فیزیک کریس بامستد بعد از المپیا 2020 در شرایط فوق العاده ای قرار دارد!
5

فیزیک کریس بامستد بعد از المپیا 2020 در شرایط فوق العاده ای قرار دارد!

  • اخبار بدنسازی
  • 5 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 315 بازدید
  • بدون دیدگاه

 به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : کریس بامستد در وضعیت جسمانی فوق العاده ای قرار دارد. در المپیا 2020 شاهد لحظه های فوق العاده ای بودیم. در حالی که بیگ رامی توانست مستر المپیا 2020 بشود، کریس بامستد نیز با فیزیک فوق العاده اش توانست برای دومین سال متوالی قهرمان بخش فیزیک کلاسیک بشود.

 

قبل از المپیا 2020 کریس بامستد زیاد در مورد شرایط جسمانی اش در شبکه های اجتماعی صحبت نمی کرد و سعی داشت فیزیک فوق العادش را روی صحنه ی مسابقات به نمایش بگذارد. قهرمان فیزیک کلاسیک کریس بامستد تصمیم گرفت که عکس های قدیمی خودش را با طرفدارانش به اشتراک بگذارد.

فیزیک کریس بامستد

شرایط فیزیکی بامستد روی صحنه مسابقات المپیا 2020 چیزی نبود که قبلا از او دیده باشیم. بامستد نقاط قوت و ضعف خود را بهبود داده بود. به طوری که فیزیک بامستد در صحنه ی مسابقات خیره کننده بود و توانست برای دومین سال متوالی قهرمان بخش فیزیک کلاسیک بشود. بامستد در مصاحبه ای که اخیرا داشت گفته بود که با تمرینات فشره و با رژیم غذایی و تغذیه مناسب توانستم برای دومین بار قهرمان فیزیک کلاسیک بشوم.

 

اکنون قهرمان فعلی فیزیک کلاسیک کریس بامستد ویدئو ای در صفحه ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است که شرایط جسمانی او را 2 روز بعد از مسابقات المپیا 2020 نشان می دهد.

” فکر کنم این ویدئو را 2 روز بعد از المپیا 2020 گرفتم باشم. از صورتم معلومه که خیلی خسته شده ام اما داشتم تلاش میکردم که بهترین ژست رو بگیرم. با داشتن تیم خوبی که دارم، به کارم ادامه می دهم”

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (2 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات