فیل هیث مهار نشدنی در رقابت های مسترالمپیا 2020!
5

فیل هیث مهار نشدنی در رقابت های مسترالمپیا 2020!

  • اخبار بدنسازی
  • 2 نوامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 1,073 بازدید
  • بدون دیدگاه

قهرمانی فیل هیث در مسترالمپیا 2020 : به گزارش پایگاه اینترنتی مکمل ها NDO CHAMP در مورد اینکه چگونه ترکیب ژنتیک و اشتیاق باعث می شود فیل هیث در رقابت های مسترالمپیا 2020 عملکرد فوق العاده ای داشته باشد، اظهار نظر کرده است.  خیلی از شما او را به خاطر هیجان و انرژی بسیار زیادش می شناسید! حتما یکی از ویدئوها و یا تمرین های او را که به شدت وایرال شده است، دیده اید. این دقیقا به خاطر این موضوع است که انرژی که این فرد به عنوان بدنساز دارد هیچ کس دیگری ندارد!

 

او واقعا به کلمه ی “سخت کوشی” معنا داده است. درست مثل انژری بسیار بالایی که دارد، وقتی که نوبت به نظردادن در حوزه ی بدنسازی می شود، هیچ چیزی را از قلم نمی اندازد! به همین خاطر هم از اون درباره ی پیش بینی نتیجه ی رقابت های مستر المپیا امسال پرسیدیم. در آخرین مصاحبه ی اختصاصی او عنوان کرد:

 

با توجه به ژنتیک و تلاش سخت فیل هیث، او برنده ی بی قید و شرط این دوره از مسابقات مسترالمپیا در سال 2020 است!

 

او معتقد است که هیث تنها زمانی ممکن است بازنده شود که درجا بزند!

درست مثل سال قبل مسابقات امسال مستر المپیا در سال 2020 هم یک رقابت معمولی بین بدنسازان نیست.

به خاطر پاندمی کرونا رقابت ها تا دسامبر به تعویق افتاد. علاوه بر این بر سر این که چه کسانی قانونا حق شرکت در این مسابقات را دارند هم، اختلاف وجود دارد. 

 

خبر خوب این که در کمال تعجب فیل هیث به مسابقات بازگشته است. او بر روی استیج با براندون کری رقابت خواهد کرد.

اگر چه واقعا جای تاسف است که امسال به دلیل غیبت های زیاد ورزشکاران او رقابت با تعدادی از بهترین ها را از دست میدهد.

اما هنوز هم جای خوشحالی است که با بزرگانی مثل بیگ رامی ، ویلیام بوناک و براندون کری به رقابت می پردازد. همه ی این ورزشکاران در دو سال گذشته جزو 3 نفر اول بوده اند. آیا فیل هیث می تواند همه ی آن ها را شکست دهد؟!

NDO CHAMP  اعتقاد دارد که بله! در طول مصاحبه، او بارها تاکید کرد که واقعا دیگر بدنسازان توانایی کمی برای شکست دادن او دارند. همچنین تاکید کرد که ژنتیک فیل هیث یک هدیه خدادای است که او را از دیگر رقبا بالاتر قرار می دهد. فقط در صورتی می بازد که درجا بزند. 

 

قهرمانی فیل هیث در مسترالمپیا 2020

قهرمانی فیل هیث در مسترالمپیا 2020

 

NDO CHAMP فکر میکند این دقیقا همان چیزی است که باعث شد فیل هیث در سال 2018 ببازد. در طی سال ها هیث از قهرمانی خود رضایت داشته است.

اما آیا امروز او بیش از گذشته تشنه ی پیروزی در این رقابت ها نیست؟

آیا او به عنوان بار هشتم تصمیم به پیروزی در رقابت های مسترالمپیا و ثبت رکور دارد!؟ قطعا زمان این موارد را مشخص می کند.

اما در حال حاضر فیلث روی تمرینات خود تمرکز کرده است. 

 

البته موهبت ژنتیک خوب او باعث می شود که دیگر بدنسازان هر چقدر هم که سخت تمرین کنند، نتوانند او را شکست بدهند. البته این گفته ها اصلا به معنی در نظرنگرفتن دیگر شرکت کننده ها در این رقابت نیست. به طور مثال کای گرین. اما به نظر می رسد که مهم نیست گرین چقدر تلاش کند! هر چقدر هم که سخت تمرین کند باز در جایگاه دوم قرار می گیرد! البته این موضوع به خاطر عدم تمرین او به صورت مناسب نیست! این موضوع به خاطر ژنتیک فوق العاده ی فیل هیث است. 

 

براندون کری هم در سال های اخیر رشد متوالی را تجربه کرده است. بنابراین نمی توانیم به طور کامل او را از گردونه ی رقابت کنار بگذاریم. شاید ژنتیک او هم در کنار رژیم غذایی و تمرینات مستمر واقعا خودی نشان داد. آیا قهرمانی فیل هیث در مسترالمپیا 2020 قطعی است؟! همانطور که پیش از این هم گفتیم، فقط زمان می تواند همه چیز را مشخص کند!

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات