ولف با رسانه GI، وی به تمرینات بازگشت خود در سال 2018 اشاره می کند و آن را بدترین تمرینات منتهی به مسابقات می داند. همچنین دنیس ولف توضیح می دهد که در شرایط جسمانی خوبی قرار نداشت و نمی توانست تمرینات بدنسازی را صد در صد انجام بدهد اما به دلیل این که به طرفداران خود قول داده بود، سعی کرد به مسابقات بازگردد.

 

در حالی که مصدومیت از ناحیه ستون فقرات روی تمرینات دنیس ولف تاثیر گذاشته است اما به هر حال وی سعی کرد تا فیزیک خود را برای مسابقات تقویت کند و در نهایت مقام 12 را در مسابقات آرنولد کلاسیک 2018 کسب کرد.

مصاحبه دنیس ولف

در مصاحبه دنیس ولف، از وی خواسته شد تا 5 بدنساز برتر خود را انتخاب و اعلام کند. وی به دستاورد های رونی کلمن و آرنولد شوارتزنگر اشاره کرد. ماتیاس هرتسوگ نامی است که شاید همه طرفداران بدنسازی آن را نشناسند اما از نظر ولف، وی یک رقیب واقعا قدرتمند بود که همیشه دنیس ولف را با فیزیک فوق العاده خود تحت تاثیر قرار می داد. سپس دنیس ولف به دنیس جیمز اشاره می کند و وی را دوست صمیمی خود می داند. اکنون دنیس جیمز به عنوان مربی بیگ رامی فعالیت می کند و قصد دارد در مسترالمپیا 2021 بیگ رامی را برای دومین سال متوالی به مقام قهرمانی برساند.

 

همچنین در مصاحبه دنیس ولف، از وی پرسیده شد سخت ترین قسمت بدن برای تقویت کردن کدام است؟ از نظر دنیس ولف، تقویت عضلات کمر بسیار سخت می باشد. در حالی که وی همیشه احساس می کرد که فیزیک کمر خود را تقویت کرده است اما وقتی وارد صحنه مسابقات شد، متوجه شد در تقویت فیزیک کمر خود خوب تلاش نکرده است.

 

اکنون 5 سال از عمل جراحی ستون فقرات دنیس ولف گذشته است، اخیرا اعلام شد که وی از ناحیه شانه دچار مصدومیت شده  و عمل جراحی وی با موفقیت انجام شده است و ولف همچنین باید به مدت 4 هفته استراحت کند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
1/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات